تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین-وکیل-طلاق-در-تهران-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی

در مقاله پیش رو قصد داریم تا شما خوانندگان عزیز و گرامی را با یک وکیل طلاق غرب تهران، که بهترین وکیل طلاق در تهران است آشنا کنیم: وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی که او را تحت عنوان بهترین وکیل طلاق نیز می شناسند.

پیش از بررسی رزومه ی درخشان و پربار خانم رستمی، بهتر است اول به ضرورتِ داشتن وکیل در پروسه ی طلاق بپردازیم.

همان گونه که همگی مستحضر می باشید، آمار طلاق در جهان و به ویژه در کشر عزیزمان ایران، روز به روز پیرو مشکلات مالی و معضلات اجتماعی و دیگر موارد این چنینی در حال افزایش می باشد. واضح است که هنگام قرار گرفتن در پروسه ی طلاق فشار روحی و عصبی زیادی به انسان وارد می شود. در چنین شرایطی ممکن است تحت تاثیر این فشارها و البته احساسات، توان تصمیم گیری منطقی از انسان سلب شود. از سوی دیگر آگاهی کافی نداشتن از قانون نیز مزید بر علت خواهد شد و ممکن است منافع شخص تحت تاثیر قرار بگیرد.

 اگر شما و همسرتان تصمیم گرفته اید که به ازدواج خود خاتمه دهید ، یکی از اولین سوالاتی که خواهید داشت این است که آیا به وکیل طلاق احتیاج دارید یا خیر. این یک سوال ساده نیست و پاسخ به وضعیت خاص شما بستگی دارد.

به عنوان یک قاعده کلی ، در صورتی برای حل مشکلات خود مجبور باشید به دادگاه ها اعتماد کنید ، طلاق به کندی پیش می رود. اما آیا به وکیل طلاق احتیاج دارید؟ اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

این طور نیست که شما برای همه ی موارد به یک وکیل طلاق احتیاج داشته باشید. در واقع این بسته به تصمیم گیری شما در مورد خودتان است.

وکیل-طلاق-غرب-تهران-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی
وکیل-طلاق-غرب-تهران-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی

اگر می توانید با همسرتان برای حل و فصل مسائل حقوقی همکاری کنید ، دیگر نیازی به کمک وکیل ندارید. این مسائل شامل موارد زیر است:

  1. حضانت فرزند و یا فرزندان خردسال شما
  2. حمایت از کودک
  3. نفقه
  4. تقسیم اموال

 

همکاری با همسرتان در روند طلاق می تواند مزایای زیادی داشته باشد ، از جمله:

 

شما به جای اینکه آنها را به دادگاه بسپارید ، بر مسائل حیاتی که در طول طلاق شما مطرح خواهد شد ، کنترل بهتری خواهید داشت.

در نهایت با عدم استخدام وکیل طلاق برای تمام جنبه های طلاق ، در هزینه و وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

کودکانی که طلاق می گیرند غالباً اگر پدر و مادرشان بتوانند طلاق خود را حل کنند ، انتقال روان تری دارند.

اگر شما و همسرتان می توانید در مورد مسائل بزرگتر طلاق خود به توافق برسید ، به طور کلی می توانید از دادگاه بخواهید که کتباً به شما طلاق دهد. این همان چیزی است که به طور معمول به آن طلاق بدون رأی و توافقی گفته می شود.

بسته به جایی که در آن زندگی می کنید ، اگر همه کارها را  برای طلاق توافقی انجام داده اید ، حتی مجبور نیستید برای نهایی شدن طلاق خود در دادگاه حاضر شوید. با این حال ، در بسیاری از کشور ها هنگام درگیر شدن کودکان خردسال ، به جلسات کوتاه دادگاه احتیاج داریم.

 

آیا برای طلاق توافقی نیاز به وکیل دارید؟

 

اگر شما و همسرتان در تمام شرایط طلاق خود به توافق برسید ، می توانید بدون کمک وکیل درخواست طلاق بلامنازع کنید. با این حال ، همیشه توصیه می شود حداقل برای این که مطمئن شوید از حقوق و منافع شما محافظت می شود یک وکیل داشته باشید یا حداقل با او مشورت کنید. یک وکیل همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که توافق شما توسط دادگاه پذیرفته می شود و از موارد مهمی که ممکن است در این مسیر پیش بیایند چشم پوشی نمی کنید.

 

وکیل طلاق چه نوع وکیلی است؟

طلاق یکی از چالش برانگیزترین و سخت‌ترین تصمیمات زندگی هر فرد است که می‌تواند نتایج نامطلوب و گاهی مطلوب را در پی خود داشته باشد. در این شرایط، یک وکیل طلاق به عنوان مشاوری دلسوز و آگاه از تمامی عواقب و شرایط طلاق می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و برای موکل خود راهنمایی متخصص در این مورد باشد.

وکیل طلاق درواقع متخصصی است که در حوزه امور خانوادگی تسلط و دانش دارد و با آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به طلاق می‌تواند در تمامی مراحل طلاق به موکل خود بهترین مشاوره را بدهد و وظایفی که بر دوش دارد را به بهترین شکل انجام دهد.

برخی از وظایف وکیل طلاق

از جمله وظایفی که وکیل طلاق بر دوش خود دارد مشاوره حقوقی و تخصصی نسبت به قوانین و مقررات روند طلاق است که باید موکل خود را از این قوانین مطلع سازد و در انتخاب بهترین مسیر و بهترین تصمیم به موکل خود راهنمایی‌های مفیدی بکند.

وکیل طلاق با توجه به شرایط موکل خود، دادخواستی برای طلاق ارائه می‌دهد که در آن دادخواست حقوق موکل به طور کامل حفظ شود. از جمله وظایفی که وکیل طلاق بر دوش دارد حضور در جلسات دادگاه است که در این جلسات سعی می‌کند با ارائه دادن مدارک و اسناد صحیح بهترین نتیجه را برای موکل خود رقم بزند. یکی از مهم‌ترین وظایفی که یک وکیل طلاق دارد، حضانت فرزند است که در این مورد تلاش می‌کند تا از حقوق موکل خود در مورد حضانت فرزند دفاع کند و نتیجه‌ای مناسب را بوجود بیاورد.

وکیل طلاق

 

با استخدام یک وکیل طلاق می توانید تنش ها را پایین نگه دارید

 

 وکلای طلاق می توانند طلاق شما را به درستی به جریان انداخته و روند آن را مدیریت کنند یا دیدگاه عقلانی تر و ملایم تری را به شما ارائه دهند. به دلیل ماهیت آن ، طلاق ناخودآگاه باعث ایجاد احساسات شدیدی می شود.

اگر تصمیم به استخدام وکیل طلاق گرفتید ، بسیار مهم است که وقت خود را صرف کنید و وکیل مناسب شرایط خود را استخدام کنید. آیا برای مبارزه با همسرتان در دادگاه به وكیل نیاز دارید یا یكی كه به شما و همسرتان كمك می كند توافقنامه ای را تنظیم كنید؟ هر شرایطی رویکرد متفاوتی را می طلبد.

 

در طول مشاوره حتماً از هر وكیل بالقوه سوالات زیادی بپرسید:

 

آیا وكیل شما از تصمیم برای جبران خسارت خارج از دادگاه حمایت می كند؟

آیا وکیل شما سابقه مبارزه با جزئی ترین مسائل در مقابل قاضی را دارد؟

آیا وکیل شما گزینه های مشترک را به درگیری در دادگاه ترجیح می دهد؟

وکلا طرفداران غیور منافع مشتریان خود هستند ، بنابراین شما باید مطمئن باشید که در همان ابتدا منافع خود را برای وکیل خود روشن می کنید.

همچنین گزینه های دیگری برای استخدام وکیل طلاق به معنای سنتی وجود دارد ، مانند وکالت با دامنه محدود ، طلاق مشترک و میانجیگری:

وکالت با دامنه محدود

همانطور که در بالا ذکر شد ، حتی در یک طلاق غیرقابل اعتراض ، بهتر است هر یک از طرفین وکیل حداقل یک توافق نامه را بررسی کند تا مشکلات و خطرات قانونی را بررسی کند. بسیاری از افراد متوجه نیستند که می توانند وکیلی استخدام کنید تا فقط در موارد خاص در طلاق آن ها کمک کند:

به آن ها توصیه کنند که یک توافق عادلانه چگونه باشد.

توافق نامه آن ها را مرور می کنند

حضور در میانجیگری با آن ها

پیش نویس توافق نامه طلاق شما را به شکلی که مورد قبول دادگاه باشد ، تنظیم کنند

طلاق آن ها را برایشان ثبت کنند

در صورت داشتن فرزندان خردسال یا داشتن وكالت در جلسه طلاق با آن ها شركت می كند (در غیر این صورت در پرونده حضور آن ها لازم نیست)

هنگامی که شما وکیلی را برای کمک به شما در زمینه های خاصی از طلاق خود استخدام می کنید ، از آن به عنوان وکالت با دامنه محدود یاد می شود. وکلائی که خدمات “غیرمستقیم” را ارائه می دهند اغلب این کار را با هزینه ای ناچیز انجام می دهند که معمولاً مقرون به صرفه تر از استخدام وکیل برای وکالت شما برای وکالت کامل است.

به خاطر داشته باشید که هم شما و هم همسرتان باید وكیل خود را استخدام كنید زیرا این امر خلاف مقررات رفتار حرفه ای است كه یك وكیل نماینده دو طرف با منافع متعارض باشد ، این امر در طلاق اتفاق می افتد. شما از داشتن وکیلی سود می برید که می تواند از شما دفاع کند و به جای بی طرف ماندن ، به دنبال منافع شما است. توجه داشته باشید که وکلای طلاق غالباً خدماتی در راستای آرامش شما را ارائه می دهند و در این صورت ممکن است به عنوان شخص خنثی شخص ثالث هم به شما و هم به همسرتان کمک کنید ، اما پس از آن واسطه نمی تواند نماینده یک یا هر دو شما باشد .

طلاق مشترک

به طور خلاصه ، عمل مشترک توافقی در بین همسران و وکلا برای عدم دادرسی و در عوض ، تمرکز بر توافق است. به طور کلی ، وکلای مشارکتی تنها زمانی موافقت می کنند که مشتری را نمایندگی کنند ، طرف مقابل نیز یک وکیل مشارکتی را استخدام کرده یا موافقت کرده است.

علاوه بر این ، وقتی هر دو همسر وكیل خود را استخدام كرده باشند ، معمولاً باید توافق نامه ای امضا شود كه در آن می توان گفت اگر توافق حاصل نشود و طلاق به سمت دادخواهی پیش رود ، همسران باید وكیل جدید پیدا كنند. چنین توافق نامه ای هرگونه انگیزه مالی وكلا را برای طولانی كردن بحث و یا فشردن دادخواهی نفی كرده و به طور كلی تسریع در حل و فصل می كند.

واسطه طلاق

واسطه ها آموزش می بینند که کمک کنند تا هر دو طرف احساسات را کنار بگذارند و حقایق لازم را برای یک طلاق موفق متمرکز کنند. برخلاف وکلا ، واسطه ها از مزیت همکاری همزمان با هر دو همسر برخوردار هستند که می تواند تأخیر در ارتباط بی مورد را کاهش دهد.

واسطه ها همچنین این مزیت را دارند که از هیچ یک از طرفین طرفداری نمی کنند. به همین دلیل ، واسطه ها معمولاً خیلی سریعتر از وکلا می توانند در پرونده های طلاق به سازش های موفق برسند. توجه داشته باشید که برخی از افراد وکلای خود را به میانجیگری می آورند و وکلا می توانند طرف شما باشند. رویکرد ترکیبی ممکن است در شرایط خاص بهترین باشد.

بهترین-وکیل-طلاق-در-تهران--نرگس-رستمی
بهترین-وکیل-طلاق-در-تهران–نرگس-رستمی

چه زمانی ممکن است به یک وکیل طلاق احتیاج داشته باشید؟

 

استخدام وکیل در شرایط خاص ضروری است و احتمالاً باید این کار را انجام دهید. شما باید در صورت زیر وکیل بگیرید:

وقتی حس می کنید ازشما سو استفاده می شود

وقتی شما فکر می کنید همسرتان در مورد برخی مسائل دروغ می گوید یا رفتارش انتقام جویانه است

وقتی همسر شما یک وکیل استخدام کرده است

طلاق شما شامل فرزندان یا مسائل پیچیده مالی است

اگر از نظر مالی قادر به استخدام وکیل طلاق نیستید ، باید با دفتر کمک حقوقی محلی یا یک کانون وکلای محلی تماس بگیرید. ممکن است بتوانید هزینه های نمایندگی حقوقی رایگان یا کاهش یافته را دریافت کنید. در صورت عدم توانایی استخدام وکیل، در کل مراحل طلاق همچنان می توانید از یک وکیل مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

 

ترس از خشونت

 

اگر با وضعیت خشونت خانگی روبرو هستید ، خود را به ایمنی برسانید و با یک وکیل صحبت کنید. هرکسی که در هنگام طلاق با خشونت خانگی روبرو شده نیاز به همکاری و کمک یک وکیل دارد.

اگر از خشونت خانگی می ترسید ، فکر می کنید همسرتان ممکن است به شما یا فرزندانتان آسیب برساند یا اموال شما را ببرد ، باید سریعاً قرار منع تعقیب موقت را صادر کنید و خود و فرزندانتان را به مکانی امن برسانید. اگر فرزندان خود را برای گرفتن امنیت بدون گرفتن قرار منع تعقیب موقت با خود ببرید ، همسرتان ممکن است شما را به آدم ربایی متهم کند.

همچنین اگر برای رسیدن به امنیت به پول نیاز دارید ، می توانید از هر حساب مشترکی که با همسرتان دارید پول خارج کنید. با این حال ، مطمئن شوید که بیش از آنچه لازم دارید خارج نکنید و سعی کنید آن را زیر نصف آنچه در حساب است نگه دارید. همچنین ، برای حمایت فوری از خود در برابر همسر ، باید درخواست تشکیل دادگاه دهید.

 

آیا به وکیل طلاق احتیاج دارید؟ با یک وکیل صحبت کنید و به نیازهای حقوقی خود پی ببرید.

 

“آیا به وکیل طلاق احتیاج دارید؟” پاسخ ممکن است مثبت باشد. با وجود این موارد بسیار زیاد ، به طور عمده اگر کودکان درگیر شوند ، یک وکیل می تواند پاسخ های واضح به سوالات مهم شما در مورد توزیع املاک ، حمایت از کودکان و موارد دیگر در اختیار شما قرار دهد. فرایند انحلال را شروع کنید یا حداقل با تماس با یک وکیل طلاق باتجربه در نزدیکی خود سعی کنید پی ببرید که آیا به کمک وکالت نیاز دارید یا خیر.

 

یک وکیل طلاق دقیقا چه کار می کند؟

 

اگرچه طلاق یک تصمیم عاطفی دشوار است ، اما از نظر قانون ، به راحتی و با یک حکم طلاق بی عیب قابل قبول است.

یک وکیل طلاق در قانون مدنی تخصص دارد. این رشته می تواند با احساسات و تصمیمات تغییر دهنده زندگی اشباع شود. بنابراین ، یک وکیل طلاق باید با ظرافت و در عین حال عادلانه طیف گسترده ای از موضوعات حقوق خانواده از طلاق ، لغو ازدواج ، و جدایی قانونی تا حضانت فرزند ، حمایت از فرزند و ملاقات با فرزند را کنترل کند. به وكلای طلاق ، وكیل دادگستری خانواده نیز گفته می شود.

خاتمه یافتن طلاق می تواند سه تا دوازده ماه طول بکشد. با این حال ، این امر به نحوه طرح طلاق بستگی دارد. این ممکن است به طلاق اعتراض آمیز یا بلامنازع یا طلاق ساده بستگی داشته باشد. بسیاری از مسائل حقوقی برای حل و فصل و میزان درگیری برای حل و فصل ، بر بازه زمانی تأثیر می گذارد.

هنگام فسخ ازدواج ، بسیاری از جنبه های حقوقی باید مورد توجه قرار گیرد. یک وکیل طلاق مسئول تقسیم دارایی و بدهی بین همسران است. در صورت وجود کودکانی ، وکیل طلاق به تعیین شرایط حضانت فرزند و حمایت از کودک کمک می کند. برای جمع آوری شواهد پشتیبان در هر مورد ، تحقیقات کامل لازم است. باید مدارک دقیق تهیه و سپس مستند شواهد به دادگاه ارائه شود. برای جدایی های قانونی ، وکیل طلاق از طریق احکام دادگاه جدایی را انجام می دهد.

وکیل طلاق باید در چند مهارت منحصر به فرد سرآمد باشد. آنها باید شنونده توجه باشند زیرا تصمیماتی که در دادگاه یا خارج از دادگاه گرفته می شود زندگی مشتری آنها را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. اگرچه ممکن است دشوار باشد ، اما یک وکیل طلاق برای کمک به آنها در ارتقا منافع مشتری خود بسیار قضاوت می کند. مهارت های بین فردی آنها باید قوی باشد زیرا آنها در حرفه خود با انواع روابط روبرو هستند. مهارت های وکالت و حل اختلاف باید در دانشکده حقوق و همچنین از طریق تجربه کار مداوم در این زمینه کسب و تسلط یابد.

 

الزامات آموزشی ویژه وکلای طلاق

 

برای یک وکیل طلاق هیچ الزامات آموزشی خاصی وجود ندارد ، با این حال برخی از دوره ها توصیه می شود. حضور در دانشکده حقوق و قبولی در آزمون وکالت اجباری است. با علاقه به قانون طلاق ، یک دانشجوی حقوق می تواند دوره هایی را در رشته حقوق خانواده انتخاب کند تا به او در تخصص حضانت کودک ، اختلال در عملکرد خانواده و حقوق مالکیت کمک کند. هنگام تحصیل در دوره دکتری یک دانشجوی حقوق می تواند یک گواهینامه حقوق خانواده دریافت کند. علاوه بر این ، برخی از دانشکده های حقوق یک استاد حقوق را متخصص در حقوق خانواده را برای تدریس دروس مرتبط دارند.

تا این جای مقاله درباره ی ضرورت استخدام وکیل طلاق، فعالیت هایی که یک وکیل طلاق انجام می دهد و تخصص مورد نیاز وی صحبت کردیم. اما چه ویژگی هایی باعث می شود که یک وکیل طلاق را یک انتخاب خوب برای استخدام و کمک گرفتن بدانیم؟

 

یک وکیل طلاق خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

در ابتدای همین مقاله ما وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی را تحت عنوان بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران و یا به طور کلی بهترین وکیل طلاق در تهران پیشنهاد کردیم. اما چه ویژگی هایی این وکیل را به عنوان بهترین وکیل طلاق غرب تهران متمایز می کند؟

صداقت

صداقت در روابط وكیل و مشتری از هر دو طرف لازم است. شما باید در مورد شرایط خود صادق باشید و وکیل طلاق باید در مورد گزینه های خود صادق و واقع بین باشد. برخی از وكلا تصمیم می گیرند كه مشتری ها را به هر قیمت فریب دهند ، امیدهای مشتری را حفظ كنند و چیزهایی را كه كنترل چندانی ندارند امیدوار كنند. یک وکیل خوب هرگز ادعا یا قول نمی دهد که نمی تواند از آن پشت سر بگذارد. آنها همچنین واقعیت را همانطور که هست به شما خواهند گفت ، حتی اگر خبر بدی باشد.

حرفه ای بودن

حرفه ای بودن یعنی چه؟ از جمله ، این به معنای مودب بودن و احترام ، به موقع بودن ، داشتن صداقت و همچنین نگاه به بخش است. شما می خواهید یک وکیل طلاق در مریلند استخدام کنید که همه این خصوصیات را داشته باشد. وكیل شما نباید در جلسات دیر شود یا به نظر برسد كه آنها فقط از تخت بیرون زده اند. او همچنین باید یک سخنران فصیح باشد و بتواند اصطلاحات پیچیده قانونی را با کلمات ساده توضیح دهد. ما معمولاً در چند دقیقه اول ارتباط برقرار کردن با یک فرد حرفه ای را قضاوت می کنیم ، بنابراین اولین برداشت های خود را رد نکنید.

دسترسی آسان

چه فایده دارد وكیل طلاق ، حتی اگر او صادق و حرفه ای باشد ، هرگز نمی توانید به او برسید؟ سوالات شما مرتباً در حال جمع شدن هستند و تماسهای تلفنی و ایمیلهای شما پس داده نمی شوند. اکثر وکلا همزمان پرونده های مختلفی را رسیدگی می کنند ، اما وکلای خوب بسیار منظم هستند و در صورت نیاز مشتری از آنها در دسترس هستند. می توانید در جریان مشاوره اولیه خود از وکیل خود در مورد متوسط ​​زمان پاسخگویی وی یا در دسترس بودن کارکنان پشتیبانی که می توانند در غیاب وکیل کمک کنند ، سوال کنید.

رفتار مناسب

شما وکیلی می خواهید که مشتاقانه نسبت به کاری که انجام می دهد عمل کند و مشتاق حفظ منافع شما باشد. چیزی که شما اصلا نمی خواهید وکیلی است که رفتار ناشایست ، تحریک مشاجره یا نشان دادن واضح واکنش خود نسبت به همه آنچه در دادگاه رخ می دهد ، است. یک وکیل طلاق خوب هر چقدر از قاضی یا وکیل همسر شما ناراحت یا ناامید باشند آرامش خود را حفظ می کند و خونسردی خود را حفظ می کند. این امر به ویژه درصورتی اهمیت می یابد که شما به جای دعوا در حال برنامه ریزی میانجیگری باشید و همکاری همه طرفین برای رسیدن به اجماع ضروری است.

اعتماد به نفس

ایستادن در مقابل قاضی و دادگاه و بیان ادله خود به روشی منطقی و قاطعانه به اعتماد به نفس زیادی نیاز دارد. اعتماد به نفس برای کنترل مسئولیت شرایط و جلوگیری از مرعوب شدن توسط طرف مقابل لازم است. تشخیص اینکه آیا وکیل طلاق شما به آنچه می گویند اطمینان دارد یا خیر خیلی مهم است. هرگز یک وکیل فاقد اعتماد به نفس نمی تواند وکیل خوبی برای شما باشد.

در پایان این مقاله با هم نگاه کوتاهی به سوابق کاری درخشان وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی می اندازیم:

الف. کارشناس فقهی و حقوقی

ب. کارشناس ارشد حقوقی جزا و جرم شناسی

ج. وکیل و مشاور حقوقی مدرسان شریف

د. وکیل و مشاور حقوقی شرکت آواژنگ

ه. وکیل و مشاور حقوقی شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران

و. وکیل و مشاور حقوقی شرکت گیگابایت در ایران

ز. وکیل و مشاور حقوقی شرکت مینو

پانزده سابقه ی موفق کار  به علاوه ی این رزومه ی درخشان باعث می شود که بتوانیم این وکیل چیره دست را بهترین وکیل طلاق غرب تهران و یا بهترین وکیل طلاق در تهران بدانیم.

برای آشنایی بیشتر با بهترین وکیل غرب تهران لطفا اینجـــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری