تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

دفتر وکالت حقوقی و کیفری غرب تهران

بهترین-دفتر-وکالت-غرب-تهران-نرگس-رستمی-وکیل-پایه-یک-دادگستری

در مورد انواع دعاوی حقوقی، کیفری و مدنی، بسیار مهم است که مناسب ترین وکیل را انتخاب کنید.اگر در انتخاب دفتر وکالت غرب تهران مردد هستید یا به دنبال وکیل خوب و حرفه‌ای هستید، ما به شما مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی را پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به دفتر وکالت حقوقی غرب تهران علاوه بر دریافت مشاوره حقوقی با انواع دعاوی حقوقی و کیفری نیز آشنا شده و پرونده را همراه با وکیل پیش ببرید. در دفتر وکالت کیفری غرب تهران می‌توانید انواع مسائل کیفری و حقوقی را با وکیل در میان گذاشته و بهترین راه حل را برای دفاع از حقوق خود به کار گیرید.

 

نقش وکیل در دفتر وکالت غرب تهران

وکیل حقوقی غرب تهران؛ در واقع کسی است که در زمینه های مختلف قانونی وکالت می کند. یک وکیل مدرک حقوقی کسب کرده، و دارای مجوز وکالت در یک منطقه خاص است.

 دفتر وکالت غرب تهران؛ نقش مهمی را در تحقق عدالت و حفظ حقوق افراد ایفا می‌کنند.
وکیل در دفتر وکالت غرب تهران؛ به عنوان مشاوران حقوقی مجرب و با تجربه، نقشی برجسته در تضمین حقوق و به دست آوردن عدالت برای موکلان خود ایفا می‌کنند.

اگر افراد در مورد قانون مشکلی دارند، می توانند برای مشاوره با یک وکیل تماس بگیرند. از یک مشکل حقوقی به عنوان پرونده یاد می شود. شخص می تواند برای شروع پرونده ای علیه شخص دیگری وكیل استخدام كند یا در پرونده ای كه علیه وی آغاز شده است كمك كند. اگر پرونده به دادگاه برسد، وكیل نماینده مشتری آنها در دادگاه است. وکیل از دانش خود در مورد قانون استفاده می کند تا دادگاه را متقاعد کند که موکل در سمت راست استدلال است. وکلا همچنین به مردم کمک می کنند تا “خارج از دادگاه” تسویه حساب کنند، این بدان معناست که هر دو طرف استدلال موافقت می کنند که اختلاف را زودتر از موعد حل کنند تا مجبور به دادرسی نشوند.

وقتی شخصی به جرمی متهم می شود، شخص وكیل مدافع دارد كه می خواهد نشان دهد مرتكب جرمی نشده است. وکیلی که استدلال می کند آنها مرتکب جرم شده اند، دادستان نامیده می شود.

وکلا همچنین اسناد قانونی را برای موکلان خود تهیه می کنند. مثالها: خرید یا فروش مال یا وصیت نامه (وصیت نامه). برخی از وکلا (که در انگلیس “کمیسرهای سوگند” نامیده می شوند) می توانند اظهارات قانونی را که می توانند به دادگاه ارائه شوند، ارائه دهند.

وکلا در محیط های مختلف کار می کنند. برخی به تنهایی کار می کنند، در حالی که برخی در دفاتر حقوقی کار می کنند. برخی از وکلا در بیمارستان ها و شرکت های خصوصی کار می کنند. معمولاً به وکلائی که در شرکتهای خصوصی کار می کنند مشاور داخلی گفته می شود.

وکلا معمولاً برای کاری که انجام می دهند مبلغی را دریافت می کنند، اما گاهی اوقات مشاوره آزادانه ارائه می شود که “pro bono” به معنای “برای مصلحت عمومی” نامیده می شود. در بسیاری از کشورها، اگر شخصی به جرمی متهم شود و نتواند هزینه وکالت را پرداخت کند، دولت با استفاده از پول مالیات به وکیل پرداخت می کند تا از آنها وکالت کند.

حوزه وکالت وکیل در دفتر وکالت حقوقی غرب تهران

در حوزه وکالت، وکیلان به عنوان مشاوران حقوقی حرفه‌ای و کارآزموده، در راستای حفظ حقوق و عدالت موکداً فعالیت می‌کنند.برخی از این حوزه ها را نام برده و به طور مختصر به آنها می‌پردازیم.

دفتر وکالت حقوقی غرب تهران با نقش حیاتی خود، به حفظ حقوق و عدالت افراد می‌پردازند.
دفتر وکالت؛ به منظور ارائه مشاوره حقوقی و نمایندگی در پرونده‌های قانونی، عملکرد حرفه‌ای دارند.
  • وکیل مهاجرت
  • وکیل دولتی
  • وکیل نظامی
  • وکیل کیفری
  • وکیل حقوق مدنی
  • ترافیک یا وکیل DUI
  • وکیل ملکی
  • وکیل ورشکستگی
  • وکیل مالکیت معنوی
  • وکیل مقابله با آسیب های شخصی
  • وکیل استخدام
  • وکالت شرکت یا تجارت
  • وکیل ادغام
  • وکیل املاک و مستغلات
  • وکیل منافع عمومی
  • وکیل دادگستری
  • وکیل سو عملکرد و قصور حقوقی
  • وکیل مالیاتی
  • وکیل جبران خسارت کارگران
  • وکیل قرارداد
  • وکیل دعاوی مدنی
  • وکیل محیط زیست
  • وکیل امور مالی و اوراق بهادار
  • وکیل رسانه دیجیتال و اینترنت
  • شرکت های حقوقی
  • وکیل عمومی

 

وکیل مهاجرت

وکلای مهاجرت در زمینه هایی از جمله گرفتن ویزا، درخواست گرین کارت، پناهندگی، شهروندی ایالات متحده و درخواست تجدید نظر در امر اخراج به افراد کمک می کنند. آنها همچنین به شرکت های خارجی که در ایالات متحده ثبت نام می کنند کمک می کنند.

وکیلان مهاجرت با تخصص در حوزه قوانین مهاجرت و ویزا، افراد را در مسیر تغییر محل اقامت یا شهروندی با مشاوره حرفه‌ای همراهی می‌کنند.
وکیلان مهاجرت با تجربه و دانش گسترده در حوزه قوانین مهاجرت، به افراد در تحقق آرزوهایشان از انتقال و تغییر مکان اقامت با راهنمایی حرفه‌ای کمک می‌کنند.

وکیل دولتی

همانطور که از نام آن پیداست، وکلای دولت برای دولت کار می کنند و به عنوان مشاور در سطح کشور، شهرستان یا شهرداری فعالیت می کنند. یک وکیل دولتی مانند یک وکیل خصوصی وکالت می کند اما بیشتر روی مواردی که بر یک هیئت حاکمه تأثیر می گذارد تمرکز دارد. بعنوان مثال، یک وکیل دولتی می تواند مواردی را شامل آزار و اذیت، مرگ غیرقانونی یا حوزه برجسته شود.

وکیل نظامی

وکلای نظامی که به عنوان قاضی دادستان عمومی (JAG) نیز شناخته می شوند، نماینده اعضای ارتش ایالات متحده، نیروی هوایی، تفنگداران دریایی،  نیروی دریایی و سایر شاخه های ارتش ایالات متحده در پرونده های مدنی و کیفری هستند.

یک وکیل نظامی فقط در دادگاه نظامی وکالت می کند. دادرسی ممکن است یک بازبینی نظامی، دادگاه نظامی، یا دادگاه تحقیق نظامی باشد. این وکلا همچنین در پرونده هایی که به دادگاه تجدیدنظر نیروهای مسلح ارائه می شود، خدمت می کنند.

وکیل کیفری در دفتر وکالت کیفری غرب تهران

شما به عنوان یک وکیل کیفری می توانید وکیل مدافع عمومی، وکیل مدافع خصوصی یا دادستان باشید. وکلای کیفری نماینده موکلانی هستند که به جرمی متهم شده اند و در مراحل مختلف دادرسی کیفری، از جمله دستگیری، وثیقه، استیضاح، درخواست، تجدید نظر و صدور حکم به آنها کمک می کنند.

اگر به دنبال بهترین وکیل کیفری غرب تهران هستید پیشنهاد ما به شما مراجعه به  وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی (بهترین وکیل غرب تهران) می باشد.

وکیل حقوق مدنی

وكلاي حقوق مدني پرونده هايي را كه شامل اتهام دولت يا ساير مقامات به نقض حقوق فرد است ، بررسي مي كنند. شرایط ممکن است شامل آزار و اذیت، آزادی های مدنی، حق رأی، حقوق بشر یا تبعیض بر اساس جنسیت،  نژاد،  سن، مذهب، جنسیت،  منشا ملی،  ناتوانی جسمی یا ذهنی ، گرایش جنسی و موارد دیگر باشد. وكلاي حقوق مدني حقوق فرد را در آزادي بيان، بيان، حركت،  حريم خصوصي،  انديشه ، دين و مطبوعات تامين مي كنند.

وکیلان حقوق مدنی با تخصص در زمینه حقوق شخصی، به افراد در دفاع از حقوق و منافع شخصی‌شان از طریق مشاوره و نمایندگی حرفه‌ای کمک می‌کنند.
وکلای حقوق مدنی با تفهیم عمیق از قوانین حقوقی، به افراد در حفظ و دفاع از حقوق شخصی‌شان با رویکرد حرفه‌ای و کارآزموده کمک می‌کنند.

ترافیک یا وکیل DUI

افرادی که به جرم رانندگی تحت تأثیر DUI یا رانندگی در حالت مستی DWIدستگیر شده اند – موارد جنایی – ممکن است به خدمات DUI / DWI یا وکیل راهنمایی و رانندگی نیاز داشته باشند. وكیل می تواند در وثیقه، ورود به دادخواست و به طور كلی دفاع از موكل از طریق پرونده ها از ابتدا تا انتها یاری كند.

وکیل ملکی ( وکیل برنامه ریزی املاک)

یک وکیل برنامه ریزی املاک متخصص در تهیه و اجرای وصیت نامه یا اعتماد مشتری است. در اصل، آنها املاک مشتری خود را برنامه ریزی و مدیریت می کنند. اگر این حوزه از قانون را انجام دهید، اعتماد ایجاد می کنید و اطمینان حاصل می کنید که همه افراد درگیر از دستورالعمل های مشتری شما در مورد اعتماد به نامه پیروی می کنند.

وکلای برنامه ریزی املاک همچنین در مورد بیمه عمر، برنامه های بازنشستگی و کمک به موسسات خیریه به مشتریان مشاوره می دهند. اگر کسی در مورد املاک شخص متوفی اختلاف نظر داشته باشد، وکلا در امور املاک مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده خواهند داشت.

اگر به بهترین وکیل ملکی غرب تهران نیاز دارید کافی است به بهترین دفتر وکالت غرب تهران مراجعه کنید و از وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی ( که بهترین وکیل غرب تهران می باشد) کمک و راهنمایی بگیرید.

وکیل ورشکستگی

اگر یک شرکت یا فرد ورشکسته باشد، وکیل ورشکستگی وظیفه دارد که در مورد صلاحیت ورشکستگی به آنها مشاوره دهد ، مدارک حقوقی آنها را تهیه کند و در دادگاه ورشکستگی وکالت دهد. این وکیل به مشتری توصیه می کند که چه زمانی برای ورشکستگی اقدام کند و چه نوع ورشکستگی را دنبال کند، برای مصلحت مشتری. آنها همچنین در صورت وجود موارد جایگزین قانونی برای اعلام ورشکستگی به مشتریان خود ارائه می دهند.

به عنوان یک وکیل ورشکستگی، با بدهکاران و بستانکاران کار خواهید کرد تا آنها را در مورد پرونده ورشکستگی مشتریان خود مطلع کرده و مدارک مربوطه را تشکیل دهید. کمیته های طلبکار و متولیان ورشکستگی نیز وکلای ورشکستگی را برای مشاوره و نمایندگی آنها در دادگاه استخدام می کنند.

وکیل مالکیت معنوی

هنگامی که افراد در مورد ایده های جسمی یا نامشهود، طرح ها، اختراعات یا سایر دارایی های معنوی خود به کمک حرفه ای نیاز دارند، به وکلای مالکیت معنوی (IP) مراجعه می کنند. وکلای IP درمورد مسائل مربوط به حق ثبت اختراع، حق چاپ و علائم تجاری – و نقض آن، به مشتریان کمک می کنند. با این حال توجه داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید قانون IP را تمرین کنید، ممکن است به یک پیشینه فنی در شیمی، توسعه نرم افزار یا علم دیگری نیاز داشته باشید. ممکن است لازم باشد مجوزهای بیشتری دریافت کنید.

وکیل مقابله با آسیب های شخصی

وکلای جراحات شخصی در قانون جرایم خلافکار تخصص دارند. آنها معمولاً افراد را در پرونده های دعوی شامل جراحتی که ناشی از سهل انگاری طرف دیگر باشد، نشان می دهند. به عنوان مثال، یک وکیل در زمینه صدمات شخصی، موکلی را که آسیب دیده است یا عضو خانواده او در اثر سهل انگاری طرف دیگر در اثر تصادف فوت کرده، نشان خواهد داد.

وکلای آسیب دیدگی شخصی همچنین مواردی را در بر می گیرند که شامل قصور پزشکی است. افرادی که به دلیل قصور پزشکی دچار آسیب دیدگی شده باشند برای دفاع از حقوق خود می‌توانند از بهترین وکیل خانم غرب تهران کمک گرفته و خسارت وارده را از پزشک مورد نشر دریافت کنند.

وقتی افراد در معرض مواد سمی یا خطرناک قرار بگیرند و در نهایت با انبوهی از صورتحساب پزشکی و بیماری روبرو شوند، برای گرفتن غرامت یک وکیل تسویه حساب مواد مخدر استخدام می کنند. وكیل شركت در مورد آزار و اذیت مسكونی از طریق دادخواهی به مشتریانی مانند این كمك می كند و از طرف آنها برای حل و فصل مذاكره می كند.

طرف مدافع در این پرونده ممکن است تولید کننده یک محصول معیوب باشد که به مشتری آسیب برساند یا شرکتی که موفق به ذخیره مواد شیمیایی به درستی نشده یا از کارمندان خود محافظت نکند. از بسیاری جهات، نقش یک وکیل آزار و اذیت سمی کاملاً مشابه وکیل آسیب دیدگی شخصی است.

وکیل استخدام

وکلای استخدام نماینده کارفرمایان یا کارمندان در موارد نقض قرارداد کار هستند. به طور معمول، افراد آنها را برای ارائه مشاوره یا مذاکره در مورد موارد زیر استخدام می کنند:

وکیلان استخدام با دانش و تجربه در زمینه حقوق کاری، نقش حیاتی در مسائل مرتبط با استخدام و کار می‌اندازند.
وکلای استخدام با تحلیل دقیق قوانین کاری، تهیه و بررسی توافقنامه‌ها، مشاوره در مورد حقوق و تعهدات طرفین، و در صورت لزوم، نمایندگی در دادگاه‌ها به منظور حل اختلافات کاری، به وظایف خود پایبندی می‌کنند.
  • مزایای کارمندان
  • استانداردهای دستمزد و اضافه کاری
  • حقوق حریم خصوصی
  • پایان کار
  • غرامت کارگران
  • تبعیض در محل کار براساس سن، نسب، رنگ، نژاد، مذهب،  جنسیت و مواردی از این دست
  • امنیت محل کار

وکالت شرکت یا تجارت

وکلای شرکت می توانند به طور مستقل در یک دفتر حقوقی یا به عنوان مشاور داخلی یک شرکت کار کنند. آنها در نقش هایی مانند وکیل کارمند، معاون مشاور عمومی، مدیر ارشد حقوقی یا مشاور عمومی خدمت می کنند. صاحبان مشاغل برای کمک در مواردی مانند تأسیس شرکت، مسائل مربوط به انطباق، حاکمیت شرکتی، توسعه و نگهداری قرارداد و موارد دیگر به آنها اعتماد می کنند.

یک وکیل شرکتی که به عنوان یک وکیل دادگستری یا دادگستری معاملات تجاری فعالیت می کند می تواند در جنبه های مختلف عملیات تجاری از جمله املاک و مستغلات، تملک و ادغام، استخدام، تنظیم قرارداد، تشکیل پرونده ها، مذاکرات معاملات، علائم تجاری، قانون مالیات، تجارت بین المللی تخصص داشته باشد. قانون و مراحل ورشکستگی.

وکیل ادغام

وکلای ادغام اداری نمایندگی شرکت ها هستند و خرید، فروش و ادغام آنها را با شرکت های دیگر تسهیل می کنند. وكلايی كه در اين زمينه از حقوق عمل می كنند از قوانين و روالهای حاكم بر ساختار قراردادهای ادغام و تملك – از جمله قانون ماليات، قانون مالی و قانون اوراق بهادار – آگاهی عميقی دارند.

وکیل املاک و مستغلات

وکلای املاک یا املاک و مستغلات در مورد معاملات زمین یا املاک و مستغلات به مشتریان مشاوره می دهند. آنها پیش نویس توافق نامه های قانونی لازم در مورد فروش یا اجاره املاک را تهیه می کنند و مسائل مربوط به مالکیت زمین یا ساخت و ساز، توسعه املاک، حقوق مستاجر، اختلافات موجر و سایر اختلافات املاک را اداره می کنند.

درصورتی که به دنبال مراجعه به بهترین وکیل ملکی غرب تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بهترین دفتر وکالت غرب تهران به مدیریت وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی می باشد.

وکیل منافع عمومی

وکلای مدافع منافع عمومی معمولاً به صورت حرفه ای یا با نرخ های کمتر کار می کنند. وکلا در این جایگاه حقوقی برای دستیابی به ثروت زیاد در آن حضور ندارند، بلکه به همنوع خود کمک می کنند تا بر بی عدالتی های اجتماعی غلبه کند. وکلا در این زمینه معمولاً با موسسات آموزشی، سازمانهای غیردولتی (NGO) و گروههای بین المللی با منافع عمومی همکاری می کنند.

یک وکیل در این زمینه همچنین ممکن است نماینده افرادی باشد که با جرائم کیفری روبرو هستند اما توانایی وکالت را ندارند.

وکیل دادگستری

وکلای سو قصور پزشکی از پزشکان یا سایر متخصصان بهداشتی که با اتهامات بدرفتاری روبرو هستند یا مشتریانی که آنها را به چنین اتهامی متهم می کنند، نمایندگی دارند. یک مرکز درمانی معمولاً وقتی این نوع وکالت را استخدام می کند که یک پزشک پزشکی متهم به انجام یک اشتباه پزشکی ناشی از آن باشد، مانند ارائه درمان اشتباه، لمس اشتباه بیمار، خطای جراحی و موارد دیگر.

وکیل سو عملکرد و قصور حقوقی

وکلای قصور حقوقی به وکلای دیگری که متهم به قصور قانونی هستند، کمک می کنند. این ممکن است شامل یک وکیل متهم به نقض مسئولیت خود در قبال مشتری، عدم رعایت مصلحت مشتری باشد، یا در غیر این صورت به گونه ای عمل کند که بهترین اقدامات قانونی را نفی کند.

وکیل مالیاتی

وکلای مالیاتی به مشتریانی که درمورد قوانین مالیاتی محلی، ایالتی یا فدرال موضوعاتی دارند، کمک می کنند. به عنوان مثال یک وکیل مالیاتی می تواند به شخص یا شرکتی اطمینان دهد که فعالیت های آن مغایر با قوانین مالیاتی نیست و همچنین می تواند به مشتریان در به حداقل رساندن بدهی های مالیاتی خود کمک کند.

وکلای مالیاتی با تخصص در زمینه قوانین مالیاتی، نقش اساسی در هدایت افراد و شرکت‌ها در امور مالیاتی ایفا می‌کنند.
وکلای مالیاتی نقش بسیار مهمی در اطمینان حقوق مالیاتی اشخاص و تشویق به تطابق با قوانین مالیاتی دارند و به افراد و شرکت‌ها در مدیریت بهینه و کاهش ریسک‌های مالیاتی کمک می‌کنند.

وکیل جبران خسارت کارگران

وکلای جبران خسارت کارگران به افرادی که در محل کار مجروح شده اند و برای تشکیل ادعا و جبران هزینه های پزشکی، زمان مرخصی از کار و جراحات خود نیاز به کمک دارند، کمک می کنند. وكیل جبران خسارت كارگران همچنین می تواند با اثبات مسئولیت كارفرما و جبران خسارت به خانواده، به خانواده كارگری كه مرگ وی ناشی از حادثه محل كار یا بیماری شغلی است، كمك كند.

وکیل قرارداد

وکلای قراردادی به مشتریان کمک می کنند تا قراردادهای لازم الاجرا را تنظیم و قالب بندی کنند و آنها را اجرا کنند. آنها همچنین در مورد مسائل مربوط به قرارداد، مذاکرات منجر شده و رسیدگی به دعاوی نقض قرارداد مشاوره می دهند.

وکیل دعاوی مدنی

وکلای دادرسی مدنی به طرفین دعوی مشاوره می دهند. وكیل حقوقی غرب تهران می تواند یا متهم یا شاكی را وكالت دهد و می تواند در دعاوی تجاری، دعاوی شركتی یا دعاوی محیطی تخصص داشته باشد.

اگر به دنبال بهترین وکیل کیفری غرب تهران و یا بهترین مشاور حقوقی غرب تهران هستید به وکیل دادگستری نرگس رستمی مراجعه فرمایید.

وکیل محیط زیست

وكلاي محيط زيست در مواردي كه شامل تنظيم محيط زيست، بهداشت عمومي، رعايت قوانين، اختلافات در مورد استفاده از زمين يا خط ساحلي و حمايت قانوني از منابع طبيعي است، از افراد، سازمان هاي حمايتي يا سازمان هاي دولتي وكالت مي كنند.

وکیل امور مالی و اوراق بهادار

وکلای امور مالی و اوراق بهادار در پرونده های مربوط به خدمات درآمد داخلی (IRS) یا کمیسیون تبادل اوراق بهادار (SEC) به افراد و شرکت ها کمک می کنند. پرونده های قضایی آنها ممکن است شامل دعاوی مربوط به خزانه داری، خرید و فروش سهام و امور بانکی نیز باشد.

وکیل رسانه دیجیتال و اینترنت

همانطور که از نام آن پیداست، رسانه های دیجیتال و وکلای اینترنتی دعاوی مربوط به اینترنت یا فناوری مربوط به اینترنت را انجام می دهند. مشتریان در این موارد ممکن است در زمینه مسائل مربوط به دزدی دریایی، قوانین کپی رایت، حریم خصوصی اینترنت، قوانین و مقررات وب سایت و شکارچیان آنلاین که کودکان را هدف قرار می دهند به کمک نیاز داشته باشند.

شرکت های حقوقی

شرکت های حقوقی در وکالت در وکالت به وکلا کمک می کنند. آنها در تحقیقات حقوقی، تشکیل پرونده ، تهیه پیش نویس و سایر وظایف کمک می کنند. در اکثر ایالت ها، احضار شدن به وکالت ایالتی نیازی به مجوز قانونی نیست. مانند وکلا، برخی از صاحب منصبان دارای تخصص هایی مانند برنامه ریزی املاک و وصیت، املاک و مستغلات، قانون شرکت ها، قانون دولت یا قوانین استخدام و کار هستند.

اگر در جستجوی بهترین دفتر وکالت غرب تهران هستید به دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری که بهترین وکیل غرب تهران است مراجعه فرمایید.

وکیل عمومی

برخلاف سایر وکلا که بر روی یک تخصص تمرکز دارند، وکلای عمومی حرفه ای هستند. آنها از مهارتها و دانش لازم برای نمایندگی و مشاوره مشتری در موارد مختلف حقوقی اعم از دعاوی مدنی، کیفری، جراحات شخصی، قانون املاک و مستغلات یا موارد دیگر برخوردار هستند. شما می توانید یک وکیل پزشک عمومی در مقابل یک وکیل محیط زیست را به یک پزشک عمومی در مقایسه با یک پزشک ارتوپدی تشبیه کنید.

وكلاي عمومي كشف، نمايندگي، تشكيل پرونده، واريز، كوشش لازم را انجام مي دهند و در موارد مختلف خدمات مشاوره به مشتريان ارائه مي دهند. تخصص آنها در زمینه های حقوقی متعدد، این وکلا را قادر می سازد تا خدمات گسترده ای در زمینه وکالت ارائه دهند.

به جای این که برای مسائل حقوقی مختلف به دنبال بهترین وکیل در حوزه مسائل حقوقی و کیفری باشید؛ کافیست یک انتخاب درست انجام دهید. با انتخاب دفتر وکالت غرب تهران به مدیریت بهترین وکیل غرب تهران یعنی وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی، وکیل، مشاور و همراهی مجرب، متخصص و دلسوز برای حل تمام دعاوی حقوقی و کیفری خود خواهید داشت، که به بهترین نحو تا احقاق حقوقتان همراهتان خواهد بود. در دفتر وکالت حقوقی غرب تهران راهنمایی‌های لازم در مورد طرح انواع دادخواست و شکوائیه ارائه می‌گردد و در صورت تمایل پیش نویسی از دادخواست مورد نیاز در دفتر وکالت کیفری غرب تهران آماده شده و برای ثبت در مراجع قانونی ذیصلاح آماده می‌گردد.

2 پاسخ

  1. سلام عرض ادب دارم خدمت شما ! بنده درجستجوی یک مشاور ویا وکیل هستم بخاطر یکسری مشکلات
    اگربنده را رهنمائی فرمائید ممنون تون میشوم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری