تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

وکیل دادگستری خانم غرب تهران

وکیل دادگستری غرب تهران

آیا می‌دانید وکالت به چه معناست و وکیل دادگستری خانم غرب تهران چه اختیاراتی دارد؟ آیا می‌دانید وکالت چند نوع دارد وکیل خانم غرب تهران وکالت چه اشخاصی را می‌پذیرد؟ معنی لغوی وکالت سپردن امری به دیگری است. حال این امر حقوقی باشد یا اخلاقی یا … اصل کلمه به معنای تفویض یا همان سپردن و واگذار کردن است و در اصل اشاره به اقدامی دارد که در آن یک نفر به عنوان موکل امری را به فردی همانند وکیل دادگستری غرب تهران واگذار می کند و به آن شخص نیابت می دهد. شخص نایب وکیل است. وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران اختیاراتی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

وکیل دادگستری خانم غرب تهران، به صورت حرفه‌ای و تخصصی و با داشتن مجوز رسمی، به مشتریان خود در امور حقوقی مشاوره می‌دهد و در دادگاه‌ها نمایندگی انجام می‌دهد.

معنای حقوقی و قانونی امر وکالت چیست؟ وکیل دادگستری غرب تهران کیست؟

در ماده شماره 656 قانون مدنی تعریف وکالت به این شکل است: وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای امری نایب خود می نماید .

وکیل دادگستری غرب تهران، به عنوان یک وکیل مجرب و با تجربه می‌باشد.
وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران؛ مسئولیت نمایندگی و مشاوره حقوقی را در پرونده‌ها و دادگاه‌ها به عهده دارد.

گاه وکیل ما اختیار این را دارد که خودش از طرف فرد موکل اولیه وکیل دیگری تعیین کند که این امر وکیل در توکیل نامیده می شود . وکالت دیگری هم داریم بنام وکالت بلا عزل که بجز در شرایط خاص موکل توان عزل وکیل و ابطال قرارداد وکالت را ندارد و در قرارداد شرط عدم عزل وکیل از سمت موکل ذکر شده است . از این پس وکالت دهنده را موکل و وکالت گیرنده را وکیل می نامیم.

وکیل می تواند در تمام مراحل دادرسی بر سر پرونده حاضر باشد در حالیکه خود موکل چنین اجازه ای را دارا نیست . همین موضوع یکی از دلایلی است که عقد قرارداد وکالت را بسیار ضروری می نماید. توصیه اکید ما عقد قرارداد وکالت با یکی از وکلای کارکشته و زبده همانند سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری و وکیل غرب تهران می باشد .

دادن اجازه و حق وکالت به شکل های مختلف و متعدد است از جمله روش هایی که در زیر مشروح آن خواهد آمد برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با دفتر سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل تهران تماس گرفته یا به دفتر ایشان مراجعه حضوری داشته باشید . از امکانات ویژه ای که سرکار خانم نرگس رستمی به عنوان وکیل غرب تهران، برای استفاده عمومی و سهل و بی دردسر همشهریان فراهم ساخته امکان تماس و دادن مشاوره تلفنی رایگان به عموم مردم در ساعات مقرر است .

انواع وکالت ها در دادگاه ها و دادسرا ها به تشریح وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران:

  • وکالت از نوع تعیینی:

در این نوع وکالت شکل کار این گونه پیش بینی شده است که طبق قانون موکل به فرد وکیلی که تعیین شده است معرفی می گردد . حال ممکن است وکیل تعیین شده وکیل پایه دو باشد یا همانند سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری. این نوع اول وکالت بد که شرح داده شد.

وکالت دادگستری غرب تهران؛ وکیلی که مجوز رسمی از سازمان دادگستری دارد و به مشتریان در دادگاه‌ها نمایندگی می‌کند و امور حقوقی آنها را پیگیری می‌کند.
انواع مختلفی از وکالت‌ها شامل:وکالت کیفری، وکالت مدنی، وکالت مالیاتی و غیره می‌باشد.
  • وکالت از نوع وکالت اتفاقی:

در این نوع از وکالت نوع وکالت با گونه نخست کاملا متفاوت می باشد به این شکل که افرادی هستند که بصورت رسمی وکیل پایه یک یا دو نیستند اما اطلاعات و تجربیات حقوقی مناسب دارند . این افراد اجازه دارند بصورت محدود در محاکم قانونی برای خویشاوندان و اقوام خودشان تا سطح درجه یک و درجه دو هم برای اقوام نسبی و برای اقوام سببی خود تا سطح سوم وکیل شوند . البته باز هم محدودیت دیگری وجود دارد و آن این موضوع است که تا سه بار در سال می تواند این اتفاق یعنی وکالت اتفاقی به آنان اجازه داده شود .

البته بدلیل محدودیت ها و تفاوت های چشمگیر بین وکلای پایه یک همانند سرکار خانم نرگس رستمی و پایه دوم با وکلای اتفاقی باز هم توصیه ما مراجعه به وکلای رسمی دادگستری و علی الخصوص وکلای پایه یک دادگستری است .

  • قبول وکالت از نوع معاضدتی:

وکالت معاضدتی به نوعی از وکالت اطلاق می شود که در مسائل خاص حقوقی از طرف نخست کانون وکلا و سپس از طریق مرکز امور مشاورین حقوقی و نیز وکلا و همچنین کارشناسان حقوقی پرونده ای به یک وکیل دادگستری همانند وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران سرکار خانم نرگس رستمی ارجاع داده می شود . فراموش نکنید بهترین نتیجه را تنها با بهترین وکیل می توان گرفت. حال نوبت بررسی چهارمین نوع وکالت که در قانون پیش بینی شده است فرا رسیده است .

  • وکالت از نوع وکالت تسخیری:

اختیار کردن وکیل یکی از حقوق قانونی هر فرد است و  وکالت اطلاق می شود که در طی آن از طرف خود دادگاه و محکمه قانونی وکیل در اختیار متهم نهاده می شود . این نوع وکالت یعنی وکالت تسخیری شرایط خاص خود را دارد از جمله عدم توانایی موکل در گرفتن وکیل و نیز شرط دیگر این است که پرونده وکالت در مورد جرایم تعیین شده قانونی باشد که ممکن است مجازات آنها قصاص نفس و یا اعدام و نیز رجم و یا حبس ابد باشد . همانطور که می بینید این نوع وکالت برای جرایمی است که ممکن است عقوبت و مجازات بسیار سنگینی در پی داشته باشند و طرفین پرونده از جمله متهم نیاز دارد تا فردی وکالت وی را بر عهده گرفته و از حقوق او دفاع کند . اگر در این جرایم متهم به هر دلیلی از جمله عدم توانایی وکیل معرفی ننماید دادگاه او را موظف به قبول وکیل تسخیری می کند و الزام در این مورد در قانون تصریح شده است مگر اینکه در برخی از جرایم که منافی عفت باشند و موارد خاص است و موکل می تواند علیرغم معرفی وکیل تسخیری از طرف دادگاه از پذیرش آن خودداری و امتناع کند. 

  • وکالت های اشخاص حقوقی عمومی:

گاهی اوقات موکل ما یک فرد حقیقی نیست و موضوع وکالت او موضوع اشخاص حقوقی است . مثلا موکل نماینده یک وزارت خانه یا شرکت دولتی یا بانک دولتی یا ارگان نظامی یا موسسه ها و شرکت های دولتی است . حال در این موارد ممکن است یا اداره و ارگان و موسسه حقوقی از وکلای رسمی دادگستری همچون سرکار خانم نرگس رستمی به محاکم معرفی نماید یا تحت شرایطی از اداره حقوقی خود فرد یا افرادی را بعنوان نماینده حقوقی خود با ارائه معرفی نامه به دادگاه معرفی کند . بهترین وکیل تهران و وکیل در غرب تهران سرکار خانم نرگس رستمی در صورت پذیرش چنین وکالتی علاوه بر الزام داشتن معرفی نامه بعنوان نماینده حقوقی فردی که دارای نمایندگی حقوقی می باشد شرایط و محدودیت ها و الزامات قانونی خاص خود را داراست که شرح مبسوطی دارد و شاید لازم نباشد که در این مقاله بیاید .

  • وکالت های اشخاص حقوقی مرتبط با بخش خصوصی:

گاه موسسه و شرکت و بانک و تشکیلاتی که وکیل یا نماینده حقوقی به دادگاه جهات پیگیری امور حقوقی خود معرفی می کنند متعلق به بخش دولتی و عمومی نیستند و به بخش خصوصی تعلق دارند . تفاوت اصلی این مورد با مورد قبلی که موسسات بخش عمومی بود در این است که از طرف یک موسسه خصوصی نمی توان یک کارمند را بعنوان نماینده حقوقی به دادگاه و محاکم قانونی معرفی نمود و الزام قانونی وجود دارد که نمایندگی حقوقی در موسسات به یک وکیل رسمی دادگستری سپرده شود. سرکار خانم نرگس رستمی تا کنون بعنوان وکیل موسسات متعدد بخش خصوصی و وکیل در تهران و توانسته اند موفقیت های چشمگیری در پیگیری های قضایی برای موکلین حقوقی خود بدست بیاورند . در مطالب بعدی در مورد سوابق و موفقیت های این وکیل دادگستری در غرب تهران اطلاعات بیشتری به شما عزیزان خواننده حهت شناخت بیشتر و استفاده در پرونده های قضایی خود خواهیم داد .

  • وکالت جهت مطالعه نمودن پرونده در محاکم و دادگاه ها:

گاهی اوقات موکل به دلایل متعددی از جمله عدم توانایی مالی در گرفتن وکیل برای کل مراحل دادرسی می تواند وکیلی را به نیابت بگیرد تنها برای مطالعه پرونده و دانستن محتویات پرونده . زیرا افراد غیر از وکلا در مورد مطالعه پرونده محدودیت قانونی دارند . گاه نیز موکل فقط به جهت اطلاع بیشتر از روند طی شده دادرسی و اتفاقات پیش آمدهدر این روند برای مطالعه و پیگیری این موارد به فرد وکیل وکالت می دهد که پرونده را مطالعه نموده و گزارش پرونده را به ایشان ارائه نماید . این نوع وکالت هفتمین نوع از انواع وکالت بود . تلاش ما این است تا خوانندگان عزیز را به این نتیجه رهنمون سازیم که نهایتا بهترین کار برای کسب بهترین نتیجه در دعاوی و دفاعیات حقوقی گرفتن یک وکیل کارکشته و زبده همانند وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی و بهترین وکیل غرب تهران است . شما قطعا با این انتخاب هیچ گاه پشیمان نخواهید شد و ایشان را به سایر دوستان و اقوام نیز توصیه خواهید نمود .

  • انجام وکالت در ادارات:

گاهی دادن وکالت به یک وکیل تنها جهت دفاع یا اقامه دعوا در محاکم دادگستری و قوه قضاییه نیست . یک فرد ممکن است اطلاعات یا وقت یا توان پیگیری کارهای اداری خود را به خوبی نداشته باشد در این موارد در قانون یک پیش بینی راه گشا و جود دارد و آن این است که افراد می توانند وکالت خود را به وکیل رسمی دادگستری بدهند اما برای پیگیری در امور اداری خود و نه امورقضایی . در بسیاری از موارد سرکار خانم نرگس رستمی بعنوان وکیل پایه یک دادگستری وکیل افراد در انجام امور اداری آن ها بوده اند و بیشترین میزان جذب رضایت و موفقیت را کسب نموده اند .

برسی انواع وکالت وکیل خانم غرب تهران از نظر شکل آن

وکالت در یک نوع دیگر از بررسی به دو گونه تقسیم می شود:

  1. وکالت مطلق
  2. وکالت محدود یا وکالت مقید

وکالت مطلق چیست؟

به گفته وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی بعضی اوقات موکل به وکیل خود اختیارات گسترده ای می دهد و او می تواند در موارد متعدد برای انجام امورات حقوقی موکل خود اقدام نماید . مثلا هم خرید و فروش املاک موکل را انجام دهد هم پیگیری های قضای و هم … و لزومی ندارد برای تمامی موارد بصورت موردی وکالت نامه ای تنظیم شود و همان وکالت نامه مطلق برای تمام امور کفایت می کند.

با توجه به ماده 660 قانون مدنی، وکالت مطلق، به وکالت بی قید شرط گفته می‌شود.
وکالت مطلق به وکالتی اطلاق می‌شود که در آن، وکیل به‌صورت کاملاً آزاد از هرگونه محدودیت یا محدوده‌بندی در موضوع یا زمینه‌ای از حقوق مشتریان خدمات حقوقی ارائه می‌دهد.

وکالت مقید به تعریف وکیل حقوقی غرب تهران چیست؟

به نوعی از وکالت گفته می شود که در آن وکیل تنهادر یک مورد خاص اجازه انجام امور قانونی موکل خود را داراست مثلا در خرید و فروش املاک و یا در پیگیری یک پرونده خاص و اگر مورد دیگری پیش بیاید، حتما باید وکالت نامه دیگری برای آن تنظیم شود و وکیل با وکالت نامه مقید اولیه حق ورود به پرونده جدیدی را ندارد. در این خصوص وکیل مسئول اموال موکل خود بوده و اجازه دخل و تصرف در آنها را بدون اذن و اجازه موکل نخواهد داشت. هر گونه دخل و تصرف در اموال موکل جرم محسوب می‌شود و موکل می‌تواند از وی شکایت کند. 

وکالت رسمی و عادی و شفاهی در قانون با تعریف وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی :

این سه نوع وکالت نیز در قانون پیش بینی شده است که البته مبحث ما در این مقطع تنها وکالت رسمی و قانونی به یکی از وکلای رسمی دادگستری و بصورت موردی سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران می باشد .

از حدود در وکالت بیشتر بدانیم:

طبق قانون وکیل در سطوح مختلف دارای اختیارات و محدودیت هایی است، اگر به ماده 663 قانون مدنی نگاهی بیاندازیم صراحت دارد که وکیل نمی تواند عملی که خارج از حدود وکالت است را انجام بدهد.

حدود وکالت را قرارداد تنظیم شده وکالت و قانون تعیین می نماید. دو ماده پیش تر از ماده 663 اما می گوید که اگر در صورتی که وکالت به صورت وکالت مطلق داده بشود و هیچ قیدی برای محدودیت در آن نیامده باشد این وکالت مربوط به اداره اموال خواهد بود .

موارد وکالت را از زبان وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران بیشتر بشناسیم:

واقعیت این است که در هر موردی و با هر شکلی نمی توان وکالت داد و در این زمینه محدودیت هایی هم در قانون پیس بینی شده است . با استعلامی که در این باره از وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران، یعنی سرکار خانم نرگس رستمی گرفتیم ایشان موارد زیر را به عنوان محدودیت ها و موارد خاص در وکالت ذکر نمودند:

  • مورد تحت وکالت نباید از مواردی باشد که قانون در آن ها مباشرت شخص خود موکل ضرورت داشته باشد. مثلا در مواردی که نیاز به ادای سوگند در دادگاه باشد نمی شود به فردی وکالت داد به جای ما در دادگاه سوگند بخورد و فرد حتما شخصا باید حضور داشته باشد

اما در مورد پرونده‌های حقوقی که نیازی به شهادت و سوگند ندارد وکیل می‌تواند به نیابت از موکل خود در جلسات دادگاه حاضر شود

  • موضوع سپردن وکالت در مواردی است که امر مورد وکیل مادی و یا حقوقی باشد، معنی این حرف این است که مثلا امر وکالت در جاری کردن امر خواندن عقد نکاح یا طلاق یا …. که حقوقی است یا موارد مالی و حقوقی. خلاصه امر این می شود که اگر در امری حضور فرد ضروری باشد وکالت ممکن نیست.

 

فسخ یا ابطال یا پایان وکالت با تعریف دفتر وکالت بهترین وکیل و وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی:

قانون مدنی کشور ما در ماده شماره 678 تصریح می نماید که: وکالت به اشکال زیر می تواند مرتفع شود و در واقع فسخ شود.

  • اولین مورد و ساده ترین مورد عزل وکیل توسط موکل است. البته خب در وکالت بلا عزل موضوع مقدار قابل توجهی پیچیده تر می شود که در آن موارد پیشنهاد می شود از طریق تلفنی یا مراجعه و مشاوره حضوری با سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

 فسخ، ابطال یا پایان وکالت یک فرآیند حقوقی است که هنگامی که وکیل و مشتری تصمیم به خاتمه همکاری حقوقی می‌گیرند، صورت میگیرد.

    فسخ، ابطال یا پایان وکالت به معنای پایان دادن به همکاری حقوقی بین وکیل و مشتری است.
  • مرگ یا جنون هر یک از دو طرف قرارداد یعنی وکیل یا موکل: اگر این اتفاق بیفتد رد عمل وکالت فسخ خواهد شد، حتی در موارد پیچیده تر یعنی وکالت بلا عزل. در وکالت بلاعزل موکل در صورت زنده و عاقل بودن قادر به فسخ قرارداد وکالت خود نیست مثلا اگر به وکیل در مورد فروش ملکی وکالت بلا عزل بدهد و وکیل طبق وکالت اقدام به فروش ملک نماید اما در همین ایام موکل فوت کند یا مجنون شود ورثه موکل می توانند در این مورد تعیین تکلیف و مثلا انتقال سند انجام دهند و اگر از این کار خود داری نمایند، پیش بینی قانون این است که با مراجعه به دادگاه و اقامه دعوا ورثه موکل موظف به انتقال ملک شوند. پس وکالت بلاغزل تنها با اثبات جنون یا مرگ وکیل یا موکل فسخ خواهد شد .
  • در صورت ختم پرونده دفاع یا دعوا به صورت خودکار وکالت نیز فسخ خواهد شد و قرارداد وکالت دیگر دارای ارزش نیست و از نظر قانون منقضی تلقی خواهد شد مگر اینکه وکیل مطلق باشد و ادامه وکالت فرد را در پرونده های دیگر بنا بر همان وکالت نامه مطلق اولیه پیگیری نماید .

در مورد وکالت بلاعزل از زبان سرکار خانم نرگس رستمی بیشتر بدانیم:

تلاش نمودیم در گفتگو با سرکار خانم نرگس رستمی، وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران از وکالت بلاعزل بیشتر بدانیم. البته باز هم توصیه به مراجعه حضوری یا تلفنی به ایشان برای اطلاع از جزییات وکالت بلا عزل داریم.

وکالت به دو نوع ساده و بلا عزل نیز تقسیم می شود. در وکالت عادی موکل همانطور که به وکیل خود وکالت می دهد، می تواند براحتی وکیل را نیز عزل نماید اما اگر در قرارداد وکالت شرط بلا عزل بودن وکیل ذکر شود، دیگر موضوع به این سادگی نیست و دشواری ها و دردسرهای خاص خود را جهت ابطال وکالت داراست. البته در مورد وکالت بلاعزل داشتن وکیل مانع از پیگیری کار توسط خود موکل نخواهد شد، مثلا اگر در مورد فروش ملکی به وکیل وکالت بلاعزل داده شده است تا قبل از فروش ملک توسط خود وکیل خود موکل می تواند شخصا اقدام به فروش ملک نماید، البته تا قبل از اینکه وکیل ملک را بفروشد زیرا در صورت فروش ملک توسط وکیل معامله قانونی بوده و موکل حق اعتراض به آن را ندارد. برای سپردن وکالت بلاعزل به وکیل غرب تهران حتما عنصر اعتماد کامل را مد نظر داشته باشید.

ابطال وکالت بلا عزل در چه صورت ممکن است ؟

در این مورد از وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران سرکار خانم نرگس رستمی، استعلام نمودیم خلاصه پاسخ ایشان این گونه است:

مهمترین دلایل که می تواند باعث ابطال وکالت بلاعزل شود عبارتند از:

  • فوت وکیل یا موکل قبل از انجام موضوع وکالت نامه؛
  • جنون وکیل یا موکل قبل ازانجام موضوع وکالت نامه؛
  • اثبات جنون وکیل یا موکل قبل از انجام موضوع وکالت نامه؛
  • از بین رفتن موضوع وکالت داده شده؛
  • انجام شدن یک عمل منافی با عمل وکالت.

آشنایی با رزومه کاری وکیل پایه یک دادگستری خانم نرگس رستمی:

سرکار خانم نرگس رستمی موفق‌ترین وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران می باشند که به عنوان وکیل خبره و وکیل دادگستری غرب تهران شناخته می شوند. ایشان دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم می باشد و دارای تجربیات گرانقدر در زمینه به نتیجه رساندن پرونده های پیچیده قضایی می باشند. وکیل خانم غرب تهران، سرکار خانم نرگس رستمی جهت برقراری ارتباط بهتر با مردم امکان مشاوره تلفنی رایگان را برای عموم مردم فراهم ساخته اند.

وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران، وکیلی است که مجوز رسمی از سازمان دادگستری یا سازمان وکلای دادگستری کشوررا دارد.
وکیل خانم غرب تهران، یک وکیل مجرب و با تجربه است که با دقت و اصول اخلاقی، مشتریان خود را در امور حقوقی به بهترین شکل راهنمایی و نمایندگی می‌کند.

پس بدون کمترین زحمت و بدون هزینه می توان تنها با یک تماس تلفنی قدم اول را محکم و بدون دردسر و هزینه برداشت . شماره های تماس دفتر و همراه وکیل کیفری غرب تهران سرکار خانم نرگس رستمی عبارتند از :

تلفن دفتر: 02144956501

تلفن همراه : 09125008288

درمرحله بعدی تقبل وکالت و در صورت توافقات اولیه تلفنی جهت واگذاری وکالت یا نیاز به جلسه حضوری آدرس دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی جهت مراجعه عمومی عبارت است از :

آدرس دفتر: تهران، بزرگراه شهید ستاری، روبروی فروشگاه افق کوروش، پایین تر از پیامبر غربی، نبش کوچه پنجم شرقی، پلاک 80، مجتمع گل ها، طبقه هم کف، دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری خانم نرگس رستمی.

همچنین با توجه به نیاز به برقراری مسیرهای ارتباطی جدید و لزوم استفاده از ابزار ارتباطی روز جهت استحکام ارتباط با مردم توسط سرکار خانم نرگس رستمی سایت حقوقی ایشان راه اندازی و به روز رسانی شده است و در صورت نیاز می توان از طریق درگاه های مجازی با دفتر ایشان و خدمات وکیل دادگستری نرگس رستمی در تهران استفاده نمود. راه ها و آدرس های مجازی دفتر ایشان هم عبارتند از:

لینک سایت حقوقی وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم : http//rostami-lawyr.com

و نیز آدرس زیر جهت کسب اطلاعات در زمینه سرکار خانم نرگس رستمی : http//rostami-lawyer.com/about-us

خلاصه ای از رزومه درخشان وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی:

 

  • دارا بودن مدرک کارشناسی فقه و اصول .
  • دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی .
  • دارا بودن پشتوانه داشتن پانزده سال سابقه وکالت و مشاوره در پرونده های متعدد .
  • وکیل پایه یک دادگستری .
  • سابقه وکالت و نیز مشاوره حقوقی موسسه بزرگ مدرسان شریف .
  • سابقه وکالت و مشاوره حقوقی شرکت معتبر آوا ژنگ
  • سابقه وکالت و مشاوره حقوقی دفتر شرکت بین المللی هایک ویژن در ایران .
  • سابقه وکالت و مشاوره حقوقی شرکت بین المللی گیگا بایت در ایران .
  • سابقه وکالت و مشاوره حقوقی شرکت بزرگ و بین المللی مینو .
  • …..

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی؛ یک وکیل خانم در غرب تهران می‌باشد، یک وکیل مجرب و با تجربه است که دارای مجوز رسمی برای انجام امور حقوقی و دادگستری در شهر تهران است. او به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران برای موکلان خود عمل می‌کند و با توجه به تخصص‌های حقوقی خود، به بهترین نحو ممکن در پیگیری پرونده‌ها و رفع مسائل حقوقی موکلان ایفای نقش می‌کند. اعتماد و احترام به اصول اخلاقی حرفه، از ویژگی‌های وکیل دادگستری غرب تهران، ارتقاء خدمات حقوقی به مراجعان او می‌باشد. با توجه به تعهد و انگیزه‌ی وی در حل و فصل مسائل حقوقی، مشتریان می‌توانند به او اعتماد کنند و با اطمینان از تجربه‌ی او در مواجهه با امور حقوقی خود، از خدمات وکالت حقوقی‌اش بهره‌مند شوند.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری