تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

بهترین وکیل دعاوی حقوقی در تهران

اگر میخواهید بدانید که پرونده های حقوقی شامل چه زمینه هایی هستند یا اینکه بهترین وکیل حقوقی تهران آشنا شوید، یا اینکه بدانید که آیا پرونده شما جز پرونده حقوقی یا کیفری است را دقیق بدانید، یا اینکه راه های حل بهتر پرونده شما توسط وکیل حقوقی در تهران بیان شود. ما به شما در این محتوا ویژگی وکیل دعاوی حقوقی در تهران تا انتها همراه ما باشید.

وکیل حقوقی در تهران، به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و کسب‌وکار درخشان، از خدمات حقوقی جهت مشاوره و رفع ابهامات مرتبط با پرونده‌ها و موارد قانونی بهره‌مند می‌سازد. نرگس رستمی با ارائه مشاوره حقوقی و کمک به موکلین در مسائل حقوقی مختلف، سعی در بهبود وضعیت حقوقی آنان دارد. او با کار در دادگاه و پیگیری پرونده‌ها، توانسته است به عنوان یک وکیل حقوقی معتبر در تهران شناخته شود. از مهمترین ویژگی‌های وکیل نرگس رستمی، تعهد به امور مشتریان و مسئولیت‌پذیری در هر مرحله از راه حقوقی می‌باشد، که این امور می‌تواند به موکلین اطمینان حاصل کند که پرونده‌هایشان در دست یک حقوقدان حرفه‌ای و ماهر قرار دارد.

وکیل حقوقی در تهران کیست؟

وکیل حقوقی شخصی است که از جانب موکل خود اجازه دارد در زمینه انواع مساعل حقوقی در دادگاه های قضایی و غیر قضایی اقدام به عمل آورد. در این زمینه وکیل حقوقی در تهران نسبت به تحقق یافتن اهداف موکلش مسئول است و در رابطه با موضوع مطرح شده و در حدود اختیاراتش در مراجع قضایی و غیرقضایی انجام وظیفه می کند.

وکیل حقوقی موظف است در برابر حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع کند.
اگر در زمینه حقوق خصوصی تان به شما ضرری وارد شد باید در این باره با وکیل حقوقی در تهران مشورت کنید.

وکیل دعاوی حقوقی در تهران؛ در چه زمینه هایی می تواند مشاوره بدهد؟

وکیل دعاوی حقوقی در تهران و مشاور حقوقی در تمامی زمینه های حقوقی قادر است مشاوره دهد البته این عنوان یعنی مسائل حقوقی یک عنوان کلی محسوب می شود و وکیل باید در زمینه هایی که تخصص دارد مشاوره بدهد مثلا در کشور های پیشرفته دنیا مشاوره های وکلا به صورت تخصصی انجام می شود، برای مثال بعضی از وکلا فقط در زمینه های تجاری تخصص دارند که موکلان نیز با توجه به تخصص آن ها نزدشان مراجعه می کنند، اما در ایران بدین شکل نیست و یک نظام تخصصی برای وکلا در نظر گرفته نشده است.

چه تعهداتی بهترین وکیل حقوقی تهران نسبت به موکل خود دارد؟

تعهدات بهترین وکیل حقوقی تهران نسبت به موکل به شرح حدود اختیاراتی است که وکیل طبق وکالت نامه تنظیمی که با موکل، امضا نموده است اقدام نماید. در وکالت نامه های رسمی که از دفاتر اسناد رسمی صادر شده اند و یا وکالت نامه های قضایی که بین وکلا و موکلان صورت گرفته اند قسمت حدود اختیاراتی که یک وکیل دارد کاملا مشخص شده است که طرفین می توانند طبق خاسته ونظر خود محدوده اختیارات وکیل را مشخص کنند.

یکی از تعهدات وکیل در تهران این است که زمانی که حقوق موکل خود از طرف شخصی ضایع شد، وکیل یک شکایت حقوقی تنظیم کند.
شما میتوانید حدودی که یک وکیل حقوقی در تهران میتواند در مسائل خصوصی شما دخیل باشد را در قالب یک قرار داد معین کنید.

هم چنین تعهدات یک وکیل دعاوی حقوقی در تهران بستگی به این موضوع دارد که آن وکیل در چه حد و در چه موضوعاتی از موکل خود اختیار و اجازه پیگیری امور را گرفته باشد، برای مثال شخصی بهترین وکیل حقوقی در تهران می شود، که فقط امورات مربوط به شهرداری را برای موکل خود انجام بدهد و یا شخصی دیگر وکیل می شود که فقط امورات موکل خود را در دادگاه ها و داسراها انجام دهد.

حقوق عمومی چیست؟

حقوق عمومی شامل حق و حقوقی است، که بین ادارات و نهادهای دولتی یا موسسات عمومی در انجام وظیفه و خدمت به مردم وجود دارد و حتما باید اجرا شود.به عنوان مثال کیفیت و چگونگی حقوق متقابل میان شهرداری که یک موسسه عمومی در جامعه است و شهروندان، یکی از انواع حقوق عمومی است. همچنین قوانین و حق و حقوق حاکم بر روابط سایر ادارات مانند سازمان ثبت اسناد با مردم نیز زیر مجموعه حقوق عمومی قرار می گیرد.

 

حقوق خصوصی چیست؟

حقوق خصوصی به طور کلی به دو شکل زیر بیان می شود:

اولین مورد این که حقوق مابین تمامی اشخاص حقیقی که در جامعه وجود دارند و صلاحیت برخورداری از حق و حقوق خود را دارند، که در این صورت میزان و نحوه ی اجرای آن در حقوق خصوصی مورد بررسی قرار می گیرد.

به عنوان مثال: یک شخص حقیقی در جامعه دارای انواع حق، مانند حق دادخواهی، حق اشتغال و حقوقی مانند این ها می باشد که این موضوع در حقوق خصوصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دوم این که انواع شرکت های حقوقی اعم از شرکت های تجاری و یا غیر تجاری که در اصطلاح به آن شخصیت حقوقی می گویند. مثل شرکت ها و موسسات عام المنفعه که در جامعه وجود دارد، از مصادیق حقوق خصوصی اند که نحوه ی انجام وظیفه و حدود اختیارات و صلاحیت آن ها، طبق قانون در حقوق خصوصی شرح داده شده است.

وکیل دعاوی حقوقی در تهران، با تخصص در زمینه حق دادخواهی و حق اشتغال، خدمات حقوقی خود را به شرکت‌های تجاری و یا غیر تجاری ارائه می‌دهد. تلاش این وکیل بر این است که با ارائه مشاوره و پشتیبانی حقوقی موثر، موارد حقوقی مربوط به شرکت‌ها را با دقت و دانش عالی رفع نماید. وکیل توجه ویژه‌ای به حق دادخواهی دارد تا از طریق راه‌حل‌های قانونی مناسب، حقوق و عدالت را برای موکلین خود تضمین نماید. این وکیل با آگاهی از اهمیت حق اشتغال و تأثیر آن بر روی شرکت‌ها، به عنوان یک مشاور قانونی فعّال در حوزه تجارت و حقوق کار، به ایجاد راهکارهای سازگار و مؤثر برای موکلین خود می‌پردازد.

 

حقوق بین الملل چیست؟

حقوق بین الملل در خصوص روابط دولت های مختلف با یکدیگر و سازمان های جهانی و هم چنین روابط حقوقی اشخاص مختلف در کشورهای گوناگون با یکدیگر است که به صورت کلی به دو تعریف حقوق بین الملل عمومی و حقوق بین الملل خصوصی تقسیم می شود.

حقوق بین الملل عمومی شامل روابط مختلف کشور ها با یکدیگر است و هم چنین روابط کشور ها با سازمان های بین المللی است.

اما حقوق بین الملل خصوصی نحوه اجراو اعمال قوائد حقوقی شهروندان سایر کشور ها با یکدیگر است.

دعاوی حقوقی مانند دعاوی دیگر دارای شاخه های متعددی است.
برخی از وکلا حقوقی شامل: وکیل معاضدتی، وکیل انتخابی و… می‌باشد.

انواع وکلای حقوقی

  • وکیل انتخابی؛
  • وکیل تسخیری؛
  • وکیل معاضدتی؛
  • وکیل اتفاقی؛
  • وکیل یا نماینده حقوقی ادارات؛
  • وکیل ملکی؛
  • وکیل مهاجرت.

 

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی به این شکل است که هر فردی می تواند با توجه به میل و علاقه خود و هم چنین نظر شخصی خود یک نفر را به عنوان وکیل برای خود انتخاب کند که این وکلا می توانند رسمی باشند که فرد از طریق دفاتر اسناد رسمی شخصی را به عنوان وکیل برای انجام کارهای مورد نظر خود مانند مراجعه به ادارات و …انتخاب می کند و یا این وکلا می توانند از مراجع قضایی و شعبه ئهای زیر مجموعه ان مانند نیرو های انتظامی و دادگاه های حل اختلاف باشند که به جای موکل خود در این زمینه ها پرونده وکالت را پیش می برند.

وکیل تسخیری

وکیل تسخیری وکیلی است که دادگاه برای افراد کم توان از لحاظ مالی و افراد بی بضاعت برای جرائم های کیفری مانند قتل و …برای دفاع از حقوق انان انتخاب می کند، که هزینه این وکلا نیز توسط تعرفه ای که توسط کانون وکلا تعیین شده است و از طرف دولت به وکلا پرداخت می شود.در جرائم کیفری حضور وکیل حق مسلم فرد است و به همین دلیل قاضی تاکید دارد که طرفین پرونده پیش از تشکیل جلسه حتما نسبت به انتخاب وکیل اقدام نمایند. در صورتی که هر یک از طرفین نتواند وکیل انتخاب کند، وکیل تسخیری برای او انتخاب خواهد شد. در جرائم کیفری حضور وکیل حق مسلم فرد است و به همین دلیل قاضی تاکید دارد که طرفین پرونده پیش از تشکیل جلسه حتما نسبت به انتخاب وکیل اقدام نمایند. در صورتی که هر یک از طرفین نتواند وکیل انتخاب کند، وکیل تسخیری برای او انتخاب خواهد شد. 

وکیل معاضدتی

وکیل معاضدتی وکیلی است، که که بنا به درخواست افراد بی بضاعت به دادگاه و البته با احراز عدم توانایی مالی آن ها برای داشتن یک وکیل دادگستری برایشان انتخاب می شود، زمانی که عدم توانایی مالی آنان مشخص شد دادگاه از طریق کانون وکلا و مشاورانی که دارد برای ان شخص یک وکیل را انتخاب می کند که حق کسی بخاطر عدم داشتن بضاعت مالی از بین نرود.

 

وکیل اتفاقی

طبق قانون موضوعه کشوری، اقربای درجه اول می توانند هرسال یک یا دوبار از یک دیگر تقاضای وکالت نمایند که در این صورت با احراز قرابت نزدیک بین آن ها توسط مراجع قضایی و با صلاح دید قاضی دادگاه، این نوع وکالت محقق می گردد.

 

وکیل یا نماینده حقوقی ادارات

ادارات و سازمان های دولتی نیز می توانند شخصی را که در ان شرکت مشغول به کار است و البته با صلاح دید مدیر ان اداره به عنوان نماینده حقوقی خود منصوب کنند که در دادگاه علیه شکایات ومسائلی که مربوط به ان اداره و علیه ان اداره است  دفاع کند.

انواع تخصص های حقوقی شامل موارد زیر می شود.

تخصص در زمینه های امورات مالی و حقوق تجارت تخصص در زمینه مسائل خانواده و قوانین مرتبط با ان تخصص حقوقی که مربوط به مسائل کیفری است تخص حقوقی در مورد مسائل مدنی که شامل انواعی از قرار دادهای معین و غیر معین می شود و تخصص حقوقی  در مورد مسائل مربوط به دیوان عدالت اداری و حدود وظایف انان می شود.

 

وکیل ملکی

وکیل ملکی به وکیلی گفته می‌شو،  که در حوزه مسائل ملکی تخصص و مهارت بالایی دارد و پس از قبولی در آزمون کانون وکلای دادگستری و دریافت پروانه وکالت می‌تواند در امور حقوقی ملکی فعالیت کند. پرونده‌های ملکی از پیچیدگی و حساسیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل نیاز است که توسط وکیل متخصص و کاردان بررسی شود و وکیل پایه یک دادگستری مسئولیت ان را بر عهده گیرد.  

پرونده‌های ملکی به هر مال غیر منقولی که تحت مالکیت یک فرد یا چندین نفر باشد مربوط می‌شود و باید حتما توسط وکیل ملکی رسیدگی شود. منظور از اموال غیر منقول اموالی است که قابل انتقال و حمل و نقل نباشد مانند املاک ( املاک مسکونی و املاک تجاری) و زمین و اراضی( اراضی داخل شهری و اراضی خارج شهری) در دسته اموال غیر منقول قرار دارند و هر مساله حقوقی که در مورد این اموال مطرح شود، جزو دعاوی ملکی محسوب می‌شود.  

 

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت وکیلی است، که در امورات مربوط به مهاجرین و هم چنین گرفتن تابعیت از دولت های دیگر که در ان اقامت دارند اطلاعات داشته باشد و فعالیت می کند.

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی

شغل وکالت از جمله شغل های ازاد است که در لغت نیز به معنای واگذار کردن و اعتماد کردن است یک وکیل خوب را زمانی می توانیم خوب بدانیم که کارش را به درستی و به نحو احسن انجام داده و حقوق موکلش را مانند حقوق خود دانسته و از آن دفاع کند. وی در قبال حقوق موکل خود مسئول است و از هیچ تلاشی برای دفاع از آن دریغ نمی‌کند. 

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی شرایط حل پرونده های حقوقی را دارد.
وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی، تجربه کافی برای حل پرونده های حقوقی را دارد.

یکی از بهترین وکیل حقوقی در تهران خانم نرگس رستمی است ایشان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم است.

شما می توانید هر زمان که احتیاج به مشاوره داشتید از طریق تلفن و یا به صورت حضوری از راهنمایی ها و مشاوره های خانم نرگس رستمی استفاده کنید.

خانم نرگس رستمی در تمامی موضوعات و موارد زیر دارای سابقه کاری درخشان هستند”

  1. کارشناس فقه حقوقی؛
  2. کارشناسی ارشد رشته جرم شناسی و جزا؛
  3. وکیل و مشاورحقوقی مدرسان شریف؛
  4. وکیل و مشاور حقوقی شرکت بزرگ ومطرح تایلندی هایک ویژن در ایران؛
  5. وکیل و مشاور حقوقی شرکت اواژنگ؛
  6. وکیل و مشاور حقوقی شرکت گیگابایت در ایران؛
  7. وکیل و مشاور حقوقی شرکت مینو؛

ویژگی های بهترین وکیل حقوقی در تهران

ازخصوصیات بهترین وکیل حقوقی در تهران  از جمله وظایف او این است، که پیش از جلسه رسیدگی و قبل از دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده و گفتگو با متهم پرونده ضمن اطلاع کامل از موضوع اتهاماتی که به موکل وارد شده  و نیز آشنایی کامل با متهم با توفیق در صحت و درستی حرف های موکل بتواند به نحو درستی از موکل خود دفاع کند.با اینکه وکالت تعهد به وسیله است، یعنی وکیل وظیفه دارد تمام تلاش خود را برای دفاع خوب و درست از موکل خود انجام دهد و قانوناً مسؤلیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی برای رسیدن به نتیجه نمی‌دهد، اما از خصوصیات وکیل حقوقی در تهران این است، که در مقابل موکل خود پاسخگو باشد و احساس مسئولیت مهم‌ترین خصوصیت شخصیتی یک وکیل خوب می باشد.

یکی از ویژگی های وکیل دعاوی حقوقی در تهران این است که قبل از جلسه دادگاه به خوبی درباره پرونده موکل خود تحقیق و بررسی انجام دهد.
بهترین وکیل حقوقی در تهران باید احساس مسئولیت بالایی نسبت به موکل خود و پرونده او داشته باشد.

 

در زمان انتخاب وکیل حقوقی در تهران به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

استفاده کردن و مشاوره گرفتن حقوقی از یک وکیل خوب و کار بلد و با تجربه نه تنها، هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری درست و واقعی است تا شما را از بحران‌های حقوقی و کیفری نجات دهد. می‌توان برای وکیل انتخابی‌مان حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف ما را دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. اما همیشه این سوال پیش می‌آید که چگونه به وکیل اعتماد کنیم؟ ویژگی های یک وکیل حقوقی غرب تهران در مواردی خلاصه می‌شود از جمله:

۱. از ویژگی های شخصیتی یک وکیل خوب، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین او است.

یک وکیل مانند یک دکتر ممکن است به سبب شغلی که دارد با واقعیت‌ها و رمز و راز های زیادی از سوی موکلین خود روبه رو شود که اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌نماید که اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند.

 ۲. وکیل این تعهد اخلاقی حرفه‌ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب عجیب و غیرممکن خودداری کند

اصولاً دادن وعده‌های دروغین به موکلین و بی جهت امیدوار نمودن آن‌ها خارج از اخلاق حرفه ای می‌باشد. تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می‌باشد، بنابراین لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است در حین دادرسی پیش آید از قبل به اطلاع موکل برساند تا موکل او را با چشم باز انتخاب نموده و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می‌باشد. بنابراین از خصوصیات یک وکیل خوب آن است که حقایق و مسیر رسیدگی به پرونده را به موکل خود اعلام نماید.

 ۳. هنگام انتخاب وکیل خوب وی باید موکل را از انتخاب راه های نادرست منصرف کند

از دیگر وظایف وکیل در قبال موکل آن است که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه‌های رسیدگی غیر ضروری نماید. به عبارت دیگر مهم‌ترین ویژگی یک وکیل صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعاتی است که موکل به آنها دچار شده و چاره کار را از وکیل خود می‌خواهد. توضیح بیشتر آنکه یک وکیل مجرب به جهت احاطه بیشتر روی مسائل حقوقی طبیعتاً بهتر از موکل خود قادر است مسیر درست را انتخاب کند بنابراین به هیچ وجه به جهت دریافت حق الوکاله نباید راهی را که نتیجه‌ای در بر ندارد به موکل خود پیشنهاد دهد. در این صورت به اعتبار خود اسیب وارد می کند.

تفاوت وکیل حقوقی و وکیل کیفری

در بخش قبل در مورد وکیل دعاوی حقوقی در تهران توضیح دادیم و نیاز است، که توضیح مختصری نیز راجع به وکیل کیفری و همچنین تفاوت وکیل حقوقی و کیفری به شما بدهیم.

دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری در آیین دسترسی با هم متفاوت هستند.
تفاوت بین دعاوی حقوقی در کیفری بین رسیدگی های اولیه این دو دعاوی هستند.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری در مورد اموراتی که مربوط به مسائلی مانند:

  • سرقت؛
  • خیانت؛
  • کلاهبرداری؛
  • دزدی؛
  • جعل سند و….

به فعالیت می پردازد و یکی از مهم ترین تضمین ها برای یک متهم جرایم کیفری داشتن یک وکیل کیفری خوب برای دفاع ازخود است.

جالب است بدانید که بهترین وکیل تهران پس از سپری کردن تحصیلات دانشگاهی یا حوزوی و پس از کسب علم و دانش لازم در علم حقوق و فقه، در آزمون کانون وکلا قبول می شود و دارای پروانه معتبر وکالت می شود . وکیل امور کیفری با توجه به علاقه ای که دارد و هم چنینه داشتن تخصص و مهارت لازم در زمینه امور جزایی و کیفری و تسلط نسبی بر قوانین مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و مانند آن، که لازمه پیگیری امور کیفری است در زمینه های جزایی و کیفری به فعالیت می پردازد. یک وکیل کیفری تمرکز خود را در حوزه شغلی بر امور کیفری و جزایی قرارمی دهد

در حوزه وکالت و حقوق یکی از حساس ترین و مهم ترین حوزه ها وکالت کیفری است. یک وکیل که در زمینه های مختلف کیفری مشغول به کار می شود، باید دانش و مهارت فراوانی داشته باشد. او همچنین با دارا بودن هوش و زکاوت بالا باید بتواند از قوانین در مناسب ترین مکان و در مناسب ترین زمان به نفع موکل خود و حقوق متهم و یا شاکی استفاده کرده و بتواند به مناسب ترین و مؤثرترین شکل در پرونده نقش آفرینی کرده و آن را به سرانجامی مناسب رساند. معروف است که یک جمله وکیل کیفری می تواند مرز بین اعدام و برائت را مشخص کند. همچنین عدم تبحر و دانش کافی در امور کیفری می تواند به شدت آسیب زا بوده و ضرر و زیان جبران ناپذیری را به بار آورد.

 

تفاوت بین وکیل کیفری و حقوقی در چیست؟

لازم به ذکر است که وکالت در امور حقوقی و کیفری با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند. اگر چه این تفاوت در شیوه ها و اصول انجام دادن پرونده وکالت مصداق نداشته و مربوط به ارکان دیگر می شود. این تفاوت و فرقی که این دو مسئله با یک دیگر دارند، از لحاظ اصل قوانین و همچنین از لحاظ آیین دادرسی بین امور حقوقی و کیفری است . در امور کیفری و جزایی و در مرحله تحقیقات اولیه مکانی به نام دادسرا وجود دارد که وکیل کیفری به آن جا مراجعه کرده و امور را دنبال خواهد کرد، اما در مسائل  حقوقی، دادسرا و نیز تحقیقات اولیه و مقدماتی وجود ندارد.بهترین وکیل حقوقی در تهران همچنین در دعاوی جزایی و کیفری با کمک مقامات قضایی از مانند دادیار، بازرس، نماینده دادستان و دادستان روبه‌رو می شود .

این در حالی است که در امور حقوقی مقامات قضایی نام برده شده حضور نداشته و وکیل امور حقوقی تنها با قاضی دادگاه و قاضی اجرای احکام مدنی در ارتباط است. بخشی از این تفاوت را نیز می توان در روال محاکمه جستجو و شناسایی کرد.

در محاکم ایران و طبق روالی که مرسوم است و وجود دارد پرونده های حقوقی در مدت زمان کمی  به نتیجه می رسند. این در حالی است که پرونده های جزایی و کیفری مدت زمان زیاد تری را شامل می شوند و فرایند طولانی تری را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و نهایی طی می کنند.

بعد عمومی و خصوصی نیز یکی دیگر از تفاوت های پرونده های حقوقی و یا کیفری است. در تعریف این نکته باید گفت که غالب پرونده های حقوقی خصوصی بوده و ذی‌نفع آن اشخاص جامعه هستند نه تمام جامعه. اما در بسیاری از موارد کیفری عموم جامعه ذی‌نفع بوده و مدعی العموم می تواند از طرف عموم جامعه اعلام مجرمیت کند.

بنابراین در موارد کیفری و جزایی عموم جامعه مورد توجه است. در این پرونده ها علاوه بر بعد خصوصی بعد عمومی نیز مورد توجه است. مورد دیگری که می توان به آن اشاره داشت نتیجه پرونده در دو مورد حقوقی و کیفری است. هم چنین نتیجه پرونده و تصمیمی که قاضی و مقامات قضایی می گیرند در پرونده های کیفری بسیار متفاوت با نتیجه پرونده و تصمیم مقام قضایی در پرونده های حقوقی است.

برای نمونه می توان به این نکته اشاره داشت که تصمیمات و محکومیت هایی همچون اعدام، تبعید، شلاق، قطع عضو صرفاً در پرونده های جزایی و کیفری وجود دارد و در پرونده های حقوقی با چنین تصمیمات و محکومیت هایی مواجه نخواهیم شد.

ویژگی‌های یک وکیل حقوقی در تهران

ویژگی وکیل حقوقی در تهران میتوان همان ویژگی های مهم یک وکیل خوب باشد.
یک وکیل حقوقی در تهران ویژگی مهم آن باید آشنایی کامل با پرونده های حقوقی و حل آنها باشد.
  • وقت‌شناس بودن وکیل کیفری

بیشتر وقت ها در پرونده های حقوقی، زمان از اهمیت بسیار زیادی  برخوردار است. پس یک وکیل دعاوی حقوقی در تهران باید وقت شناس باشد تا در زمان لازم حرکت مناسب را انجام دهددر غیراین صورت  برای موکل خود مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.

  • عادل بودن

بخاطر این که در حق هیچ کدام از طرفین ظلمی نشود، نیاز است وکیل کیفری عدالت را تا حد کامل رعایت کند و کوتاهی نکند

  • داشتن تسلط بر روانشناسی افراد مختلف

غلبه و چیرگی کافی بر موضوعات، بسیار مهم است. به همین جهت نیاز است تا یک وکیل خوب با استفاده از علم روانشناسی تسلط کامل ولازم برای دیگر مسائل را پیدا کند و از جهت های گوناگون قادر به حل آن باشد. به میزان اثر مثبت فرد در روانشناسی موفقیت بیشتری نصیب می شود.

  • آشنایی با مسائل پزشکی قانونی

بیشتر موارد در مسئله ی کیفری به پزشکی قانونی ختم می شود. به همین دلیل نیاز است تا یک وکیل خوب اطلاعات لازم را در خصوص پزشکی قانونی داشته باشد که در صورت بروز خطا و ایرادات بتواند آن را اصلاح کند.

  • آگاهی علمی عملی

از بین مباحث متفاوتی که در زمینه آگاهی علمی عملی بیان می شود، اثر انگشت و کشف جعل در موارد حقوقی چشمگیرتر هستند. یک وکیل حقوقی در تهران با تشخیص درست و به جا کشف جعل کند و به موکل خود کمک به سزایی کرده باشد.

  • افزایش اطلاعات

یک وکیل دعاوی حقوقی در تهران باید همیشه، از مسائل روزمره و ریز جزئیات جامعه و اتفاقاتی که در مملکت می افتد آگاهی لازم را داشته باشد، و انواع مجلات، روزنامه ها و کتاب های  مختلف را در زمینه پلیس جنایی مطالعه کند. با این کار همیشه به روز بوده و از سایر وکلا و رقیبان خود عقب نمی افتد.

نتیجه گیری؛

در این محتوا انواع وکیل حقوقی در تهران را نام بردیم، همچنین ویژگی های مهم وکیل حقوقی در تهران را ذکر کردیم.خیلی وقت ها، وقتی دچار مشکلات قضایی می‌شوید، نمیدانید که پرونده شما جز دعاوی حقوقی است یا دعاوی کیفری، اگر با تحقیق متوجه شدید که پرونده شما جز پرونده های حقوقی است، پس به دنبال بهترین وکیل حقوقی در تهران باشید.مژده به شما که ما در اینجا وکیل دعاوی حقوقی در تهران؛ نرگس رستمی را معرفی کرده ایم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری