تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

آشنایی با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شهرک غرب

وکیل-پایه-یک-دادگستری-در-شهرک-غرب-نرگس-رستمی

در این متن قصد داریم تا بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شهرک غرب، خوب و کاربلد، از شهرک غرب را به شما معرفی کنیم. هر منطقه بسته به تعداد جمعیت ساکن به تعدادی وکیل برای کمک در حل مشکلات حقوقی نیاز دارد. شهر تهران دارای منطقه های بسیار و وکلای زیادی هست اما در این متن می خواهیم، وکیل شهرک غرب را توصیف کنیم.

خانم نرگس رستمی بهترین وکیل در شهرک غرب و وکیل حقوقی در غرب تهران می باشند، که وکیل پایه یک دادگستری شهرک غرب، دارای 17 سال سابقه می باشند. در ادامه متن توضیحات بیشتری در این زمینه داریم.

انواع وکیل در شهرک غرب  

ما در منطقه شهرک غرب دارای دو نوع وکیل هستیم :

  • وکیل عام
  • وکیل خاص
یکی از بهترین نوع وکیل در شهرک غرب وکیل ملکی و وکیل مهاجرتی می‌باشد.
اگر وکیل در شهرک غرب دارای پایه یک دادگستری باشد در همه زمینه های وکالت می‌تواند وکالت کند.

وکالت عام:

 نوع اول که به وکالت عام معروف است، به تمامی وکالت های اعطایی گفته می شود. این وکالت ها شامل  وکالت محضری، دادگستری و حتی وکالت عادی و شفاهی می شود.

وکالت خاص:

 نوع دوم که وکالت خاص نام دارد صرفا شامل وکالت دادگستری است.

خانم نرگس رستمی که وکیل شهرک غرب به شمار می آیند، از انواع وکلای دادگستری محسوب می شوند. وکالت ایشان از نوع وکالت پایه یک دادگستری است.

انواع خدمات حقوقی بهترین وکیل شهرک غرب چیست؟

  1. وکیل کیفری
  2. وکیل ملکی
  3. وکیل تنظیم قرارداد ها

وکیل کیفری:

یکی از انواع پرونده هایی که وکیل شهرک غرب مانند خانم نرگس رستمی قبول می کنند، وکالت در امور کیفری است. امور کیفری به اموری گفته می‌شود، که دارای مجازات می باشند. این پرونده ها از اهمیت و حساسیت بسیاری زیادی برخوردار هستند. بهترین وکیل شهرک غرب با تسلط به امور  و قوانین کیفری و روند کار در دادسرا و دادگاه ها، به ویژه دادسراهای ناحیه دو تهران و دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی قدس در تهران برای پرونده های ارجاعی به شهرک غرب، به دنبال احقاق حق موکل خود است.

وکیل ملکی :

بحث حقوق املاک از زمانی که ثبت املاک در ایران الزامی شد، اهمیت ویژه ای کسب کرد. حقوق املاک دارای قوانین و  آیین نامه های زیادی می باشد. وکیل شهرک غرب باید به این قوانین و مقررات تسلط داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل حقوق موکل خودرا استیفاء کند. از جمله دعواها و کش مکش های ملکی در شهرک غرب که نیاز به حضور وکیل در شهرک دارد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • لوزم و ضرورت تنظیم سند رسمی ملک
  • دریافت پایان کار و صورت المجلس به صورت تفکیکی
  • رفع تصرف عدوانی
  • خلع ید از ملک
  • و مواردی از این قبیل

وکیل تنظیم قرارداد ها : 

از دیگر خدمات حقوقی که در دفتر وکالت شهرک غرب تنظیم انواع قراردادها است. امروزه یکی از دلایل مراجعه افراد به دادگستری ها به دلیل عدم تنظیم قرارداد درست می باشد. بهترین وکیل شهرک غرب مانند: خانم نرگس رستمی، در کنار مراجعه کنندگان است تا در تنظیم قراردادها و خرید کالاها و خدماتتان به آن ها کمک کند.

وکیل در شهرک غرب، کسی است که می‌تواند به جای شخص دیگری در دادگاه حرف بزند.
اگر برای پرونده های حقوقی خود وکیل داشته باشید، به راحتی در پیش قاضی میتوانید صحبت کنید.

وکیل کیست؟

پیش از آن که به اصل متن بپردازیم، خوب است بدانیم وکیل کیست و به چه کسی وکیل گفته می شود؟

وکیل به کسی گویند که از طرف شخص دیگری، که می تواند این شخص و وکالت به صورت حقوقی یا به صورت حقیقی باشد و طبق یک قرارداد که به قرارداد وکالت معروف است، برای انجام کاری مأمور می‌شود. بدین صورت شخصی که به مشکل حقوقی برخورده است، از یک وکیل شهرک غرب که دارای مهارت و تجربه در این زمینه است می خواهد تا از حق وی دفاع کند. این دو شخص با یکدیگر قرارداد وکالت می بندند و طبق آن وکیل رسیدگی به امور را بر عهده می گیرد.

 وکالت درواقع یک عقد مجاز است که باید در محدوده مقررات و قانون مدنی درج و منعقد شود. طرفین قرارداد وکالت با نام های وکیل و موکل خوانده می شوند. موکل درخواست کننده و وکیل انجام دهنده می باشد.

در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟

ممکن است برایتان سوال پیش آید که چه زمانی و در چه مواردی به وکیل نیاز پیدا می کنیم؟

بدون شک برای هر خانواده ای مشکلی حقوق پیش آمده و یا در اطراف خود شاهد آن بوده است. مشکلاتی که در زمینه حقوقی پیش می آید، برای برطرف شدن به اطلاعات حقوقی نیاز دارد. بسیاری از مردم که مشکل حقوقی دارند و میخواهند خودشان کار را انجام دهند به دلیل اینکه عدم آگاهی درست و کامل از قوانین ، در پروندههای خود دچار شکست شوند. پس خوب است برای جلوگیری از این امر قبل از هر اقدامی به یک وکیل شهرک غرب آگاه مراجعه کرده و با وی مشورت کنیم.

 اینجاست که اهمیت مراجعه به یک وکیل خوب نمایان می شود. یک وکیل خوب و با تجربه در هر منطقه ای مانند شهرک غرب، با تمامی قوانین حقوقی و جدید آشنایی داشته و به این موارد تسلط کامل دارد. در نتیجه می تواند پرونده افراد را در کوتاه ترن زمان و با صرف کم ترین هزینه به نتیجه دلخواه برساند.

 طبق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، طرفین دعوا در همه دادگاه‌ها حق دارند، برای خود وکیل انتخاب کنند. اگر شخص توانایی انتخاب وکیل نداشته باش، به عنوان مثال بودجه مالی مورد نظر را نداشته باشد، برای وی امکاناتی جهت تعیین وکیل فراهم می گردد.

 در بسیاری از موارد دیده شده که افراد دارای وکیل خانوادگی می باشند. این مساله بسیار کمک کننده است و اینکه در تمام تصمیمات مهم زندگی راهنمایی و کمک یک وکیل دخیل باشد از بروز مشکلات و مسایل حقوقی بعدی جلوگیری می کند .

برای شناخت بهترین وکیل در شهرک غرب، بهتر است با چند وکیل در مورد پرونده اتان مشورت کنید.
ما به شما نرگس رستمی را به عنوان بهترین وکیل در شهرک غرب معرفی می‌کنیم.

چگونه بهترین وکیل شهرک غرب انتخاب کنیم؟

پس از آن که از اهمیت اخذ وکیل در پرونده های حقوقی مطلع شدید، می رسیم به این موضوع که چگونه بهترین وکیل شهرک غرب انتخاب کنیم و وکیل خوب چه شرایطی باید داشته باشد؟

یکی از راه های انتخاب وکیل این است که با چند وکیل در رابطه با پرونده خود  مشورت و مشاوره کنید و سپس راهنمایی های آنان را برای حل مساله خود با هم مقایسه کرده و بهترین راه حل را برگزینید. با این کار می توانید تجربه وکیل ها را بسنجید و ببینید کدام وکیل بهترین مسیر ها را انتخاب می کند و هوش و دانش حقوقی بهتری دارد.

دقت کنید که امر وکالت به سن و سال رتباط ندارد. چه بسا یک وکیل کم سن و سال مانند خانم نرگس رستمی، دارای تجربه و هوش حقوقی بشتری نسبت به یک وکیل مسن تر داشته باشد.

 مورد بعدی در انتخاب بهترین وکیل شهرک غرب دستمزد وی است. تعرفه ای معین برای حق الزحمه وکالت تعیین شده است، اما متاسفانه برخی از وکلا از این تعرفه پیروی نمیکنند. یکی از مسایلی که برای اکثر افراد اهمیت دارد میزان دستمزد وکیل است. در این صورت منصف بودن وکیل با میزان دستمزد دریافتی وی قابل تشخیص است.

و اما می رسیم به نکته مهم دیگر تحصیلات و تجربه کاری، بدون شک فقط داشتن تحصیلات در یک زمینه به خصوص مساله حقوقی و وکالت، نشان دهنده کیفیت کار شخص نیست. اما همین مساله هم می تواند در توانایی های وکیل تاثیر داشته باشد. وکیلی که تحصیلات بالایی داشته باشد و در کنار آن دارای تجربه های موفق هم باشد بدون شک بهترین انتخاب است.

 یک وکیل خوب چه مهارت های باید داشته باشد؟

اگر قصد انتخاب یک وکیل در شهرک غرب دارید و به دفتر وکالت در شهرک غرب مراجعه کرده اید، در نظر گرفتن موارد زیر برای انتخاب بهترین وکیل در شهرک غرب به شما کمک می کند.

1- مهارت خوب در سخنوری و نوشتن برای تنظیم متن دفاعیه و همچنین خواندن آن در دادگاه.

2- اعتماد به نفس بالا به منظور دفاع کامل از موکل خود در صحن دادگاه و از دست ندادن اعتماد به نفس در لحاظ سخت و یا غافلگیری های حقوقی.

3- توانایی خوب در تحمل فشار کاری زیاد. یه عنوان مثال توانایی انجام چندین کار به طور همزمان

4- آشنایی قابل قبول با علوم جامعه‌شناسی، روانشناسی، انشان شناسی و سایر علوم فلسفه. یکی از مواردی که یک وکیل را نسبت به سایر وکلا برتر می سازد آشنایی با این موارد می باشد، چرا که حقوق با این علوم ارتباط تنگاتنگی دارد و برای موفق شدن در شغل وکالت باید با آن ها آشنا بود.

5- توانایی متقاعدکردن دیگران

مهم ترین عامل موفقیت یک وکیل قدرت بیان و توانایی متقاعد کردن شخص تصمیم گیرنده مثل قاضی در یک پرونده است.

تمام موارد ذکر شده را می توانید در خانم نرگس رستمی بیابید. ایشان در کنار علم حقوقی خود روی موارد دیگر همچون قدرت بیان و اعتماد بنفس هم مهارت بالایی دارند و همین امر وی را به بهترین وکیل شهرک غرب تبدیل کرده است.

در کنار موارد ذکر شده  اخذ مجوزهای لازم جهت وکالت و گذراندن دوره‌های کارآموزی در کانون‌های وکلا نیز جزو موارد ضروری برای وکیل شهرک غرب است. پس برای سنجیدن بهترین وکیل شهرک غرب باید مدارک و مجوز های اخذ شده توسط ایشان را نیز به درستی بررسی کنید و یا از صحت آن ها اطمینان حاصل فرمایید.

یکی از ویژگی های مهم بهترین وکیل در شهرک غرب، راز دار بودن او می‌باشد.
بهترین وکیل در شهرک غرب باید به تمام پرونده ها تسلط داشته باشد.

ویژگی های شخصیتی بهترین وکیل شهرک غرب

علاوه بر مهارت و دانشی که بهترین وکیل شهرک غرب باید در کار خود داشته باشد، یک سری ویژگی های شخصیتی هم برای موفقیت کاری یک وکیل ضروری است. بدون شخص شخصیت درونی فرد در کار و زندگی شخص تاثیر بسزایی دارد.

بهترین وکیل شهرک غرب وکیلی است، که اطلاعات موکل را در نزد خود نگاه می دارد و پیش هیچ شخص دیگری بازگو نمی کند، حتی اگر این اطلاعات خیلی مهم و یا خیلی پیش پا افتاده باشند. پس مهم ترین اصل شخصیتی یک وکیل خوب، رازداری وی است.

وکیل خوب موظف است نقطه نظرات موکل خود را بدون هیچ کم و کاستی به دادگاه منتقل کند. بهترین وکیل شهرک غرب باید شنونده خوبی باشد . گوش دادن به صحبت های موکل و دقت در جزییات برای یک وکیل بسیار کمک کننده است.

وکیل خوب باید نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر پرونده  تسلط کاملی داشته باشد تا در طی پروسه دفاع و وکالت به مشکل بر نخورد.

از ویژگی های یک وکیل موفق  منظم و دقیق بودن و همچنین اشراف کامل به پرونده است.

 آشنایی با انواع وکالت :

 وکالت دارای انواع مختلفی است که در زیر هر کدام را برایتان شرح می دهیم.

1– وکیل انتخابی

این مورد زمانی است که شخص خودش وکیل خود را انتخاب کرده باشد. در این صورت شخص با وکیل خود یک قرارداد وکالت می بندد و از او می خواهد که وکالتش را برای دفاع از حقش در مراجع قضایی بر عهده گیرد.

2– وکیل تسخیری

همانظور که در بخش های قبلی متن گفته شد در تمام دعوا ها و پرونده های حقوقی حضور وکیل برای طرفین ضروری می باشد. در صورتی که فردی از اخذ داشتن وکیل انتخابی سر باز زند دادگاه برای وی وکیل تسخیری جایگزین می کند.

پس وکیل تسخیری در مواردی است که دعوایی کیفری در جریان باشد که به مشاوره کیفری شهرک غرب نیاز باشد،  با وجود ضروری بودن حضور یک وکیل برای متهم در دادرسی و محاکمات، از این امر امتناع کند و یا بضاعت مالی  کافی برای این کار را نداشته باشد، دادگاه خود  وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده می کند. وکیل انتخابی از بین وکلای دادگستری بوده و  هزینه وکالت وی رایگان می باشد. به این نوع وکیل، وکیل تسخیری می گویند.

3– وکیل اتفاقی

اگر شخصی در رشته حقوق  تحصیل کرده باشد اما شغل او وکالت نباشد، به صورت اتفاقی بخواهد برای حل مشکلاتی شخصی از نزدیکان و یا بستگان خود در مراجع قضایی اقدام کند، از کانون وکلای دادگستری برای همان مورد خاص پرونده وکالت صادر می شود. در نتیجه وکیل مربوطه می تواند با طی کردن مراحل قانونی و همچنی پرداخت هزینه مربوطه، به امر وکالت اقدام کند. به این نوع وکالت، وکالت اتفاقی گفته و شخص وکیل را وکیل اتفاقی می گویند.

وکیل خوب باید تمام بند ها و ماده های قانون مدنی را از بر باشد.
وکیل خوب باید بر روی پرونده شما تحقیق کند.

وکیل پایه یک دادگستری شهرک غرب  

وکالت مختص به شهر و منطقه خاصی نیست و هر جا که عده ای سکونت داشته باشند، به امر وکالت نیاز پیدا می‌شود. ما در این متن بیشتر قصد داریم به معرفی وکیل خوب و قابل اعتماد در منطقه شهرک غرب بپردازیم.

وکالت در منطقه شهرک غرب مانند سراسر کشور به یک صورت است و بین وکیل و موکل قراردار حقوقی نوشته و امضا می شود. شاید مزیت این منطقه داشتن وکیل خوب و باتجربه ای مانند خانم نرگس رستمی می باشد.

دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی در شهرک غرب می باشد که در ادامه متن آدرس دفتر وی را برایتان آورده ایم.

 وکالت در زندگی های امروزی و دادگستری کنونی حرفه‌ ای بسیار سخت وپر اهمیت است. این شغل به حساسیت بالا نیاز دارد و افراد برای موفقیت باید  تلاش و تمرکز بالا داشته باشند. برای موفقیت در پرونده های خود در انتخاب وکیل دقت کنید و قبل از انتخاب تمام موارد وکیل پایه یک دادگستری شهرک غرب را نسبت به ایشان بسنجید . اما پس از آنکه  وکیل مورد نظر خود را انتخاب کردید به او اعتماد کنید و دیگر در کار ایشان اختلال ایجاد نکنید.

یکی از ویژگی هایی که در یک وکیل حرفه و خوب مانند خانم رستمی دیده میشود، در کنار موارد گفته شده به عنوان یک وکیل خوب، آرامش و اطمینان دادن به موکل خود است. این که پیش از هر چیزی وکیل بتواند موکل خود را نسبت با نتیجه کار آگاه و روشن سازد و با دلیل سند و مدرک موفقیت وی را تا حدی تضمین کند، یعنی در پرونده نیز احتما موفقیت بالایی خواهد داشت.

وکیل پایه یک دادگستری خانم نرگس رستمی

همان گونه که در این متن دیدیم در موارد زیادی به حضور وکیل نیاز پیدا می شود. هر منطقه برای خود وکلای خاصی دارد که ما در اینجا یکی از بهترین وکلای شهرک غرب را برایتان معرفی کرده ایم. خانم نرگس رستمی که چندین بار نام ایشان را در متن خواندید. حال می خواهیم به صورت ویژه و اختصاصی به این وکیل و سابقه کاری ایشان بپردازیم.

خانم نرگس رستمی دارای 17 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می باشند.ایشان کارشناس فقه و حقوقی می باشند.خانم رستمی دارای مدرک کارشناس ارشد حقوقی جزا و جرم شناسی هستند.

از جمله موارد موجود دررزومه کاری ایشان می توان به:

  • وکیل و مشاور حقوقی مدرسان شریف
  • شرکت آواژنگ
  • شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران
  • شرکت گیگابایت در ایران
  • شرکت مینو

و شرکت های بزرگ و معروف دیگر اشاره داشت.

خیلی از موارد ممکن است که افراد برای حل و یا راهنمایی برای مشاوره حقوقی شهرک غرب خود به مشورت و مشاوره نیاز داشته باشند. خانم رستمی این زمینه را فراهم کرده اند تا در صورتی که شخصی در هر مساله  حقوقی احتیاج به مشاوره با یک وکیل دادگستری پایه یک داشته باشد، می تواند  به صورت رایگان  و تنها با یک تماس تلفنی با شماره های02144956501 و 09125008288 از راهنمایی های  خانم نرگس رستمی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستند،  بهره مند شوند. علاوه بر این افراد می توانند برای مشاوره حضوری و یا عقد قراداد با خانم نرگس رستمی به دفتر وکالت ایشان واقع در شهرک غرب به آدرس بزرگراه ستاری، روبروی کوروش، پایین تر از پیامبر غرب، نبش پنجم شرقی، پلاک 80، مجتمع گل ها، طبقه همکف مراجعه کنند و به صورت حضوری با ایشان صحبت کرده و مشاوره شوند.

محله شهرک غرب

شهرک غرب جزو محله‌های تهران است که در شمال غربی واقع شده و به عنوان یکی از مناطق مرفه‌نشین محسوب می‌شود. این محله با داشتن معماری‌های مدرن و زیبا، مراکز خرید لوکس، رستوران‌ها و کافه‌ها و سایر مکان‌های مدرن دیگر در نظر مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محله از جمله مناطقی است که در ساعاتی در روز دارای ترافیکی نسبتا سنگین می‌شود، بهتر است برای رفتن به این شهرک و استفاده از امکانات آن در ساعات معمولی‌تر اقدام کنید تا به شلوغی زیاد برخورد نکنید.

جمع بندی:

در هر محیطی که جمعتی ساکن باشند و با هم تعامل داشته باشند، مشکلاتی بینشان دیده می شود که برای رفع آن به دادگاه و قانون نیاز پیدا می شود . در گذشته دور این کار بسیار ساده انجام می شد و افراد با مراجعه به بزرگ و ریش سفید محل مشکل خود را رفع می کردند. اما امروزه با گسترده تر و تخصصی تر شدن مشکلات و همچنین افزایش جمعیت، حل اختلافات دستخوش تغییراتی شده است.

افراد برای دفاع از حق خود در دادگاه به یک وکیل آگاه به امور حقوقی نیاز دارند. وکیل در شهکر غرب شخصی است که علم و دانش کافی در زمینه حقوقی را دارد و پس از کسب مدارک و جواز قانونی می تواند به دفاع از حقوق افراد بپردازد.

یکی از بهترین وکیل شهرک غرب؛ خانم نرگس رستمی می باشند . خانم رستمی دارای سابقه درخشان در زمینه وکالت هستند و شرکت های بزرگ و معروفی در رزومه کاری ایشان دیده می شود . افراد برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری شهرک غرب می توانند با شماره وی تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر ایشان مراجعه کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری