تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

وکیل خانواده غرب تهران

وکیل-خانواده-غرب-تهران-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی

وقتی از بهترین وکیل خانواده غرب تهران و یا بهترین وکیل طلاق غرب تهران صحبت می کنیم؛ چه ویژگی هایی به ذهن شما می رسد؟ در انتخاب یک وکیل طلاق غرب تهران و یا یک وکیل طلاق غرب تهران، فقط پیدا کردن یک وکیل خوب غرب تهران کافی نیست؛ شما باید به دنبال بهترین وکیل غرب تهران باشید.

یک پیشنهاد ویژه

اگر به دنبال بهترین وکیل طلاق غرب تهران هستید و یا در انتخاب بهترین وکیل خانواده غرب تهران مردد می باشید؛ دیگر جای هیچ نگرانی نیست!

ما در انتخاب بهترین وکیل طلاق غرب تهران و بهترین وکیل خانواده غرب تهران به شما کمک می کنیم. پیشنهاد ما به شما وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی است. وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی را با تخصص بالا و سابقه درخشان می توان بهترین وکیل غرب تهران به شمار آورد.

بهترین-وکیل-خانواده-غرب-تهران-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی

وکیل خانواده کیست؟

وکلای خانواده متخصصان حقوقی هستند که در امور مربوط به قانون خانواده تخصص دارند. آنها مسائل حقوقی مربوط به اعضای خانواده را برطرف می کنند. از جمله این موارد حقوقی می توان به طلاق ، حضانت فرزند و سرپرستی در میان سایر موارد اشاره کرد.

 در صورت بروز اختلافات خانوادگی ، وکلای خانواده می توانند به عنوان واسطه عمل کنند. آنها همچنین می توانند طرفین دعوا را در درگیری های خانوادگی که به دادگاه ختم می شود ، نمایندگی کنند.

وظایف یک وکیل طلاق

  1. 1. رسیدگی به مسائل طلاق

طلاق احتمالاً یکی از سخت ترین تجربه هایی است که یک خانواده می تواند با آن روبرو شود. ممکن است احساسات شکل بگیرد و حل و فصل آرام آن برای یک زن و شوهر غیرممکن باشد.

 در چنین شرایطی ، یک وکیل حقوق خانواده می تواند به عنوان یک واسطه عمل کند و به آنها کمک کند تا به طور منطقی و در چارچوب قانون به این مسئله نزدیک شوند. به عبارت دیگر ، یک وکیل متخصص خانواده می تواند در روند طلاق به زوجین کمک کند تا بدون لزوم مراجعه به دادگاه ، موضوع را عادلانه حل و فصل کنند.

  1. 2. رسیدگی به املاک و وصایا

وصیت نامه سندی قانونی است که از طریق آن افراد بیان می کنند که چگونه می خواهند اموالشان هنگام مرگ مدیریت شود. وکلای حقوق خانواده وظیفه کمک به مردم در تهیه این اسناد را دارند. آنها همچنین از آنچه لازم است اطمینان حاصل کنند که املاک طبق دستور وصیت نامه توسط متوفی اداره می شود.

  1. 3. رسیدگی به توافقات حضانت کودک

وقتی یک زوج از هم جدا می شوند ، یکی از مشکل ترین مسائلی که باید برای آنها اتفاق بیفتد این است که چه اتفاقی برای فرزندان می افتد. زوجین باید در مورد چگونگی مراقبت از بچه هایی که در چیدمان جدید با هم داشته اند توافق کنند.

حضانت فرزند با توافق نامه ای تعریف می شود که در آن هر دو والدین مجبور باشند با شرایط مندرج در آن زندگی کنند. یک وکیل خانواده با صلاحیت می تواند به والدینی که راههای جدا سازی برای تنظیم چنین توافق نامه ای را دارند کمک کند.

  1. 4. رسیدگی به توافق های قبل از ازدواج

قرارداد قبل از ازدواج ، قراردادی است که قبل از ازدواج یا اتحادیه مدنی توسط یک زوج امضا شده است. اگرچه محتوای چنین قراردادی ممکن است در موارد مختلف متفاوت باشد ، اما هدف اصلی آن بیان مفاد حمایت از همسر و تقسیم اموال در صورت جدایی یا طلاق است.

 یک وکیل خانواده می تواند به زوجین کمک کند تا توافقنامه قبل از ازدواج را تنظیم کرده و مواردی را که طبق قرارداد ممکن است از این قرارداد ناشی شود ، انجام دهند.

  1. نمایندگان اصحاب دعوا در دادگاه

اگرچه وکلای خانواده می توانند به افراد در حل و فصل اختلافات خانوادگی در خارج از دادگاه کمک کنند ، اما برخی از این موارد هنوز به دادگاه ختم می شود. در چنین حالتی ، وکلای خانواده برای کمک به دادخواهی در دادرسی به بهترین وجه مناسب هستند. این وکلای دادگستری تقریباً هر روز به این گونه پرونده ها رسیدگی می کنند و بنابراین ، آنها از دانش حقوقی لازم و تجربه عملی برخوردارند تا به اصحاب دعوا کمک کنند تا در جنگل های پیچیده قانون خانواده حرکت کنند و از رعایت عدالت مطابق آن اطمینان حاصل کنند.

ضرورت وجود وکیل خانواده

هنگامی که یک رابطه زناشویی به مشکل می خورد و یا عملا از بین می رود ، این به طور قابل توجهی برای هر دو طرف یک زمان بسیار احساسی و استرس زا است. وقتی مسائلی مانند خیانت ، سو استفاده و اعتیاد به مواد مخدر در هم آمیخته شود ، این مسائل می تواند مزید بر علت شده و زوج سابق را در برابر یکدیگر قرار دهد که در مراحل بعدی قضایی نیز رو به روی هم قرار می گیرند.

از آنجا که مسائل حقوقی طلاق ، تسویه حساب اموال و حضانت فرزند معمولاً پس از قطع رابطه وجود دارد ، بیشتر افراد برای کمک و مشاوره نیاز به خدمات وکیل حرفه ای خانواده دارند. این نوع کارشناس حقوقی با مشاوره حقوقی و نمایندگی منافع آنها در محیط دادگاه ، به موکلان خود کمک خواهد کرد.

ویژگی های یک وکیل خانواده

به طور طبیعی ، وکلای خانواده در انواع و اقسام مختلف وجود دارند که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. با این اوصاف ، برخی از ویژگی های اصلی وجود دارد که داشتن آنها برای اینکه بتوانند در این شرایط حقوقی خاص و از نظر عاطفی استرس زا به شما کمک کنند ، ضروری است.

بیایید نگاهی بیندازیم به سه ویژگی برتر که یک وکیل خانواده خوب باید آنها را داشته باشد.

  1. 1. شفقت و دلسوزی

اول از همه ، وكیل خانواده شما باید دلسوز باشد و بتواند درمورد شرایطی كه از سر می گذرانید با شما همدردی كند. آنها به خوبی می دانند که مشتریانشان در طی این فرایند تحت فشارهای روحی و عصبی قرار می گیرند ، بنابراین در هنگام مشاوره تمام تلاش خود را می کنند تا یک محیط آرامش بخش و آرام ایجاد کنند.

امکان همگام سازی با وضعیت روحی و روانی شما به وکیل طلاق این امکان را می دهد تا منافع صادقانه شما را دقیق تر کنترل نمایند – مگر اینکه با داشتن دانش فنی قانونی بتوانید نتیجه مطلوبی را بدست آورید. به عنوان مثال ، اگر دستیابی به حضانت فرزندانتان واقعاً برای شما مهم است ، نماینده شما باید در صورت لزوم این موضوع را به قاضی ابلاغ کند.

* درک بالا و دلسوزی و همدردی انعکاس یافته در رفتار وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی وی را نه تنها به عنوان یک وکیل خوب غرب تهران، بلکه حتی در جایگاه بهترین وکیل غرب تهران متمایز می کند*

  1. 2. مهارت مذاکره

یک وکیل خوب خانواده بهتر است که در زمینه حل اختلاف جایگزین (ADR) که یک ابزار پیشرفته مذاکره است و اغلب در اختلافات مربوط به حضانت کودک و حل و فصل املاک استفاده می شود ، تخصص کافی و قابل اتکا داشته باشد. این بدان معناست که آنها در فراهم کردن سازشهایی که هر دو طرف را راضی نگه دارند به جای تلاش برای “شکست” جناح مخالف ، استاد خواهند بود.

این رویکرد به این نوع مسائل حقوقی مورد پسند قضات و سیستم دادگاه است زیرا بدان معناست که اختلافات بیشتری می تواند پشت درهای بسته و بدون نیاز به یک دادگاه طولانی ، پرهزینه و از نظر عاطفی استوار حل و فصل شود.

 از آنجا که در حال حاضر لیست های طولانی انتظار برای رسیدگی به مواردی مانند اختلافات مربوط به حضانت کودک در دادگاه وجود دارد ، سیستم حقوقی از همه طرف های دعوا می خواهد ثابت کنند که قبل از اقدام به دادرسی ، تلاش صادقانه ای در ADR داشته اند.

به همین ترتیب ، از وکلای خانواده انتظار می رود رویکردی متمرکز بر مذاکره و حل مسالمت آمیز و نه به روش خصمانه داشته باشند. یک وکیل خوب سعی خواهد کرد به شما کمک کند تا ببینید که چقدر نامناسب است که به دنبال آزار همسر سابق خود باشید و خصومت خود را تقویت کنید یا از الگوی تفکر خودخواهانه خود تغذیه کنید.

* تنها یک وکیل خوب غرب تهران می تواند مهارت مذاکراتی بالا داشته باشد. بهترین وکیل طلاق غرب تهران، وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی، با مهارت مذاکرات بالای خود که ناشی از ترکیب تخصص و تجربه می باشد؛ برای احقاق حقوق شما به بهترین نحو تلاش خواهد کرد. *

  1. تمرکز بر رفاه کودکان

از آنجا که مسائلی مانند طلاق غالباً کودکان را در تیررس قرار می دهد ، بدون شک یک وکیل خوب خانواده تلاش خواهد کرد که رفاه فرزندان را بیش از سایر نگرانی ها قرار دهد. این معمولاً به معنای کمک به مذاکره درمورد تنظیم والدین است که هر دو طرف می توانند با آن موافقت کنند و به فرزندان وقت کافی با هر یک از والدینشان را می دهند.

یک وکیل خوب هرگز شما را ترغیب نمی کند که با روی آوردن فرزندتان به والدین دیگر یا دادن شهادت دروغ ، آینده کودک را تحت الشعاع قرار دهید. نه تنها این دو تاکتیک برای فرزندان شما غیراخلاقی و آسیب زننده است ، بلکه اگر یک قاضی فکر کند که شما درگیر یکی از این دو مورد و یا هردو هستید؛ شرایط برای شما بسیار نامطلوب خواهد شد.

* اولویت وکیل پایه یک دادگستری، بهترین وکیل خانواده غرب تهران، منافع فرزندان شماست و به همین دلیل می توان او را بهترین وکیل غرب تهران به شمار آورد*

در یک وکیل طلاق به دنبال چه باشیم؟

ایجاد یک رابطه قابل اعتماد ، گرچه پیش پا افتاده و ساده به نظر می رسد ، بسیار حیاتی است و هیچ چیز بر خدمات خوب و مجرب و با کیفیت غلبه نمی کند!

همانطور که مشخص شد ، پنج مورد از مهمترین عواملی که خانواده ها باید در جستجوی یک موسسه حقوقی خانواده جستجو کنند ، عبارتند از:

اعتماد و اطمینان

در دسترس بودن و پاسخگویی

ارتباط خوب

بهره وری و کارایی

درک متقابل

همه این موارد خوب است ، اما این ویژگی ها دقیقاً به چه معناست؟

اعتماد و اطمینان:

وقتی صحبت از وكیل خانوادگی است كه اعتماد و اطمینان را برانگیخته می كند ، آنچه كه ما واقعاً می گوییم این است كه آیا وكیل باعث می شود شما بعنوان موكل احساس دانش و مهارت لازم برای رسیدگی به اراده ، طلاق یا حضانت فرزندتان را داشته باشید؟ شما همچنین می خواهید اطمینان داشته باشید که آنها از دانش و منابع خود برای دستیابی به نتایج دلخواه شما استفاده خواهند کرد.

در دسترس بودن:

با توجه به مفهوم پاسخگویی و در دسترس بودن ، آیا وکیل شما در صورت نیاز به آن در دسترس است؟ این می تواند برای وکلا کمی سخت  باشد زیرا هرچه موفق تر باشند ، تقاضای بیشتری نیز دارند!

این نباید به ضرر شما باشد. ما معتقدیم این مفهوم چیزی فراتر از امکان پاسخگویی تلفنی هنگام تماس است. اینجاست که تیم خوبی که با هم کار می کنند اهمیت پیدا می کند. چندین نقطه تماس در شرکت می تواند راه خوبی برای حفظ دسترسی باشد.

ارتباطات:

ارتباطات چطور؟ اگر وکیل شما به طور منظم با شما ارتباط برقرار نکند ، نمی دانید که چه اتفاقی می افتد. از طرف دیگر ، اگر آنها در تماس مداوم باشند اما مدام با اصطلاحات قانونی پیچیده ای برای شما توضیح می دهند ، احتمالاً احساس سردرگمی بیشتری خواهید داشت. اگر آنها بتوانند به روشنی و به آسانی با شما صحبت کنند ، شما وکیل مناسبی پیدا کرده اید!

کارایی:

چهارمین عامل مهمی که باید در یک وکیل خانواده با کیفیت جستجو کرد ، کارآیی است. طبق نظر ما در مورد مشتریان حقوقی گذشته ، عدم کارایی می تواند یک معامله کننده واقعی برای مشتریان باشد. بهره وری از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، خصوصاً در مواردی که برای هر ساعت به شما صورتحساب ارائه می شود. همچنین اغلب می تواند نتیجه چگونگی مدیریت سایر عوامل باشد!

درک متقابل:

این مورد آخر برای هر زمینه حرفه ای است ، نه فقط وکلا. ارتباط. این یک مفهوم ساده است ، اما خانواده ها اغلب از آن چشم پوشی می کنند. هیچ چیز بدتر از کار با کسی نیست که تحمل آن را نداشته باشید ، بنابراین استخدام یک وکیل خانواده که واقعاً با او کنار می آیید و ارزش های مشابه با او دارید ، مهم است.

 وقتی صحبت از قانون خانواده می شود ، مشتریان معمولاً از همدلی به عنوان بخش عمده ای از ارتباطی که می خواهند با وکیل خود احساس کنند ، یاد می کنند. این به این دلیل است که آنها می خواهند با کسی کار کنند که واقعاً شرایط خاص آنها را درک کرده و به اندازه کافی مراقبت می کنند تا نتیجه مثبتی داشته باشند.

 آنها نمی خواهند وکیلشان برای موفقیت تلاش کند زیرا یک برد فقط یک بار است ، آنها می خواهند که این برد برای افرادی که درگیر آن هستند معنایی در سطح انسانی تر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری