تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

وکیل خوب در جنت آباد

وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی

حقوق و وکالت، در لغت یعنی اعتماد کردن و همچنین واگذار کردن. این شغل از جمله مشاغل آزاد می باشد. یک وکیل مکمل در صورتی که حقوق موکلش را به چشم حقوق خود ببیند می تواند به خوبی عمل کند و کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. در صورت داشتن مشکل و احتیاج به صحبت با وکیل پایه دادگستری می توانید با دفتر وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی که مدرک کارشناسی ارشد در رشته جرم شناسی و حقوق و جزا دارد تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

وکیل خوب در جنت آباد

 

طبق دانسته های ما، جنت آباد یک محله در سمت شمال غربی تهران می باشد و منطقه 5 است. از سمت شمال شرقی خود به پونک و بزرگراه اشرفی اصفهانی راه دارد و از غرب خود به شهران و از سمت شمال خود به ده حصارک و از جنوب خود به خیابان آیت الله کاشانی راه دارد.

 به دلیل نبودن تعداد مناسب و کافی دفتر وکالت جنت آباد، اشخاصی که به صورت فوری به وکیل پایه یک دادگستری در جنت آباد احتیاج دارند به سمت صادقیه که حدود ده دقیقه با جنت آباد فاصله دارد می روند و به موسسه های حقوقی واقع در صادقیه می روند. اگر شما به دنبال وکیل خوب در جنت آباد هستید حال چه شمالی و چه جنوبی می توانید به دنبال دفتر وکیل پایه یک دادگستری در جنت آباد یا صادقیه بگردید.

در دفتر وکالت جنت آباد وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی در انواع تخصص ها مانند وکیل کیفری در جنت آباد وکیل طلاق و جدایی، وکیل ملکی و وکیل خانواده و وکیل حقوقی در جنت آباد و غیره وجود دارد. و در این موسسه حقوقی در جنت آباد وکیل های زن و مرد مجرب هستند.

وکیل-خوب-در-جنت-آباد-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی
وکیل-خوب-در-جنت-آباد-وکیل-پایه-یک-دادگستری-نرگس-رستمی

وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی جز بهترین نوع وکیلان از لحاظ تجربه و رعایت مراتب در بین انواع وکیلان می باشند. یک وکیل پایه یک دادگستری اگر بخواهد به این درجه گفته شده در زمینه کاری خود برسد باید مواردی را رعایت کند که از جمله این موارد او باید حداقل مدرک لیسانس در رشته حقوق را دارا باشد و در آزمون بسیار سخت و خسته کننده وکالت شرکت کرده باشد و بین هزاران نفر انتخاب شده باشد.

 این وکیل باید دوره سخت کارآموزی وکالت و تکالیف مختلف مربوط به آن را که دو سال به طول می انجامد گذرانده باشد و همچنین دارای صلاحیت اخلاقی، عمومی و مذهبی بر طبق استعلام های متفاوت تایید شده باشد و همچنین باید دوره وکالت پایه دوم خود را نیز به اتمام رسانده باشد.

او همچنین باید در آزمون های متنوع و مختلف تشریحی و همین طور مسابقه های علمی موفقیت کسب کرده باشد. تمامی کسانی که این مراحل ذکر شده را با موفقیت گذرانده باشند، در آخر عنوان وکیل پایه یک دادگستری را دریافت می کنند. وکیل های پایه اول می توانند در همه دادگاه های کیفری و همچنین حقوقی و در تمامی جلسات مختلف رسیدگی قضایی شرکت کند و هیچ نوع محدودیتی در مورد قبول کردن شرکت ها و افراد ندارند.

وکیل خوب در جنت آباد

 

با مراجعه به دفتر وکیل خوب در جنت آباد اطلاعاتی درباره وکلا و حتی معنی لغوی کلمه وکالت پیدا کردیم. وکالت در لغت معنای واگذار کردن و اعتماد کردن دارد. این شغل جزو دسته مشاغل آزاد می باشد که تنها تفاوت مهمی که با دیگر مشاغل دارد جایگاه شان اجتماعی این شغل می باشد و این جایگاه گفته شده به دلیل مسئولیت برتری است که وکیل در این شغل دارد.

یک وکیل خوب مشکلات و مسائل موکل خود را مشکل و مسئله خودش میداند و برای حل آن و اجرای عدالت نهایت سعی خود را می کند. یک وکیل خوب باید مشکلات و دغدغه موکلش به حدی برایش ارزش و اهمیت داشته باشد و پیگیر آن باشد که انگار دغدغه خودش است. وکلا در هنگام شروع کارخود تعهدی مبنی بر این که موظف هستند تمامی تلاش خودشان را به کار گیرند تا دفاعیه منابی از موکل خود ارائه دهند و پایبند به قانون از موکلش دفاع کند و البته اول کار هیچ تضمینی نباید مبنی بر نتیجه بخش بودن پرونده اش دهد زیرا در هر صورت باید مقابل قانون فرمانبردار باشند.

مسئله اصلی این است که یک وکیل خوب باید در برابر موکل خود پاسخگو باشد و این مسئله معیار سنجش یک وکیل در اجتماع می باشد و در همین راه وکالت از مشاغل آزاد دیگر جدا شده و اصل مهم آن دقت زیاد و داشتن احساس مسئولیت می باشد. وکیل دادگستری باید بسیار مراقب باشد زیرا تا یک خطای کوچک از او سر بزند همه طلبکار می شوند و شکایت می کنند. اعتبار کاری یک وکیل خوب به تمامی تلاش و سعی است که برای به اتمام و نتیجه رساندن پرونده های همه موکلان خودش انجام می دهد.

 برخی افراد شغل پزشکی و وکالت را با یکدیگر مقایسه می کنند اما به این قضیه فکر نمی کنند که یک دکتر اگر نسخه که برای یک بیمار می پیچد باعث بهبود او نشود کسی او را زیر سوال نمی برد و یا حقوق او تغییری نمی کند اما در ارتباط با حقوق و وکالت نصف کلی از دستمزد یک وکیل وابسته به نتیجه بخشی پرونده او می باشد و موکل او از جایگاه یک طلبکار با او رفتار می کند.

وکیل قابل اعتماد

در موسسه حقوقی در جنت آباد این سوال را پرسیدیم که چگونه یک وکیل خوب در جنت آباد می تواند به کار خودش اعتبار و ارزش ببخشد؟ در جواب دریافتیم که بهترین وکیل در جنت آباد این گونه به کار خود اعتبار بخشیده که در اول کار شایستگی و مهارت خود را اثبات کرده و به کار گرفته است و معتقد بوده که اینگونه می تواند به کار خودش اعتبار و ارزش ببخشد.

 او معتقد بوده که کار یک وکیل دادگستری در هیچ صورتی به موقعیت جغرافیایی دفتر او و یا ساختمانی که دفتر وکالت او در آن واقع شده و یا دیگر ظواهر که برای دیگر مشاغل ارزش و اهمیت بسیاری دارد، ربطی ندارد بلکه مهارت او و دانش اوست که در کارش به او اعتبار می بخشد.  یک وکیل قابل اعتماد اهمیت شرافتمندانه کار کردن و حرفه ای بودن را در جایگاه اول و اولویت خود قرار می دهد و در همه ی حالات بسیار هوشمندانه رفتار می کند تا دچار بی تفاوتی در گذشت زمان نشود. در صورتی شرافت شغلی رعایت نمی شود و وکیل قابل اعتماد نیست که احساس مسئولیت در کارش را نداشته باشد و همه مسائل برای او بی اهمیت باشد.

افراد زمانی که به دنبال بهترین وکیل در جنت آباد و موسسه های حقوقی آن می گردند پس از اطمینان حاصل کردن از داشتن مهارت او می خواهند که این وکیل بسیار مورد اعتمادشان باشد. از آن جایی که مردم بر فرایند طی شده در دادگاه ها و مراجع قضایی و قانون تسلط و کنترلی ندارند دنبال وکیل خوب در جنت آباد می گردد که البته باید بدانید تمامی وکلای این منطقی وکیل پایه یک دادگستری می باشند.

آن ها می خواهند از این که وکیلشان تمامی سعی خود را در حل پرونده شان می کند اطمینان حاصل کنند و آسوده خاطر باشند. به همین دلیل گفته شده اکثرا مردم به وسیله پرس و جو بهترین وکیل در جنت آباد را پیدا می کنند و از تجربه دیگران نیز بهره می برند. برخی مواقع ممکن است علاوه بر تمام تلاشی که یک وکیل می کند، نتیجه رضایت بخش نبوده باشد، در این زمان یک موکل اگر به وکیل خود اعتماد لازم را داشته باشد و مطمئن باشد که این وکیل تمامی سعی خود را برای موفقیت پرونده او به کار گرفته است نه تنها وکیل خود را عوض نمی کنند بلکه به دیگران نیز بابت سعی و تلاش او را معرفی می کنند.

در مورد این حس اطمینان و اعتماد، تنها خود وکیل می تواند این حس را در موکل خود ایجاد کند. یک وکیل خوب در جنت آباد که  وکیل پایه یک دادگستری نیز هست رسیدن حق به حق دار و اجرای عدالت را مد نظر دارد و تنها به جنبه مادی قضیه نگاه نمی کند. در مورد دروغ و یا حقیقت گفتن یک موکل تنها وکیل اوست که می تواند پی ببرد و پس از آن از او حمایت می کند. اگر یک وکیل خوب و کارآمد باشد به تمامی جزئیات پرونده و همچنین نقاط قوت و یا ضعف موکل خودش تسلط دارد و البته این موضوع را در کنار مهارت خود به کار می گیرد.

 یک وکیل خوب باید سعی کند که به طولانی شدن دادگاه ها و کشمکش ها تمایلی نداشته باشد که این موضوع خود نشانه ای از حرفه ای و سطح دانش و مهارت وکیل می باشد. وظیفه یک وکیل این است که از جان و مال و آبروی موکل خود حفاظت کند و در این راه باید جسارت و شجاعت کافی داشته باشد و ترس را گوشه ای رها کند.

لازمه این شغل مقابله با طرف دیگر می باشد و یک وکیل در دنیایی پر از درگیری زندگی می کند. یک وکیل باید با داشتن ادب و نزاکت، شجاعت و جسارت خود را به کار گیرد و در صورت لزوم با همکاران خودش مقابله کندو سعی در پیروزی موکل خودش داشته باشد.

وکلا بهتر است که در صورتی که موکلان آن ها نسبت به سیستم قضایی بدگویی کنند و صفات ناشایستی را به دادگستری ربط دهند، در این مسائل با موکلان خود هم پا نشوند تا جایگاه خود را نیز حفظ کنند. یک وکیل پایه اول دادگستری همواره باید بسیار منطقی رفتار کند و در چارچوب قانون قدم بزند.

انواع وکیل خوب در جنت آباد

وکیل خوب در جنت آباد در زمینه ها و تخصص های متفاوتی وجود دارند که عبارت اند از: وکیل اداری، وکلای دادگستری، وکلای پایه یکم، وکلای کاری، وکلای مراکز مشاوره، وکلای معاضدتی و قضایی و همچنین وکیل حقوقی و وکیل کیفری در جنت آباد و در آخر وکیل تسخیری

وکیل پایه دوم

برعکس تمامی گفته هایمان درباره وکیل خوب در جنت آباد و همچنین وکیل پایه یک دادگستری، اختیارات وکیل های پایه دوم بسیار محدودتر می باشد. وکیل های پایه دوم دادگستری فقط اجازه شرکت کردن در دادگاه هایی را دارد که کیفری می باشند و به جرم هایی که حبس کمتر از 10 سال دارند و مجازات برخی از آنها شلاق است و همچنین جزای نقدی و یا اقدامات تامینی رسیدگی می کنند.

 اختیارات وکیل پایه دوم در محاکمه های حقوقی نیز کم تر می باشد او می تواند در محاکمه هایی که خواسته ی حقوقی کمتر از 50 میلیون تومان می باشد و پرونده هایی که خواسته غیر مالی دارند می توانند وکالت کنند. نکته ای که باید بدانید این است که وکیل های قوه قضائیه و وکیلان مراکز مشاوره بعد از به اتمام رساندن دوره دو ساله کارآموزی خود و قبل از به دست آوردن وکالت پایه اول، پروانه وکالت پایه دوم خود را دریافت می کنند اما وکیل های دادگستری و وکیل های کانون پس از به اتمام رساندن دوره کار آموزشی خودشان، مستقیما به درجه وکیل پایه اول دادگستری دست می یابند.

سوالات برای پیدا کردن وکیل خوب در جنت آباد

طبق تحقیقات انجام شده از دفتر یک وکیل خوب در جنت آباد به این نتیجه رسیدیم که افراد زمانی که می خواهند برای کار های حقوقی خودشان یک وکیل خوب پیدا کنند، سوالاتی در ذهنشان صورت می گیرد که برخی از آن ها بسیار مهم می باشند. برخی از این سوالات مهم عبارت اند از: یک وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ و یا در اصل وکیل خوب چه کسی است؟  چگونه یک وکیل خوب در جنت آباد پیدا کنیم و از کجا بدانیم این وکیل متخصص است؟ و آخرین سوال این است که آیا وکیل پایه یکم از وکیل پایه دو بهتر است یا برعکس؟

این ها نمونه ای سوالاتی بود که موکلین در چگونگی پیدا کردن وکیل خوب در جنت آباد بیان کردند.

 وکیل قضایی و وکیل اداری

 وکیل دادگستری همان وکیل قضائی و وکیل اداری همان وکیل کاری می باشد و این عبارات را ما زیاد شنیده ایم. اما این سوال برای ما پیش می آید که آیا محتوای کار این دو با یکدیگر متفاوت است یا خیر؟ در اصل به کسی که پروانه وکالت داشته باشد، وکیل قضائی و یا دادگستری می گویند و به همین دلیل اجازه بر عهده گرفتن وکالت تمامی افراد در تمامی دادگاه ها و مراجع قضائی دارد.

لازمه ی این که شخصی بتواند جز وکیلان دادگستری شود این است که این فرد باید در رشته حقوق درس خوانده باشد و بعد از آن آزمون وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد و پروانه وکالت از مراجع قضائی معتبر و یا از کانون وکلای دادگستری و دیگر از مرکز امور و کارشناسان قوه قضائیه را کسب کرده باشد. افرادی می توانند از طرف اشخاص حقیقی در دادگاه شرکت کنند که تحصیل در زمینه حقوق داشته و پروانه وکالت داشته باشند. این افراد می توانند از حقوق اشخاص حقیقی دفاع کنند. افرادی که حقوقدان هستند اما پروانه کسب و وکالت ندارند، به غیر از موارد استثنایی حق کار کردن نخواهند داشت و اگر در این امور حقوقی دخالت کنند بر اساس قوانین موجود در این رشته، مجازات می شوند.

وکیل اداری

در ادامه باید بگویم، وکیل اداری به وکیلی گفته می شود که به سبب قرارداد وکالت اداری که هم می تواند دست نویس باشد و هم رسمی و امضاء شده، وکالت کاری شخصی را بر عهده گرفته است و می تواند در اداره های مختلف، کارهای اداری شخصی را انجام دهد. باید بدانید که یک وکیل اداری می تواند هر شخصی باشد و ربطی به با سواد و یا بی سواد بودن و داشتن هر نوع سابقه ای ندارد و این نوع از وکیل، هیچ گونه مجوز خاص و یا ویژگی خاصی ندارد.

این را نیز بدانید که یک وکیل اداری فقط و فقط اجازه مراجعه کردن به ادارات را دارد و به هیچ عنوانی نمی تواند در مراجع قضائی وکالت کند و یا مشاوره حقوقی ارائه دهد و یا در کار های قضائی دخالت کند و یا قصد دفاع کردن از موکل خود در دادگاه را داشته باشد. اگر این قوانین را زیر پا بگذارد و رعایت نکند طبق قانون حقوق مجازات خواهد شد.

چگونگی پیدا کردن یک وکیل خوب در جنت آباد

به طور معمول در راه پیدا کردن یک وکیل دادگستری خوب و مکمل بهتر است شما یک وکیلی را برگزینید که در زمینه و رشته ای که مورد نظر شما است، تجربه و زمینه مورد احتیاج را داشته باشد. به عنوان مثال شما به یک وکیل طلاق و یا یک وکیل چک احتیاج دارید. در این موقعیت  بهترین کار این است که یک وکیل دادگستری را جست و جو کنید که به صورت اختصاصی در رشته وکالت طلاق و خانواده فعالیت داشته باشد. در این زمان است که کارهای شما به سرعتی بیشتر از قبل پیش می رود و پرونده شما به نتیجه می رسد.  چون اگر یک وکیل در یک زمینه خاص به صورت تخصصی کار کرده باشد با زیر و بم  کار و فرایند رسیدگی های قضایی آشنایی بیشتری دارد.

این کار بهتر است  که مردم در جهت پیدا کردن یک وکیل خوب در قسمت های مختلف تهران، قبل از تحویل وکالت کار خودشان به یک وکیل پایه اول دادگستری به صورت حتمی یک جلسه مشاوره حضوری در دفتر وکالت وکیل مورد نظرشان داشته باشند و فقط به زنگ زدن و مشاوره کردن تلفنی بسنده کنند و یا حتی با چندین وکیل پایه یک دادگستری مشاوره کنند تا توانایی انتخاب یک وکیل پایه یکم دادگستری که قابل اعتماد نیز باشد و با او احساس راحتی داشته باشند، را به دست آورند.

زمانی که شما به یک دفتر وکالت مراجعه می کنید تا با یک وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنید، باید قبل از رفتن خود اطلاعات لازمه را در ذهن خودتان آماده داشته باشید و اگر این وکیل مدارک خاصی را احتیاج دارد آن ها را نیز به همراه داشته باشید تا وکیل مورد نظرتان بتواند به طور دقیق و با اطلاعات و دانستنی های کافی پاسخ مورد نیازتان را به شما بدهد. اگر به دفتر وکیل مورد نظر خود مراجعه کردید در هنگام مشورت با او صادقانه و به درستی به سوالات او پاسخ بدهید و در صورت احتیاج وکیل مورد نظرتان را از وضعیت مالی خود با خبر کنید.

در تمامی این مسئله ها به خصوص در زمینه دستمزد با وکیل مورد نظرتان توافق کنید. اگر وکیلی با دستمزدهای توافقی کنار بیاید و اصراری بر گرفتن دستمزدهای بسیار زیاد  نداشته باشد به طور معمول این وکیل همراه با موکل خود است و فقط با دید مادی به مسائل به این با اهمیتی نگاه نمی کند. شما باید درباره موضوع مورد نظرتان اطلاعات لازم و کافی را در اختیار وکیل خود قرار دهید. باید بدانید که وکیل شما محرم اسرار شما می باشد. به عنوان مثال اگر در پی پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب به دفتر وکیل مورد نظرتان مراجعه کرده اید، شما باید اطلاعات درست و دقیقی از وضعیت زندگی زناشویی خودتان و همچنین فرزندانتان و اموال خود بدهید.

وقتی که شما به یک دفتر وکالت مراجعه می کنید باید به رفتار و برخورد و گفتار وکیل تان توجه کنید؛ باید توجه کنید ببینید آیا به صحبت هایی که می کنید با حوصله و صبر گوش می کند یا نه؟ آیا پس از دقت کامل به صحبت هایتان از شما سوالاتی مربوط به مسائل مورد نیاز می پرسد یا خیر؟ در هنگام مشورت از صحبت های مهم شما نکته برداری می کند یا خیر؟

در ساعات اولیه حضور شما در دفتر وکالت وکیل مورد نظرتان و بستن قرارداد وکالت، وکیل شما موظف است که کارها و مشکلات شما را پیگیری کند و به تلفن های شما در اولین فرصت مناسبی که به دست بیاورد پاسخ بدهد. در صورتی که وکیلی تلفن های موکل خود را پاسخ ندهد و کارها و مسائل موکلش را پیگیری نکند، وکیل مناسبی نمی باشد و بهتر است شما برای روبراه شدن کار هایتان یک شخص دیگر را انتخاب کنید.

اگر کاری انجام نمی گیرد  بهتر است به آن اصرار نکنید و به طور کلی متوجه خواهید شد که  این کار به نتیجه کامل نمی رسد در این صورت بهتر است وکیل وانمود نکند که می تواند این کار را انجام دهد و موکل خود را نیز بیهوده امیدوار نکند. وکیل خوب باید همان طور که نتیجه یک کار را پیش بینی میکند صادقانه به موکل خود اعلام کند و احتیاجی به این که قول دهد که صد در صد در پرونده پیروز شود نیست. یک وکیل عالی تلاش نمی کند تا قاضی را به بیراهه بکشاند و یا پرونده را پیچیده تر کند.

 

برای آشنایی بیشتر با وکیل پایه یک دادگستری در تهران لطفا اینجــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری