تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

وکیل کلاهبرداری غرب تهران

وکیل کلاهبرداری غرب تهران

وکیل کلاهبرداری غرب تهران توانایی این را دارد تا چندبن مورد قانونی را در جرم کلاهبرداری پیگیری نماید. کلاهبرداری یکی از مهم‌ترین جرائمی است که امروزه در جوامع گسترش یافته است. از زمان‌های گذشته تا به امروز کلاهبرداری در تمامی کشورها دیده شده و با گسترش جوامع بشری امروزه این جرم به شکل‌های مختلفی دیده  می‌شود.

از طرفی با گسترش دنیای تکنولوژی کلاهبرداری‌های اینترنتی هم به انواع دیگر کلاهبرداری‌ها اضافه شده‌اند. از آنجایی که این جرم سبب وقوع خسارت‌های زیادی می‌گردد، درنتیجه پیگیری آن توسط قانون اجباری می‌باشد. این نوع از پرونده‌ها دارای پیچیدگی زیادی هستند و به همین دلیل به حضور وکیل کلاهبرداری غرب تهران نیاز است.

یکی از جرائم پر تکرار این روزها که برای به دست آوردن مال به صورت نامشروع انجام می‌شود، کلاهبرداری است. حساسیت زیاد پرونده‌های کلاهبرداری موجب شده تا افراد عادی نتوانند این پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دهند. بنابراین وکیل کلاهبرداری غرب تهران در جرائم کیفری فعالیت می‌نماید.

پیچیدگی و همچنین افزایش جرم کلاهبرداری سبب شده تا بهترین وکیل کلاهبرداری غرب تهران وارد عمل شود و با قرار دادن راه حل‌های قانونی پیش روی متقاضیان در جهت حل پرونده‌های کلاهبرداری اقدام نماید. کلاهبرداری بطور کلی روش جدیدی برای فریب دادن افراد است. از طریق کلاهبرداری‌های اینترنتی، اموال افراد با حیله و ترفندهای خاصی مورد تصرف قرار می‌گیرد. با جلب اعتماد شخص و یا از طریق استخراج اطلاعات افراد، کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

بهترین وکیل کلاهبرداری غرب تهران

زمانی که افرادی از طریق فریب شخص قصد مصادره اموال وی را داشته باشند، به این اقدام کلاهبرداری می‌گویند. کلاهبرداران بدون آگاهی صاحبان اموال و رضایت آنها و همچنین با استفاده از خشونت و یا فریب، اموال آنان را غصب می‌کنند. در مقررات ایران جرم کلاهبرداری از جرایم خاصی حساب می‌شود و در قوانین برای نحوه رسیدگی به این جرم به صورت مفصل توضیح داده شده است.

اعمال حقه برای نفع رسیدن به یک گروه و یا فردی خاص روشی است که کلاهبرداران از آن استفاده می‌نمایند. با رشد مشاغل اینترنتی و پیشرفت دنیای ارتباطات عبارت جدیدی به عنوان کلاهبرداری اینترنتی معرفی شده است که این جرم را به دو دسته کلاهبرداری اینترنتی و کلاهبرداری غیراینترنتی تقسیم می‌نماید. استفاده از بهترین وکیل کلاهبرداری غرب تهران سبب می‌شود تا به راحت‌ترین شکل ممکن در این پرونده‌ها از حق خود دفاع کنیم.

لازم به ذکر است که در کلاهبرداری اینترنتی افراد متوجه خالی شدن حساب خود نمی‌شوند و برای اثبات این جرم و احقاق حق خود به حضور وکیل کلاهبرداری خوب غرب تهران نیاز دارند. حبس یک تا سه سال مجازاتی است که برای جرم اینترنتی تعریف شده و از طرفی فرد مجرم موظف است تا مال غصب شده را به صاحب اصلی برگرداند وهمچنین وی معادل مبلغی که کلاهبرداری کرده محکوم به جزای نقدی می‌شود.

برای طرح شکایت در شهر تهران برای این جرائم باید به دادسراهای جرایم اینترنتی و رایانه‌ای مراجعه شود و همچنین در شهرستان‌ها افراد با مراجعه به دادگاه‌های عمومی می‌توانند شکایت خود را مطرح نمایند. علاوه بر آن پلیس فتا نیز به این جرائم رسیدگی خواهد کرد. با مراجعه به این سازمان می‌توانید اقدام به ثبت دادخواست خود کنید. بطور کلی برای طرح شکایت و دفاع از اموال از دست رفته خود نیاز است تا با وکیل کلاهبرداری خوب غرب تهران مشورت کرده و با تشخیص نوع جرم ارتکابی بهتر وارد عمل گردید.

در کلاهبرداری غیراینترنتی نیز از اعمال فریبکارانه در دنیای واقعی استفاد می‌شود. به عنوان مثال جعل اسناد و یا اقدام به فروش زمین و واحد‌های آپارتمانی که وجود واقعی ندارند بخش‌هایی از جرایم کلاهبرداری غیراینترنتی حساب می‌شود.

طبق قانون جرم کلاهبرداری از جرایم مقید می‌باشد که نتیجه جرم شرط وقوع آن است. به عنوان مثال چنانچه شخصی قصد کلاهبردای داشته اما موفق به انجام آن نشود، جرم تلقی نخواهد شد. این در صورتی است که در جرمی مانند آدم‌ربایی تنها قصد و نیت شخص برای مجرم شناخته شدن وی کافی خواهد بود.

وکیل کلاهبرداری خانم غرب تهران

وکیل کلاهبرداری خانم غرب تهران به وکیلی می‌گویند که علاوه بر تخصص و تجربه بالا در زمینه پرونده‌های حقوقی، پرونده‌های زیادی را نیز در زمینه جرم کلاهبرداری به انجام رسانده است. این وکیل بیشترین سابقه و مهارت را در این مسائل داشته و به تمامی پیچ و خم‌های مسیر آگاه می‌باشد.

رسیدگی به جرم کلاهبرداری چه در محاکم حقوقی چه در محاکم کیفر از حساسیت زیادی برخوردار است. حضور شاکی پرونده و همچنین فرد متهم در این محاکم برای رفع اتهام ضروری بوده و به همین دلیل به دانش حقوقی فردی به عنوان وکیل کلاهبرداری نیاز خواهد بود. این وکیل می‌تواند نوع جرم را تشخص داده و بهترین راه شکایت را با موکل خود در میان بگذارد.

جرایمی که از جنبه کیفری و حقوقی بررسی می‌شوند در دادگاه‌های حقوقی و یا دادسراهای کیفری پیگیری خواهند شد. جرم کلاهبرداری نیز براساس نوع آن در دادگاه حقوقی و یا دادگاه کیفری بررسی می‌شود. وکیل کلاهبرداری خانم غرب تهران با مشخص کردن نوع جرم اقدام به مشاوره و شروع وکالت می‌نماید. به همین جهت جرم کلاهبرداری به دو دسته ساده و مشدد تقسیم می‌گردد.

زمانی از سوی مجرم کلاهبرداری مشدد اتفاق خواهد افتاد که یکی از حالت‌هایی که در ادامه خواهیم گفت رخ دهد. وقتی که مجرم در هنگام انجام اعمال کلاهبرداری خود را به جای مامور شهرداری، مامور موسسات عمومی، مامور دولت و یا مامور نهادهای انقلابی و شرکتی معرفی کند، کلاهبرداری مشدد رخ داده است. علاوه بر آن زمانی که مجرم کارمند این نهادها در واقعیت باشد و یا مرتکب به جرم مزبور اقدام به سخنرانی در مجامع از طریق تبلیغ وسایل ارتباط جمعی مانند روزنامه و رادیو نماید.

هر جرمی هم که خصوصیات موارد گفته شده را نداشته باشد به عنوان کلاهبرداری ساده محسوب می‌شود. این نوع از جرم‌ها جز کلاهبرداری مشدد نیستند و مجازات آن بر طبق نوع جرم متفاوت خواهد بود.

هنگامی که جرم کلاهبرداری ساده رخ دهد طبق قانون مجازاتی برای این جرم در نظر گرفته می‌شود. هر جرمی دارای مجازات مشخصی است. به عنوان مثال مجرمی که اقدام به کلاهبرداری ساده نموده محکوم به یک تا هفت سال حبس شده و همچنین باید جریمه بپردازد. مبلغ جریمه‌ای که باید توسط مجرم پرداخت شود معادل مقداری است که فرد از شاکی کلاهبرداری نموده است.

در رابطه با مجازات کلاهبرداری مشدد که به کارمندان دولتی و موسسات مربوط می‌باشد و یا افرادی که خودشان را به دروغ جای این افراد معرفی می‌کنند، محکوم به مجازات دو تا ده ساله و محکوم به پرداخت مبلغی معادل مبلغ کلاهبرداری شده خواهند بود. شایان ذکر است که چنانچه شخص کلاهبردار کارمند دولت باشد برای همیشه از وی سلب مسئولیت و موقعیت خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با وکیل ارزان غرب تهران کلیک کنید

 وکیل کلاهبرداری پونک:

  • رد مال در محکومیت

باز پس دادن مال یا مبلغ کلاهبرداری شده به فرد شاکی را رد مال در مجازات جرم کلاهبرداری می‌گویند. وکیل کلاهبرداری پونک در زمانی که جرم مزبور در دادگاه مربوطه محرز شود باید برای احقاق حق و حقوق موکل خود در دادگاه حضور داشته و برای متقاعد ساختن قاضی پرونده در جهت اشد مجازات سعی و تلاش نماید. وکیل کلاهبرداری پونک با داشتن تجربه بالا در این زمینه با درایت اقدام به دفاع از حق و حقوق موکل کرده و می‌تواند اموال از دست رفته وی را پس گیرد.

با وجود اینکه قانون برای افراد کلاهبردار جرم رد مال را در نظر گرفته است، اما برای اجرا و اقدامات لازم پس از ابلاغ چنین حکمی نیاز به استفاده از تجربه و هوش وکیل کلاهبرداری خواهد بود. براساس ماده 696 قانون مجازات اسلامی در بخش تعزیرات اموال کلاهبرداری شده با فروش اموال مجرم و یا توقیف حقوق وی باید به صاحبان اصلی بازگردانده شود. در صورتی که مجرم از بازگرداندن اموال امتناع کند برطبق قوانین، دادگاه می‌توند به درخواست شاکی یا وکیل وی به فروش و توقیف اموال کلاهبردار اقدام نماید.

نقش وکیل کلاهبرداری غرب تهران در نحوه رسیدگی به جرم

دادگاه صالح در جهت رسیدگی به جرم کلاهبرداری دادگاهی می‌باشد که اموال یا ملک کلاهبرداری شده در حوزه رسیدگی دادگاه انجام گردد. البته همانطور که گفته شد برای رسیدگی به جرم کلاهبرداری اینترنتی باید به دادسرای جرایم رایانه‌ای و همچنین اینترنتی مراجعه نمایید. برای آغاز فعالیت دادگاه در رسیدگی به جرم، طرح و اقامه دعوا نیاز است. دادگاه زمانی بررسی و اقدامات لازم را انجام می‌دهد که افراد شاکی با کمک وکیل کلاهبرداری غرب تهران به اقامه دعوا اقدام کنند.

در ارتباط با میزان مجازات جرم کلاهبرداری نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که قاضی نقش اصلی را در مشخص کردن میزان مجازات خواهد داشت. وجود یک وکیل کلاهبرداری سبب شده تا تخفیف مجرم بیش از حد تعیین نشود. از طرفی طبق قوانین مجازات برای فردی که مرتکب به جرم کلاهبرداری ساده گردد با وجود تخفیف هم نمی‌تواند کم‌تر از یک سال باشد.

تخفیفی که برای جرم کلاهبرداری مشدد در نظر گرفته می‌شود براساس قانون باید شامل حداقل دو سال حبس باشد. شایان ذکر است که اگر فردی شروع به کلاهبردری کرده در همان ابتدا توسط قانون شناسایی شود باید میزان مجازات او حداقل مجازاتی باشد که در نظر گرفته خواهد شد. چنانچه شروع به جرم کلاهبرداری همراه جرم‌های دیگر باشد، مجرم محکوم به مجازات به جرم دیگر علاوه بر جرم کلاهبرداری می‌گردد. به عنوان مثال در مواردی که مجرم اقدام به جعل سند نماید باید مجازات کلاهبرداری و همچنین مجازات مربوط به جعل سند را دریافت کند.

هزینه وکیل کلاهبرداری غرب تهران

برای صحبت درباره هزینه وکیل کلاهبرداری غرب تهران باید به این نکته توجه داشته باشید که نمی‌توان عدد و رقم مشخصی را بیان نمود. از آنجایی که کلاهبرداری شامل انواع و اقسام مختلفی بوده و مصداق‌های بسیاری دارد و از طرفی پرونده‌های مربوط به کلاهبرداری دارای درجه اهمیت مختلفی نیز می‌باشند. به همین جهت هزینه وکیل کلاهبرداری غرب تهران مبلغ مشخصی نخواهد بود.

در مواقعی که یک فرد غیرحرفه‌ای اقدام به کلاهبرداری کند، اثبات آن بسیار ساده‌تر از زمانی می‌باشد که یک کلاهبردار حرفه‌ای مرتکب جرم می‌گردد. اثبات جرم کلاهبردار حرفه‌ای نیازمند ارائه مدارک و اسناد مستند است. یکی از مواردی که باید در هنگام مراجعه به وکیل کلاهبرداری به آن توجه کنیم این است هزینه‌ای که صرف پرونده می‌شود بسیار منطقی بوده و سبب احقاق حقوق از دست رفته شما خواهد بود. بنابراین هزینه‌ای که جهت وکیل کلاهبرداری صرف می‌شود لازم و ضروری می‌باشد.

شایان ذکر است که هر چه وکیل در کار خود حرفه‌ای تر باشد هزینه وی نیز بیشتر خواهد بود. البته سختی پرونده نیز در تعیین قیمت وکیل کلاهبرداری نقش بسزایی دارد. با این حال این موارد نباید سبب تعیین قیمت نجومی از طرف وکیل شود.

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی را داشته و فعالیت وی در حوزه مسائل حقوقی و کیفری می‌باشد. ایشان دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری هستند. وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی می‌تواند در تمامی مراجع قضایی و غیر قضایی طرح دعوا نموده و از موکل خود دفاع کند.

فعالیت وکلای پایه یک دادگستری در دو حوزه دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی می‌باشد. شما می‌توانید هر نوع سوال یا ابهامی را در رابطه با دعاوی حقوقی و کیفری با وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی در میان گذاشته و از مشاوره با ایشان بهره‌مند گردید.

وکیل کلاهبرداری غرب تهران

در تمامی فعالیت‌ها و کسب و کارها جرم کلاهبرداری صورت می‌گیرد. بر طبق شواهد بیشترین مورد ثبت شده در رابطه با جرم کلاهبرداری در امور ثبتی می‌باشد. به عنوان مثال فرد کلاهبردار اقدام به ثبت ملک یا املاکی به اسم خود می‌کند که متعلق به فرد دیگری است. در ماده 105 قانون به این افراد کلاهبردار گفته می‌شود.

اگر در مواردی که ملکی به فردی به عنوان امین سپرده شده و این فرد اقدام به ثبت مالکیت نماید کلاهبردار شناخته خواهد شد. همانطور که مشاهده می‌کنید جرم کلاهبرداری دارای حالت‌های مختلفی می‌باشد و وکیل کلاهبرداری غرب تهران با تجربه در این زمینه و داشتن دانش بالا در زمینه قوانین مربوطه می‌تواند در دفاع از حقوق موکل خود موثر واقع شود.

در پرونده‌های کلاهبرداری یکی از نکاتی که وکیل کلاهبرداری در میزان مجازات مجرم به آن اشاره می‌کند، آزادی مشروط است. برای آن که مجرم بتواند از این موضوع استفاده کند باید دارای شرایط خاصی باشد.

در زمانی که مدت یک سوم از مجازات حبس مجرم گذشته است وی می‌تواند به پیشنهاد قاضی یا دادستان از آزادی مشروط استفاده نماید. البته این امر زمانی قابل وقوع خواهد بود که مجرم در مدت زمان حبس حسن اخلاق و رفتار خود را نشان داده باشد. مجرم باید حس ندامت و پشیمانی خود را نشان داده و همچنین قبلا از آزادی مشروط استفاده نکرده باشد. یکی دیگر از شروط برای استفاده از آزادی مشروط پرداخت ضرر و زیان خسارت وارد شده به شاکی می‌باشد.

 وکیل کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری شخصی است که با مطالعه حقوق موفق به قبولی در آزمون وکالت شده و به عنوان وکیل فعالیت می‌کند. بطور معمول وکلا بعد از گذراندن دوره کارآموزی بر روی پرونده‌های مشخصی کار می‌نمایند. زمانی که وکیلی به مدت معلوم روی یک نوع از پرونده کار کند دارای تخصص و تجربه کافی در آن زمینه خواهد شد.

یکی از پرونده‌هایی که وکلا بیشتر از پرونده‌های دیگر روی آن کار کرده و تجربه کسب می‌نمایند، پرونده‌های کلاهبرداری است. حساسیت پرونده‌های کلاهبرداری بدلیل انواع مختلفی که دارد بالا می‌باشد. وکیل کلاهبرداری به افراد مال باخته کمک می‌کند تا حقوق قانونی خود را پس گیرد. با مراجعه به یک وکیل کلاهبرداری خوب غرب تهران می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حقوق خود برسید.

برای انتخاب بهترین وکیل باید رزومه کاری وی را بررسی نمایید و وکیلی را انتخاب کنید که از دانش و تجربه بالایی برخوردار بوده و همه جوانب پرونده شما را بررسی کند. وظیفه یک وکیل کلاهبرداری مجرب داشتن تعهد کاری و به کار بردن دانش و مهارت بالا خواهد بود. زیرا او باید بتواند پرونده را به نفع موکل خود به سرانجام برساند.

از دیگر مواردی که هنگام انتخاب یک وکیل خوب باید در نظر بگیرید توانایی او در زمینه اثبات جرم است. زیرا  انجام دفاع اولیه و همینطور پیش‌بینی رای دادگاه با تکیه بر دانش و تجربه وکیل کلاهبرداری موارد مهمی هستند که برای رسیدگی به پرونده شما و به موفقیت رساندن آن حائز اهمیت خواهد بود.

از آنجایی که انجام هر کاری نیاز به تخصص دارد، باید بگوییم نه تنها برای پرونده‌های کلاهبرداری بلکه برای کلیه پرونده‌های حقوقی نیاز به وکیل و کارشناس مربوطه خواهیم داشت. به انجام رسیدن هر کاری توسط متخصص آن باعث افزایش موفقیت در آن مورد خواهد شد.

با مراجعه به وکیل کلاهبرداری می‌توانید اقدام به توضیح اتفاقی که منجر به کلاهبرداری و فریب شما شده نموده و با تنظیم شکایت‌نامه‌ای که توسط وکیل کلاهبرداری انجام می‌شود برای رفع مشکل خود از طریق قانون اقدام نمایید. حضور یک وکیل مجرب سبب می‌شود تا روند پیگیری پرونده و اثبات وقوع جرم راحت‌تر شود. مرجع رسیدگی به شکایت‌های کلاهبرداری معمولا دادسراهای عمومی و انقلاب می‌باشند.

در اولین مرحله وکیل پرونده شما با دقت به ماجرا گوش داده و تلاش می‌نماید تا تمام نکات مهم قانونی و حقوقی را استخراج کند. پس از آن نوبت به مطالعه دقیق پرونده کلاهبرداری است. تمامی مدارک و مستندات باید از لحاظ اعتبار و قانون مورد بررسی وکیل کلاهبرداری قرار گیرد. زمانی که وکیل کلاهبرداری اطلاعات لازم را از پرونده شما کسب کرد، سریع‌ترین راه ممکن را برای پیگیری پرونده شما انتخاب می‌نماید.

وکیل کلاهبرداری با داشتن مدارک و مستندات بررسی شده برای طرح دعوا و تنظیم شکایت به مرجع قضایی مراجعه می‌نماید. علاوه بر آن وی به نمایندگی از شما در دادگاه حضور یافته و با دفاع درست و منطقی از حقوق شما تمام تلاش خود را در جهت به نتیجه رساندن پرونده به کار می‌گیرد.

اتهام کلاهبرداری

مواقعی خواهد بود که به اشتباه به شخصی اتهام کلاهبرداری وارد شده و این اتهام می‌تواند برای وی بسیار مخرب باشد. در این زمان فرد باید سریعا برای اثبات بی‌گناهی خود اقدامات لازم را به عمل آورد. در این موارد هم به حضور یک وکیل خوب و مجرب نیاز است. در شرایطی که این اتهام باعث شود تا تمامی زندگی فرد تحت‌تاثیر قرار گیرد، وکیل کلاهبرداری با در نظر گرفتن کلیه مدارک و مستندات باید اعاده حیثیت نموده و این شواهد را به داداگاه ارائه دهد. با این کار زندگی قانونی و حقوقی فرد به حالت عادی باز می‌گردد.

احتمال پیروزی در دادگاه زمانی بیشتر خواهد بود که وکیل کلاهبرداری مورد نظر شما دارای تجربه بالایی باشد. به خصوص در جرائم کیفری که تجربه و سابقه وکیل بسیار مهم است و نقش موثری را در موفقیت پرونده دارد. لازم به ذکر است که هرچقدر وکیل انتخابی شما سابقه پیروزی در پرونده‌هایی که با پرونده شما مشابه هستند را داشته باشد احتمال پیروزی شما در دادگاه نیز بیشتر خواهد بود.

در زمینه کلاهبرداری همانطور که گفته شد موارد زیادی وجود دارد. به عنوان مثال کلاهبرداری در فروش خودرو یکی از موارد دیگری است که سبب وقوع جرم می‌گردد. از آنجایی که وسیله نقلیه قیمت‌های متفاوتی دارد درنتیجه برای خرید و فروش آن باید دقت زیادی به‌خرج داده شود. افراد سودجو در هنگام خرید و فروش وسایل نقلیه اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند.

ممکن است افرادی خودرویی را فروخته ولی بعد از دریافت پول، خودرو را به خریدار تحویل ندهند و یا دیرتر از زمان تعیین شده خودرو را به خریدار تحویل داده و از انجام تعهدات خود امتناع ورزند. در این مواقع با استفاده از وکیل کلاهبرداری می‌توان اقدامات لازم ا در جهت احقاق حقوق قربانی به انجام رسانید.

ممکن است سال‌ها پرونده‌های قربانیان کلاهبرداری در مراحل رسیدگی بوده و زمان زیادی برای اثبات وقوع جرم توسط فرد قربانی صرف شود تا شخص مجرم به دادگاه معرفی گردد. در این زمان حضور وکیل کلاهبرداری غرب تهران برای ارائه مستندات لازم به دادگاه نیاز است تا با پیگیری وی مراحل احقاق حق زودتر تکمیل شود.   

وقوع جرم و جنایات با افزایش جمعیت روز به روز بیشتر می‌شود و شناخت مقررات و داشتن دانش لازم در این زمینه می‌تواند منجر به شناسایی به موقع افراد کلاهبردار گردد. با این وجود باید به اهمیت حضور وکیل در موضوعات حقوقی پی ببریم تا در مواقع لزوم به این افراد مراجعه نماییم.

بطور کلی برای اثبات جرم کلاهبردای در دادگاه به وکیل با تجربه و مجرب نیاز است تا با ارائه مدارک و مستندات لازم بتواند این جرم را اثبات کند. برای موفقیت در  پرونده و احقاق حق خود برای پس گرفتن اموال از دست رفته از وکیل کلاهبرداری کمک بگیرید و برای دریافت مشاوره حتما به روزمه آنها نگاهی انداخته و اعتبارشان را بررسی نمایید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری