تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

آشنایی با بهترین وکیل خانم غرب تهران

وکیل خانم غرب تهران|نرگس رستمی

انتخاب بهترین وکیل خانم غرب تهران اولین تشویش ‌خاطر فردی است که با مسائل حقوقی مواجه شده است. فرقی نمیکند که پرونده شما حقوقی یا کیفری است، این موضوع مهم است که در برنده شدن پرونده شما در مقابل قاضی نقش به سزایی دارد.

امروزه با وجود شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی مشکلات بسیاری در میان افراد پیش می‌آید که گاها به سادگی قابل حل نیستند و برای حل مشکل باید به مراجع قضایی مراجعه نمود. در خصوص پرونده‌های حقوقی و کیفری یک فرد معمولی قادر نخواهد بود به تنهایی تمامی مراحل قانونی رسیدگی به پرونده را با موفقیت پشت سر بگذارد. هیچ فردی به طور کامل با مسائل حقوقی و قوانین مربوط به آنها آشنایی کامل ندارد و به همین علت نمی‌تواند مراحل قانونی مانند تنظیم لایحه و دادخواست را به تنهایی انجام دهد. بیشتر پرونده‌های کیفری و حقوقی که از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار هستند باید بر عهده وکیل پایه یک دادگستری سپرده شوند. وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی از اختیارات بیشتری برخوردار است و به همین دلیل قدرت بیشتری برای رسیدگی به پرونده دارد. در این مقاله قصد دارید درباره مهمترین ویژگی‌های وکیل و وظایف آن بپردازیم.

همه افراد برای رفع مشکلات حقوقی و کیفری خود استعداد ذاتی ندارند پس باید به یک وکیل پایه یک دادگستری رجوع می کنیم.
همه افراد برای رفع مشکلات حقوقی و کیفری خود استعداد ذاتی ندارند پس باید به یک وکیل پایه یک دادگستری رجوع می کنیم.

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

وکیل فردی است که از طرف شخصی برای انجام کاری وکالت داشته باشد و این وکالت با عقد قرارداد میان وکیل و موکل صورت می‌گیرد. بدین ترتیب وکیل عهده دار انجام تمامی کارهای حقوقی و حقیقی موکل است و از جانب او امور مربوطه را انجام می‌دهد.

وکیلی که در رشته حقوق و یا مبانی فقه و حقوق اسلامی تحصیل کرده باشد و در آزمون کانون وکلای ایران شرکت نموده و موفق شده باشد باید یک دوره کاراموزی را با موفقیت پشت سر بگذارد تا بتواند فعالیت خود را به عنوان وکیل پایه یک دادگستری آغاز نماید. وکیل پایه یک دادگستری به دلیل گذراندن دوره کارآموزی و تحصیلات تخصصی در زمینه مسائل حقوقی و کیفری مهارت و تخصص بالایی دارد و از دانش بیشتری برخوردار است. وکلای دادگستری آزمون‌های سختی را پشت سر می‌گذارند و به همین علت از تبحر بیشتری در حل مسائل حقوقی برخوردار می‌باشند.

وکیل پایه یک دادگستری از سوی دادگستری یا قوه قضائیه پروانه وکالت دریافت می‌نماید و می‌تواند فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه‌های مختلف حقوقی و کیفری آغاز نماید. وکیل پایه یک دادگستری فردی با وجدان و صادق است که مسئولیت انجام کارهای حقوقی موکل خود را بر عهده می‌گیرد. وکیل ارزان در تهران موظف است از حقوق و منافع موکل خود دفاع کند و به عنوانی برقرار کننده عدل و عدالت در جامعه خواهد بود.

یک آزمونی است که برای قبولی در رسته وکالت و یا دادگستری باید امتحان بدید.
یک آزمونی است که برای قبولی در رسته وکالت و یا دادگستری باید امتحان بدید.

آزمون کانون وکلا چیست؟

این آزمون هر ساله در ایران برگزار می‌شود و علاقه مندان به فعالیت در حوزه وکالت و کار در دادگستری و قوه قضائیه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. افرادی که می‌خواهند به عنوان وکیل پایه یک دادگستری وکالت کنند باید در این آزمون پذیرفته شوند. شرکت کنندگان برای کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری باید نمره قبولی در آزمون را کسب نمایند تا بتوانند در دوره‌های کارآموزی ثبت نام کنند. این آزمون زیر نظر کانون وکلای ایران انجام می‌شود و تمامی سوالات توسط کانون طرح می‌شوند. آزمون به صورت کتبی برگزار می‌شود و سوالات تخصصی و سخت هستند. با پذیرفته شدن در آزمون، شرکت کنندگان می‌توانند برای شرکت در دوره کارآموزی ثبت نام کنند.پشت سر گذاشتن دوره کار آموزی اجباری است. پس از قبولی در دوره کارآموزی شرکت کنندگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری سوگند یاد خواهند نمود و مدرک وکالت دریافت می‌نمایند.

وظایف وکیل پایه یک دادگستری

 مهمترین وظیفه یک وکیل خانم غرب تهران  توانایی ارائه بهترین و موثرترین پیشنهادات برای حل پرونده به موکلین می‌باشد. وظیفه دیگر وکیل مسئولیت پذیر بودن در قبال موکل و وجدان کاری است. یک وکیل حرفه‌ای خود را در قبال حقوق و منافع موکل خود مسئول می‌داند و از تمام دانش و مهارت خود برای کمک به موکل استفاده می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری در زمان دریافت مدرک وکالت و در مراسم تحلیف سوگند یاد می‌کند که تمامی وظایف خود را به درستی انجام دهد.

در خصوص حیطه فعالیت وکیل غرب تهران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوزه مسائل مربوط به امور ملکی و ثبتی
  • مسائل مربوط به مواد مخدر
  • مسائل مربوط به امور کیفری مانند کلاهبرداری، سرقت، جعل، قتل، ضرب و جرح، شهادت دروغین، خیانت در امانت و هر موضوع دیگری که به جان و مال مردم مربوط باشد.
  • پرونده‌های مربوط به امور حقوقی از جمله مسائل مربوط به معاملات و اسناد رسمی مانند چک و سفته، انحصار وراثت و بسیاری از امور حقوقی دیگر.

به طور کلی وکیل پایه یک دادگستری قادر است در تمامی مسائل مربوط به حوزه کیفری و حقوقی فعالیت داشته باشد و با استفاده از تخصص و تجربه بالای خود بهترین راهکارها را برای حل پرونده‌ها ارائه نماید. وکیل پایه یک دادگستری در دوره کارآموزی با پرونده‌های بسیاری مواجه بوده و با انواع دعاوی کیفری و حقوقی آشنا شده است. به همین دلیل در زمان حل پرونده قادر است از راه حل‌های خلاقانه و منطقی استفاده نماید.

فرق بین وکیل پایک دادگستری و پایه یک دادگستری در حل پرونده های مختلف می باشد.
فرق بین وکیل پایک دادگستری و پایه یک دادگستری در حل پرونده های مختلف می باشد.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو دادگستری چیست؟

وکیل پایه یک دادگستری پس از اینکه در رشته وکالت تحصیل نمود در آزمون کانون وکلا شرکت می‌نماید و پس از اینکه موفق به دریافت نمره قبولی شد باید یک دوره کارآموزی 18 ماهه را پشت سر بگذارد و پس از موفقیت در آزمون نهایی دوره کارآموزی تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار می‌شود.

اما برخی از فارغ التحصیلان رشته حقوق در آزمون وکلای قوه قضائیه شرکت می‌کنند که این آزمون با آزمون کانون وکلا تفاوت دارد و کمی ساده‌تر است اما نحوه برگزاری آزمون و دوره کارآموزی پس از قبولی در آزمون با یکدیگر شباهت دارد. پذیرفته شدگان در این دوره تحت عنوان وکیل پایه دو دادگستری می‌توانند در حوزه وکالت فعالیت خود را آغاز نمایند.

از مهمترین تفاوت‌های این دو نوع وکالت حوزه فعالیتی و پرونده‌هایی است که می‌توانند بر عهده بگیرند. وکلای پایه یک دادگستری می‌توانند در تمامی حوزه‌های حقوقی و کیفری فعالیت داشته باشند و تمامی پرونده‌های دادگاهی را بر عهده بگیرند اما برای وکلای پایه دو دادگستری محدودیت‌هایی وجود دارد. اما در هر دو صورت وکیل پروانه وکالت دریافت می‌کند.به طور کلی حوزه اختیارات وکیل پایه یک دادگستری در مقایسه با وکیل پایه دو دادگستری بیشتر بوده و قادر است در زمینه‌های گوناگون فعالیت داشته باشد. 

حوزه فعالیت وکیل پایه یک دادگستری

  • دعاوی کیفری:

یکی از مهمترین زمینه‌های فعالیت وکیل پایه یک دادگستری دعاوی کیفری است که از اهمیت و پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار است. این دعاوی به طور اختصاصی در دادگاه کیفری مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و بسیار حساس می‌باشند. دعاوی مرتبط با جرائم کیفری ابتدا در دادسرا توسط بازپرس و دادستان بررسی می‌شود و تحقیقات لازم در مورد علت طرح دعوا انجام می‌شود. پس از اینکه از صحت اطلاعات و مدارک اطمینان حاصل شد و جرم ثابت شد، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارجاع می‌شود. قاضی نیز مجدد پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت نیاز دستور انجام تحقیقات تکمیلی صادر می‌شود. سپس با حضور مجرم و شاکی پرونده رای نهایی صادر می‌شود.

دعاوی که در دادگاه کیفری مطرح می‌شوند عبارتند از: انواع قتل (قتل عمد، قتل غیر عمد و قتل شبه عمد)، زنا و روابط نا مشروع، تهدید و توهین، خیانت در امانت، کلاهبرداری د جعل اسناد و مدارک، صدور چک بی محل، ضرب و جرح و آسیب رساندن با مردم، حمل و مصرف مواد مخدر، قاچاق و مصرف مشروبات الکلی و برخی از دعاوی ملکی مانند تصرف عدوانی.

مجازاتی که برای جرائم کیفری در نظر گرفته شده است عمدتا سنگین هستند زیرا این جرائم به جان و مال و آبروی انسانها زیان رسانده است. بنابراین پرونده‌های کیفری باید با دقت بیشتری رسیدگی شوند و حضور وکیل در پونک در این نوع پرونده‌ها ضروری است زیرا در صورت عدم دفاع از متهم ممکن است مجازاتی بسیار سنگین‌تر از جرمی که مرتکب شده است برای وی صادر شود. وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی با ارائه مدارک و شواهد می‌تواند در تخفیف میزان جرم نقش بسیار موثری داشته باشد.

  • دعاوی ملکی:

این دعاوی در دسته دعاوی حقوقی قرار دارند مربوط به مسائل خرید و فروش و انواع معاملات ملکی می‌باشد و معمولا کمی زمان ‌بر هستند. از دعاوی ملکی می‌توان به دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، الزام به ایفای تعهد و الزام به تحویل مبیع و دعاوی ملک مشاع و … اشاره نمود. بر عهده گرفتن پرونده‌های مربوط به دعاوی ملکی نیازمند تسلط بر قوانین مدنی است. طرح دادخواست مناسب و صحیح در مورد این نوع دعاوی نیازمند مشورت و راهنمایی وکیل می‌باشد. وکیل ملکی می‌تواند از خسارات ناشی از تاخیر در طرح دعوا و ناآگاهی فرد شاکی جلوگیری نماید.وکیل ملکی نه تنها به پرونده‌های ملکی رسیدگی می‌کند بلکه در زمینه مسائل حقوقی و ملکی به افرادی که قصد دارند وارد بازار ملک و زمین شوند مشاوره حقوقی ارائه می‌نماید و آنها را با قوانین و مقررات مربوط به مسائل ملکی و انواع معاملات آشنا می‌کند.

  • دعاوی مربوط به اسناد رسمی مانند چک:

وکیل پایه یک دادگستری پرونده‌های مربوط به دعاوی وصول مطالبات از قبیل چک و سفته، سند عادی و رسید بانکی را بر عهده می‌گیرند. با وجود معاملات گسترده‌ای که در طول روز انجام می‌شوند این نوع دعاوی یکی از رایج‌ترین انواع دعاوی هستند که در دادگاه مطرح می‌شوند. مطالبه چک و به اجرا گذاشتن چک برگشتی و چک بدون محل و وصول آن تنها با کمک وکیل دادگستری نتیجه بهتری خواهد داشت. دعاوی مربوط به چک برگشتی می‌تواند به صورت حقوقی یا کیفری مطرح شود. انتخاب نوع دعوا باید با مشورت وکیل در پونک و با صلاحدید وی انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در صورتیکه اقدامات لازم برای به اجرا گذاشتن چک و وصول آن با تاخیر انجام شود مراحل رسیدگی به پرونده طولانی‌تر خواهد شد و دارنده چک متحمل ضرر و زیان خواهد بود. این نوع دعاوی نیز به دلیل ارتباط با اموال مردم از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار است و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

شما اگر خودتان پول داشته باشید می توانید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید یا اینکه دولت برای شما وکیل انتخاب می کند.
شما اگر خودتان پول داشته باشید می توانید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید یا اینکه دولت برای شما وکیل انتخاب می کند.

انواع وکیل

در نظام حقوقی ایران انواع مختلفی برای وکالت تعریف شده است که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت:

  • وکیل انتخابی:

وکیل انتخابی به وکیلی اطلاق می‌شود که فرد به انتخاب خود وکیل را برای بررسی مشکل حقوقی انتخاب کرده باشد و با منعقد کردن قرارداد وکالت با وکیل از وی می‌خواهد تا از جانب او اقدامات لازم را برای دفاع از حقوق وی انجام دهد و در مراجع قضایی و دادگاه از وی دفاع کند.

  • وکیل تسخیری:

وکیل تسخیری معمولا از وکلای پایه یک دادگستری انتخاب می‌شود. بدین صورت که اگر پرونده کیفری در دادگاه در جریان باشد هر یک از طرفین پرونده این حق را دارند که برای رسیدگی به پرونده و دفاع از حقوقشان برای خود وکیلی را انتخاب کنند. در صورتی که هر یک از طرفین چه متهم باشد و چه شاکی، توانایی پرداخت هزینه‌های حق الوکاله را نداشته باشد و به همین دلیل نتواند برای خود وکیل بگیرد، قاضی برای وی وکیلی را با عنوان وکیل تسخیری معرفی می‌کند. حقوق وکیل تسخیری از بودجه دادگاه پرداخت می‌شود و موکل هیچ پولی برای حق الوکاله پرداخت نخواهد کرد. وکیل تسخیری موظف است تمامی مسئولیت پرونده موکل را بر عهده بگیرد و در دادگاه از او دفاع کند.

  • وکیل معاضدتی:

در قانون مدنی آمده است که تمامی افراد با هر شرایطی باید در زمان حضور در دادگاه وکیل داشته باشد. معمولا افراد به دلیل درگیری ذهنی و مشکلات ناشی از مسائل پیش آمده قادر نیستند به درستی از حقوق خود در جلسات دادگاه و در مقابل قاضی دفاع کنند، بنابراین حضور بهترین وکیل غرب تهران برای دفاع از فرد نقش بسیار مهمی در ضایع نشدن حقوق وی دارد. در مورد دعاوی حقوقی اگر فردی به دلایلی توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشد از سوی دادگاه برای وی وکیلی در نظر گرفته خواهد شد تا پرونده را بر عهده گیرد و از حقوق وی دفاع کند. این وکیل که در اصلاح وکیل معاضدتی نامیده می‌شود به صورت رایگان است و موکل هیچ حق الوکاله‌ای به وی پرداخت نمی‌کند. حقوق وکیل معاضدتی را دادگاه پرداخت می‌نماید.

یکی از مهم ترین ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری راز دار بودن او می باشد.
یکی از مهم ترین ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری راز دار بودن او می باشد.

مهمترین ویژگی‌های وکیل پایه یک دادگستری

انتخاب بهترین وکیل خانم غرب تهران و کمک گرفتن از او برای حل مشکلات حقوقی و کیفری در واقع نوعی سرمایه گذاری است. پیش از انتخاب وکیل باید بدانید که مشکل شما مربوط به کدام حوزه وکالت است و با توجه به آن به وکیل مربوطه مراجعه نمائید. سپس با در نظر گرفتن ویژگی‌های یک وکیل خانم غرب تهران وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمائید. مهمترین ویژگی‌های وکیل خوب عبارتند از:

  • تخصص و تجربه بالا در حوزه‌های مختلف حقوقی و کیفری: وکیل پایه یک دادگستری دانش و تخصص بالایی دارد و به دلیل گذراندن دوره کارآموزی با پرونده‌های بسیاری روبرو بوده است و به همین دلیل با مسائل حقوقی و کیفری و نحوه رسیدگی به آن کاملا آشنا است.
  • امانت دار بودن و راز داری اسرار موکل: وکیل خوب و حرفه‌ای هرگز اسرار پرونده و اطلاعات مربوط به موکل را در اختیار هیچ فردی قرار نمی‌دهد. وکیل محرم اسرار موکل خود است و موکل می‌تواند با اطمینان خاطر اطلاعات مربوطه به پرونده و مدارک و اسناد موجود را در اختیار وکیل قرار دهد.
  • صداقت و راست گویی: بهترین وکیل خانم در تهران و حرفه‌ای همیشه با موکل خود رو راست است و اتفاقات مربوط به پرونده را درست همانطور که هست به موکل خود اطلاع می‌دهد. وعده‌های دروغین و تضمین نتیجه پرونده هرگز از یک وکیل متخصص و ماهر شنیده نخواهد شد. وکیل تمامی مراحل قانونی رسیدگی به پرونده و حتی احتمال شکست پرونده را برای موکل خود توضیح می‌دهد و او را برای هر اتفاقی آماده می‌کند. وکیل هرگز موکل خود را بیهوده امیدوار نمی‌کند.
  • توانایی بالا در برقراری ارتباط با موکل: وکیل ماهر و با تجربه مانند یک روانکاو می‌تواند شخصیت موکل و طرف مقابل پرونده را بشناسد. این موضوع در نحوه برخورد با طرفین بسیار موثر خواهد بود. همچنین نحوه سخن گفتن و برقراری ارتباط با قاضی پرونده نیز می‌تواند در نتیجه نهایی پرونده موثر واقع شود. وکیل حرفه‌ای همواره با ادب و احترام با موکل و قاضی محکمه صحبت می‌کند و از ایجاد تنش و هیجان ناکارآمد در دادگاه خودداری می‌نماید.
  • توانایی سخن گفتن به طور کامل مسلط و قوی: بهترین وکیل خانم غرب تهران و مجرب از قدرت بیان بالایی برخوردار است و می‌تواند به طور کاملا مسلط در جلسات دادگاه صحبت کند و از حقوق موکل خود دفاع نماید. این یک ویژگی بسیار مهم است که وکیل بتواند با استفاده از جملات تاثیر گذار و صحبت‌های منطقی و مطابق با قانون در نتیجه نهایی پرونده تاثیر بگذارد. پرخاشگری و بد زبانی هرگز در دادگاه قابل قبول نیست و راهی برای موفقیت محسوب نمی‌شود. بلکه تسلط بر قوانین و اصول قانونی رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و کیفری رمز موفقیت وکیل در پونک است.
  • به روز نگه داشتن دانش و اطلاعات حقوقی: یک وکیل خوب و حرفه‌ای همواره در حال مطالع و افزایش سطح اطلاعات حقوقی خود است. قوانین مختلفی در طول سال وضع می‌شوند و یا تغییر می‌کنند. یک وکیل متخصص باید از تمامی تغییرات آگاه باشد و بر آنها مسلط باشد. مطالعه مداوم و پیگیری اخبار حقوقی از مهمترین ویژگی‌های وکیل ارزان در پونک است.

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی دانش آموخته علوم فقه و حقوقی و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جزا و جرم شناسی با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت مشغول به فعالیت می‌باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید با شماره تلفن دفتر وکالت ایشان که در سایت https://rostami-lawyer.com/ درج شده است

تماس حاصل نمائید و مشکلات حقوقی خود را با ایشان در میان بگذارید.

اگر برای حل مشکلات حقوقی خود به وکیل خانم احتیاج دارید ما به شما وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی را معرفی میکنیم.

خدماتی که یک وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد:

وکیل دادگستری تنها وکالت و قبول پرونده‌های حقوقی و کیفری نیست بلکه فعالیت وی شامل خدمات حقوقی دیگری نیز می‌باشد. تمامی افراد جامعه می‌توانند برای بهره مندی از این خدمات حقوقی به دفاتر وکالت وکلای دادگستری مراجعه نمایند و با استفاده از راهنمایی و مشورت وکیل غرب تهران  از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری نمایند. خدماتی که وکلای دادگستری به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند عبارتند از:

  • وکیل دادگستری پس از شنیدن صحبت‌های مراجعه کننده پیش از اقدامی در مورد مساله مربوط به پرونده مشاوره حقوقی و تخصصی ارائه می‌دهد و موارد لازم را برای مراجعه کننده شرح می‌دهد. آشنا کردن مراجعه کننده با روال قانونی رسیدگی به پرونده و توضیح راه حل‌های مختلف برای حل مشکل از جمله خدماتی است که وکیل ارزان در تهران به مراجعه کنندگان ارائه می‌نماید.
  • وکیل دادگستری می‌تواند بدون اینکه وکالت فرد را به طور رسمی بر عهده بگیرد و قراردادی تنظیم شود، دادخواست و لایحه مورد نیاز و مربوط به پرونده را تنظیم نماید. برای انجام این کار نیازی به انعقاد قرارداد وکالت نیست و تنها هزینه تنظیم دادخواست و یا لایحه به وکیل پرداخت می‌شود.

تنظیم دادخواست و لایحه در نتیجه نهایی پرونده نقش بسیار مهمی دارد به همین دلیل دادخواست و لایحه باید توسط فردی متخصص و حرفه‌ای نگارش شود تا در دادگاه رد نشود. وکیل دادگستری با مهارت و تجربه خود و با استفاده از جملات تاثیر گذار بهترین دادخواست و لایحه را مرتبط با موضوع پرونده برای مراجعه کنندگان تنظیم می‌نماید.

در دادگاه هیچ پرونده و تقاضایی مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت مگر اینکه فرد شاکی یا نماینده قانونی وی برای رسیدگی به دعوای مورد نظر دادخواستی را به دادگاه ارائه نموده باشند. قاضی تنها در صورت وجود دادخواست یا شکوائیه پرونده را بررسی خواهد کرد در غیر اینصورت اگر دادخواستی وجود نداشته باشد و یا دادخواست درست تنظیم نشده باشد پرونده از سوی دادگاه رد خواهد شد.

بنابراین مشورت با وکیل و تنظیم دادخواست درست و کامل در نتیجه بخش بودن دعوا نقش بسیار موثری خواهد داشت. دادخواست و لایحه‌ای که توسط وکیل متخصص و با تجربه تنظیم شده باشد شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت و امکان ندارد در دادگاه رد شود.

  • وکیل خانم غرب تهران تنها وظیفه ندارد که برای طرح دعوا وکالت فرد یا افرادی را قبول کند، بلکه با انجام توافقات قانونی و داوری میان طرفین یک پرونده یا معامله می‌تواند از بروز دعوا جلوگیری کند و مشکل را خاتمه دهد. برقراری صلح و سازی میان طرفین پرونده از جمله خدماتی است که وکیل دادگستری می‌تواند با استفاده از تخصص و مهارت خود ارائه نماید. برای این کار نیازی نیست که حتما قرارداد وکالت تنظیم شود.
  • طرح دعوا معمولا چندین مرحله دارد که عبارت است از مرحله بدوی، مرحله تجدید نظر و در صورت نیاز فرجام خواهی. مراجعه کنندگان با این مراحل آشنا نیستند و می‌توانند با کمک وکیل و استفاده از مشاوره حقوقی از مراحل قانونی طرح دعوا و رسیدگی به آن مطلع شوند.

هنگامی که قرارداد وکالت تنظیم می‌شود وکیل مسئولیت تمامی مراحل دادرسی را بر عهده می‌گیرد. البته لازم است که پیش از امضای قرارداد حتما درباره مراحل دادرسی و میزان فعالیت وکیل با وی صحبت شود. موکل باید بداند که وکیل در کدام مرحله از دادرسی حضور دارد و کدام مراحل توسط وکیل انجام می‌شود. بدین ترتیب می‌تواند کمی در مورد رسیدگی به پرونده آسوده خاطر باشد و در زمان لازم در دادگاه حاضر شود و اقدامات لازم را در هر مرحله از رسیدگی به پرونده انجام دهد.وکیل و موکل باید پیوسته با هم در ارتباط باشند تا روند بازبینی و بررسی به پرونده را با هم مشاهده کنند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری