تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در پونک

وکیل-خوب-در-پونک

پیش از این که به موضوع انتخاب یک وکیل در پونک بپردازیم، بهتر است در خصوص معرفی وکلای پایه یک دادگستری این گونه عنوان کرد که افرادی با پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری هستند، که برای دفاعیه از موکل خود به طرح دعاوی اقدام می نمایند.
همان گونه که می دانید انتخاب درست در تمامی زمینه ها اعم از انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در پونک در همه حال از روی آگاهی و علم و دانش فرد صورت می گیرد. چه بسا در طی زندگی با انتخاب های غلط و بدون شناخت پایه انسان با مشکلاتی دو چندان مواجه شود که ازدواج و طلاق پس از آن می تواند مصداق بارز این سخن باشد. اما مسئله مهم شناخت و آگاهی انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری در پونک برای انجام کارهای حقوق است.

اگر به دنبال بهترین وکیل در پونک در زمینه مسائل ملکی هستید، ما به شما بهترین وکیل نرگس رستمی را پیشنهاد میدهیم.

امروزه به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی و البته انتظارات بیش از اندازه بسیاری از افراد، موجب شده تا تقریبا همه ما به نوعی با مشکلات حقوقی مواجه باشیم. بدیهی است که همه نمی توانند بر قوانین ماهوی و شکلی مسلط باشند. از این رو داشتن یک وکیل خوب و متخصص می تواند بیش از هر چیزی لازم و ضروری باشد. گرچه پیدا کردن یک وکیل در اشرفی اصفهانی به سادگی امکان پذیر است اما شناخت یک وکیل خبره در زمینه های متفاوت بی شک کار چندان راحتی نیست.

مهم ترین ویژگی های وکیل در پونک

بسیاری از افراد بر این باورند که برای حل مسائل و مشکلات حقوقی خود نیازی به در اختیار گرفتن یک وکیل مجرب ندارند و این کار را تنها صرف هزینه های اضافه می دانند. اما بهره گیری از یک مشاور حقوقی خوب می تواند، شما را از بحران های حقوقی و کیفری نجات دهد. شما می توانید برای وکیل در پونک

حد و مرز هایی را مشخص کنید تا بداند که در چه زمینه ای اجازه وکالت از سوی شما را دارد و در چه زمینه ای می بایست خودتان برای حل مسئله مورد نظر حضور پیدا کنید.

بهترین وکیل در پونک باید:وکیل باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه‌های حقوقی مرتبط با موضوعات مشتریانش باشد تا بتواند بهترین مشاوره و نظر حقوقی را ارائه دهد.

مهم ترین ویژگی هایی که می تواند یک وکیل پایه یک دادگستری در پونک را مشخص کند عبارت است از:

  • امانت داری

وکلا نیز ممکن است همچون پزشکان به دلیل نوع کار خود با اسرار زیادی در زندگی موکل خود روبرو گردند از این رو امانت داری را می توان یکی از شخصیت های مهم و اساسی یک وکیل مجرب دانست. چرا که اخلاق حرفه ای ایجاب می کند که اسرار زندگی افراد را به هیچ وجه و در هیچ شرایطی فاش نکنیم.

  • عدم عنوان مطالب غلو آمیز و غیر ممکن در روند پرونده

همان گونه که می دانید عنوان کردن وعده های دروغین و امیدوار نمودن موکلین پرونده ها خارج از اخلاق حرفه ای وکلای دادگستری است. در حقیقت تعهد وکیل نسبت به پرونده مورد نظر تنها تعهد به وسیله بوده و نسبت به نتیجه نهایی آن هیچ تعهد قانونی ندارد.
بر این اساس نیاز است که یک وکیل در پونک تمام مسائلی را که امکان دارد در روز دادرسی مطرح شود را به درستی برای موکل خود بازگو کند و با امید های واهی او را نسبت به نتیجه به شکل صدرصد امیدوار نکند. بر این اساس می توان گفت که یکی دیگر از خصوصیات بهترین وکیل در پونک این است که پروسه رسیدگی و واقعیت امر را برای موکل خود بازگو کند.

  • بازداری از انتخاب بیراهه موکل توسط وکیل وکیل پایه یک دادگستری در پونک

یکی دیگر از وظایفی که وکیل پایه یک دادگستری در پونک باید نسبت به آن متعهد باشد، باز داری موکل خود از انتخابات اشتباه است. توجه داشته باشید که در چنین مواردی ممکن است، وکیل در پونک به طمع حق الوکاله، موکل خود را وارد پروسه رسیدگی غیر ضروری کند. از این رو می بایست نسبت به تعیین دفتر وکالت در پونک و انتخاب وکیل مدافع مجرب و متعهد توجه ویژه ای داشت.
به بیان ساده می توان گفت که مهم ترین شاخصه یک بهترین وکیل در پونک صداقت و راستگویی وی در برخورد با موضوعات مختلفی است که موکل به آن دچار شده و به دنبال راه چاره می گردد. وکلای دادگستری به جهت احاطه بیشتر بر مسائل حقوقی، بدیهی است که بهتر از افراد عادی می توانند مسیر درست را در مورد پرونده انتخاب کنند. بر این اساس به هیچ عنوان نباید به جهت دریافت حق الوکاله راهی که نتیجه مشخصی را در پی نخواشته باشد به موکل خود پیشنهاد کند. در چنین شرایطی تنها اعتبار خود را خدشه دار خواهد کرد.

  • ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل

وکیل در پونک مجرب می بایست تا جایی که می تواند از بغرنج سازی دادرسی اجتناب کند. بر این اساس بهترین وکیل در پونک موظف بوده تا تمام فنون و مهارت هایی که در طول کار و تحصیل آموخته را حتی برای راهنمایی و متقائد کردن قاضی نیز استفاده کند، چرا که خیلی از مواقع قضات از راهنمایی های وکیل مدافع بهره گیری خواهند کرد. چنین کاری می تواند موجب شود تا وکیل پایه یک دادگستری بر روی قاضی پرونده در جهت احقاق حق موکل خود تاثیر مثبتی برجا بگذارد. توجه داشته باشید که این روش تاثیر گذاری نباید جنبه غیر عادلانه و غرض ورزانه به خود بگیرد.

  • وکیل پایه یک دادگستری می بایست شان و مقام قاضی را رعایت کند.

در واقع وکلای دادگستری نباید به دلیل درجه علمی و اطلاعات بسیار زیادی که دارند نسبت به قاضی پرونده مورد نظر فخر فروشی کرده یا با تملق و چاپلوسی و با تحقیر و مسخره کردن نسبت به قاضی پرونده رفتار کنند. در واقع وکلای دادگستری می بایست با شان و شخصیت خود احترام دادگاه و قاضی پرونده را نگه دارد. در مواردی که وکلای دادگستری طی روند پرونده رفتار های زننده و دور از انتظاری را از خود نشان داده اند، قاضی نظر خود را تغییر داده و روند پرونده را با تغییرات کوچک و بزرگ عوض کرده اند.

  • اطلاعات و دانش حقوقی

از دیگر ویژگی های مهم وکیل در پونک دانش حقوقی و تجربه پرونده های متعدد در این زمینه است. چرا که می بایست بتوانند بهترین راه کار را در کوتاه ترین زمان ممکن شناخته و در انتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست خود را به کار ببرند. نهایتا برای انتخاب بهترین وکیل در محله پونک مسئله مهم در نظر داشتن تخصص و قدرت بیان او در ادای وظایف است.

شاخصه های وکیل پایه یک دادگستری در پونک

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که وکیل پایه یک دادگستری در پونک را از دیگر انواع آن متمایز می کند که از جمله وظایف او نیز به شمار می رود، مطالعه کامل پرونده و گفتگو با موکل خود پیش از رسیدگی در جلسه دادگاه و دفاع است چرا که می بایست با متهم آشنایی کامل داشته و با توفیق در صحت و سقم اظهارات موکل خود بتواند به درستی از وی دفاع کند. علاوه بر این که وکالت تعهد به وسیله است و وکیل مدافع موظف بوده تا تمام تلاش خود را برای به ثمر رسانده پرونده به کار ببندد اما به شکل قانونی هیچ گونه مسئولیتی در قبال رسیدن به نتیجه نهایی و تضمین دست یابی به موفقیت را ندارد.

بهترین وکیل در پونک؛ باید برخورد مناسب و مهارت‌های ارتباطی قوی داشته باشد تا بتواند به خوبی با مشتریان و دیگر طرف‌های مرتبط در پرونده‌ها ارتباط برقرار کند.

با این حال در صورتی که وکیل مورد نظر شما مجرب و متعهد باشد در برابر موکل خود و پرونده مورد نظر پاسخگو بوده و همواره نسبت به انجام آن احساس مسئولیت می کند. به بیان ساده تر می توان گفت که وکیل در پونک جلسه ای را ترتیب می دهد تا با موکل خود در مورد پرونده مفصلا صحبت کند و نتایج احتمالی آن را برای وی بازگو نماید تا بدین ترتیب موکل نهایتا یک تصمیم درست راجع به طرح دعوا یا عدم عنوان آن بگیرد.

چرا باید وکیل پایه یک دادگستری در پونک را انتخاب کنیم؟

وکیل پایه یک دادگستری در پونک، افتخار دارند که با تخصص و تجربه‌ای عمیق در حوزه‌های حقوقی خدمات ارزشمندی به مشتریان ارائه دهند. این وکلای حرفه‌ای با شناخت کامل از قوانین و مقررات حقوقی مرتبط با پرونده‌ها و دعاوی، به دقت و کارآمدی در رفع اختلافات حقوقی مشتریان خود می‌پردازند. همچنین، با ارائه مشاوره‌های حقوقی متخصصانه، مشتریان را در تمامی مراحل پرونده‌های حقوقی همراهی و هدایت می‌کنند. وکیل در پونک با برخورداری از توانمندی‌های حرفه‌ای و اخلاقی، به اعتماد مشتریان خود ارزش قائلند و بر رضایت آن‌ها از خدمات حقوقی تمرکز دارند. اعتماد به این وکلای مجرب و ماهر، انتخاب درستی برای رسیدگی به مسائل حقوقی در منطقه پونک محسوب می‌شود.

مفهوم وکالت

در لغت وکالت را با معنی واگذاری می شناسند، اما در اصطلاحات تخصصی حقوقی وکالت را می توان عقدی دانست که یکی از طرفین طی آن طرف دیگر را برای به سامان رسیدن کاری نایب یا وکیل خود می کند. علاوه بر آن وکیل مورد نظر می تواند به عنوان یک مشاور حقوقی به شما کمک کند با این تفاوت که حیطه مسئولیت های وکیل بیش از مزایای مشاور حقوقی خواهد بود. در واقع قانون مدنی در ماده 656 وکالت را اینگونه تعریف می کند:
«وکالت عقدی قراردادی بوده که به موجب آن یکی از اشخاص طرف دیگر را به انجام رساندن کاری جانشین خود قرار می‌دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت‌های متقابلی می شوند».
وکیل به افرادی اطلاق می شود که از سوی شخص خاصی به صورت حقیقی یا حقوقی برای به انجام رساندن کار خاصی طی یک عقد قرارداد مامور خواهد شد. در زبان تخصصی این فرد را علاوه بر وکیل با نام های نماینده و جانشین نیز می خوانند.
در صورتی که وکیل مورد نظر واجد شرایط باشد علاوه بر این که از عنوان کردن شکایت ها و دعوای بی پایه و اساس خودداری می کند، بلکه در روند صحیح و قانونی، سرعت جریان دادرسی، مشخص شدن موضوع، حقیقت امر و یافتن حکم منطبق با آن می تواند به دادگاه کمک کند و نهایتا صدور رای متناسب با موضوع و موافق قانون را ممکن خواهد کرد. در چنین حالتی با اعتماد به وکیل مجرب بی شک احتمال موفقیت در پرونده بالاتر می رود.
حال در این راستا به دلیل این که وکالت نیز همچون دیگر اصناف در جامعه امروز ما بیش از پیش افزایش یافته است، لذا پیش از انتخاب یک وکیل در پونک  باید نسبت به تجربه و توانایی آن اطمینان حاصل کرد. از این رو پیشنهاد ما به شما انتخاب وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی بوده که سال های بی شماری در این صنف پرونده های موفق بسیاری را در دست داشته است.

تمامی تعهدات وکیل و موکل در قبال یکدیگر

همان گونه که می دانید در هر قرار دادی تمامی تعهدات طرفین به شکل کامل ذکر شده تا جای هیچ شک و شبه ای باقی نماند. در عقد قرار داد وکالت نیز همچون دیگر اصناف کاری تعهدات وکیل و موکل نسبت به یکدیگر به شکل کامل قید خواهد شد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وکیل در پونک؛ ملزم است اطلاعات مشتری (موکل) را محرمانه نگه دارد و آن‌ها را به هیچ شخص یا نهاد ثالثی منتقل نکند.

تعهدات وکیل دادگستری در پونک:

1. چنانچه در طی روند پرونده وکیل به نوعی دادرسی را انجام دهد که بر اساس سهل انگاری وی موکل او دچار خسارات مالی شود، می بایست مسئولیت کار خود را پذیرفته و خسارات را تمام و کمال متقبل شود.
2. در وهله اول می بایست مصلحت موکل خود را برای انجام امور دادرسی مد نظر قرار دهد.
3. اموال تحویلی که در طی روند پرونده به دلیل وکالت از سوی موکل خود به دست می آورد می بایست به وی بازگرداند.
4. تسلیم صورت حساب وکالت

تعهدات موکل:

1. تعهداتی که وکیل در پونک در پرونده در طی روند دادرسی به افراد ثالث داده است می بایست از سوی موکل نسبت به آن عمل شود چرا که وکیل مدافع از سوی وی نسبت به انجام وظایف خود اقدام نموده است.
2. پرداخت کامل حق الوکاله طبق قراردادی که پیش از رسیدگی به روند پرونده در دستور کار قرار گرفته است.
3. پرداخت تمام هزینه هایی که وکیل مدافع در روند پرونده برای رسیدگی به مسئله مورد نظر متحمل شده است که از جمله آن می توان به پرداخت کرایه، عوارض، مالیات و … اشاره کرد.

انواع مختلف وکلای دادگستری با حیطه های تخصصی مختلف

این امکان وجود دارد تا به تناسب مشکلات قضایی که در طی زندگی برای شما پیش آمده است و میزان سروکار شما با مسائل مختلف عبارت های مختلفی نظیر وکیل تسخیری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل کاری، وکیل معاضدتی، وکیل پایه یک، وکیل پایه دو و … را شنیده باشید. مهم ترین این موارد به شرح زیر هستند:

  • وکیل قضایی

به فردی اطلاق می شود که با دریافت پروانه وکالت در زمینه مشکلات قضایی امکان رسیدگی به پرونده های متعددی را در دادگاه و سایر مراجع قضایی دارد. در صورتی که شخص در رشته وکالت تحصیل کرده باشد و سپس با قبولی در آزمون وکالت از کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور وکلا پروانه وکالت را دریافت کرده باشد، می تواند در این زمینه مشغول به فعالیت شود.
فرد برای این که بتواند به ایت درجه برسد باید مراحل متعددی همچون امتحانات کتبی و شفاهی را با موفقیت پشت سر گذاشته تا در این راستا مشغول به کار شود و یمت وکیل پایه یک را از آن خود خود. وکلای پایه یک در دسته مجرب ترین مشاوران حقوقی محسوب می شوند که در همه امور حق مداخله و پیگیری را دارند این در حالی است که وکلای پایه دو از اختیارات کمتری برخوردار هستند.

  • وکیل اداری

در واقع فرد به موجب یک قرارداد به وکیل کاری این اجازه را می دهد تا وکالت اداری موکل خود را بر عهده گرفته و در ادارات مختلف کار های وی را به ثمر برساند. مسئله مهم و حائز اهمیت در این سمت این است که برای دریافت وکالت در این راستا فرد نیاز به داشتن سواد حرفه ای حقوقی ندارد. به بیان ساده تر هر کسی می تواند وکیل اداری شخص دیگری باشد و این اصطلاح در عموم جامعه وجود دارد و اختصاصی به رشته حقوق ندارد. علاوه بر آن وکلای اداری تنها حق مراجعه به ادارات را دارند و نمی توانند در مراجع قضایی مداخله ای داشته باشند و از موکل خود دفاع کنند.

  • وکیل معاضدتی

یکی از حقوق اولیه هر انسانی در دنیا به اختیار گرفتن وکیل است. به همان صورت که در قانون اساسی عنوان شده، طرفین دعوا این حق را دارند تا در تمامی دادگاه های کشور برای خود وکیل انتخاب کنند و در صورتی که توانایی به اختیار گرفتن وکیل را نداشته باشند باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. همان گونه که مشاهده کردید قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ما قبول کرده که از جمله معیار های اصلی حضور برای دادرسی عادلانه، برخورداری از دانش علمی و تخصصی وکیل دادگستری برای اصحاب دعوا است.
به نوعی می توان عنوان کرد که عدالت قضایی ایجاب کرده که افراد بی بضاعت برای دادرسی و احقاق حق خود بتوانند وکیل مدافع اختیار کرده و به نوعی در عسر و حرج قرار نگیرند. این افراد می توانند از مقامات قضایی برای احیای حقوق از دست رفته خود یا دفاع در مقابل ادعا های طرف مقابل تقاضای دریافت وکیل معاضدتی کند.

  • وکیل تسخیری

نوعی از دریافت وکالت طرفین دعوی یا دادرسی است که در آن وکیل مدافع افراد از سوی دادگاه در امور کیفری برای دفاع از حق متهم ارجاع داده خواهد شد. در واقع طی روند دادرسی دعاوی کیفری شاکی و متهم این حق را دارند تا از وکیل دادگستری استفاده کنند. حال چنانچه متهم توانایی مالی برای انتخاب وکیل مدافع خوب را نداشته باشد می تواند از محضر دادگاه درخواست کند تا برای وی وکیل تعیین شود. چنانچه دادگاه تشخیص دهد که متهم توانایی در اختیار گرتن وکیل مدافع را ندارد از بودجه دادگستری برای متهم وکیل تسخیری تعیین می گردد.
در حقیقت قانون گذار این حق را برای متهمین قائل شده که در بسیاری از جرائم کیفری که با مجازات های سنگینی روبرو هستند، برای دفاع از حقوق متهم وکیل تسخیری به اختیار گرفته شودو به نوعی حضور وکیل در دادرسی اجباری است. به نوعی که وکیل تسخیری در صورتی که با وجود تعهد در جلسه دادگاه حاضر نشود علاوه بر این که مجازات های متعددی برای وی در نظر گرفته خواهد شد بلکه مجددا برای متهم وکیل تسخیری دریافت می شود.

تفاوت وکلای دادگستری پایه یک و وکلای دادگستری پایه دو

وکلای دادگستری که در مراجع قضایی به امور دادرسی و مشاوره حقوقی مشغول هستند برای این که بتوانند در تمام امور مختلف همچون تنظیم دادخواست و لایحه برای موکلین خود اعلام وکالت کنند، می بایست دارای پروانه وکالت دادگستری از مراجع ذی صلاح و قانونی باشند. پروانه وکالت با دو عنوان متفاوت پایه یک و پایه دو به متقاضی پروانه وکالت داده می شود.

تفاوت بین وکلای دادگستری پایه یک و وکلای دادگستری پایه دو بیشتر به تجربه و سابقه کاری آن‌ها بستگی دارد.

وکلای پایه یک و وکلای پایه دو دادگستری این اختیار را دارند تا بتوانند در حیطه کاری خود برای انجام امور حقوقی فعالیت کنند اما در مواردی این فعالیت با یکدیگر تفاوت دارد از جمله این که وکلای پایه یک دادگستری این اجازه را دارند تا بدون هیچ محدودیتی در همه محاکم قضایی فعالیت کنند اما وکلای پایه دو تنها حق حضور در محاکم کیفری که به جرایم تعزیری، شلاق و جزای نقدی و در محاکم حقوقی پرونده های کمتر از 50 میلیون تومان و خواسته های غیر مالی را دارند.

از جمله خدمات دفتر وکالت خانم نرگس رستمی؛وکیل پایه یک دادگستری در پونک شامل:

  • دعاوی کیفری؛

شامل جرائم و قوانین جزایی می شود و در رابطه با جرم، مجرم و مسئولیت کیفری است.

  • دعاوی خانوادگی؛

دعاوی که افراد در کانون خانواده پس از ازدواج از رعایت حقوق طرفین امتناع کرده و مطرح خواهد شد.

  • دعاوی ملکی:

دعاوی که مربوط به املاک است که از جمله آن می توان به فروش غیر قانونی املاک، الزام به فک رهن و ابطال سند اشاره کرد.

  • دعاوی حقوقی:

دعاوی که مرتبط با حقوق اشخاص و جبران خسارت ناشی از نقضآن است می شود که به دو دسته اموال و اشخاص تقسیم می شود.

  • دعاوی مربوط به دادگاه انقلاب:

در زمینه رسیدگی به جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، فساد فی الارض، توهین به مقام معظم رهبری و … است.

  • دعاوی تجاری:

مربوط به اسناد تجاری و موضوعاتی همچون ورشکستگی خواهد بود.

خیابان پونک

خیابان پونک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های تهران است. این محله به دلیل وجود فضای سبز و دسترسی آسان به سایر نقاط و محله‌های دیگر دارای ترافیکی نسبتا زیاد در بعضی از ساعات می‌باشد که می‌توانید در ساعات معمولی‌تر به این خیابان بروید. یکی از مکان‌هایی که در این خیابان وجود دارد، بوستان پونک است که یکی از بزرگترین بوستان‌های تهران نیز محسوب می‌شود.

سخن آخر؛

با توجه به مشاوره حقوقی حرفه‌ای و کارآمد وکیل در پونک، شما می‌توانید بهترین وکیل حوزه در این منطقه را پیدا کنید. بهترین وکیل پایه یک دادگستری در پونک با تجربه و تخصص در زمینه‌های حقوقی متنوع، با رویکرد مشتری‌مداری، مشتریان خود را در رسیدگی به پرونده‌ها و اخذ حقوق به بهترین نحو همراهی می‌کند. اعتماد به این وکیل مجرب و حرفه‌ای، می‌تواند اطمینان و رضایت شما را از خدمات حقوقی بهترین وکیل در پونک به اوج برساند. با انتخاب وکیل مناسب، مسیر موفقیت و بهبود وضعیت حقوقی خود را طی خواهید کرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری