تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

معرفی بهترین وکیل خانم در اشرفی اصفهانی

بهترین وکیل در اشرفی اصفهانی دارای پکالت پایه یک دادگستری می‌باشد.

اگر در محله اشرفی اصفهانی هستید و گزینش بهترین وکیل در اشرفی اصفهانی برایتان سخت است؟ ما به شما وکیل خانم در اشرفی اصفهانی، وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی، با نام وکیل در اشرفی اصفهانی برای جانشینی و مدافع حل پرونده های موجود برای شما پیشنهاد می کنیم.

چرا وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی؛ بهترین وکیل در اشرفی اصفهانی

برای پاسخ به این سوال دلایل متعددی داریم که یک به یک به آن ها رسیدگی می کنیم.

1.مدرک معتبر و سوابق و تجربیات درخشان

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی دارای فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) حقوق جزا و جرم شناسی بوده و کارشناس فقهی و حقوقی می باشد. خانم رستمی به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در شرکت ها و موسسات  ایرانی مانند:

  • مینو
  • آواژنگ
  • مدرسان شریف
معرفی بهترین وکیل خانم در اشرفی اصفهانی
اگر به دنبال بهترین وکیل خانم در اشرفی اصفهانی، نرگس رستمی وکیل در اشرفی اصفهانی است.

فعالیت داشته است. باید این نکته را هم افزود که تجربیات گرانقدر بهترین وکیل اشرفی اصفهانی (نرگس رستمی) به شرکت ها و موسسات ایرانی محدود نمی شود. این وکیل وکیل خانم اشرفی اصفهانی و پایه یک دادگستری سابقه کار در شعبه ایرانی شرکت هایک ویژن و گیگابایت را هم به عنوان برگی دیگر از دفتر افتخارات خود به همراه دارد.

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی دارای 19 سال سابقه درخشان می‌باشد.

2.وکیل خانم اشرفی اصفهانی امکان قبول پرونده های کیفری و حقوقی

دفتر وکالت به سرپرستی وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی که ما از آن تحت عنوان بهترین دفتر وکالت در اشرفی اصفهانی یاد می‌کنیم، چارچوب فعالیت بسیار گسترده ای دارد. این دفتر وکالت در زمینه های مختلفی از قبیل :

  • دعاوی تجاری
  • دعاوی حقوقی
  • دعاوی ملکی
  • دعاوی کیفری
  • دعاوی مربوط به دادگاه انقلاب

 فعالیت می کند و لذا می تواند به خیل عظیمی از انواع مختلف پرونده ها رسیدگی کند. این به این معناست که برای پرونده های مختلفتان نیاز نیست که به دفاتر وکالت متعدد مراجعه کنید، بلکه می توانید همه ی آن ها را با خیال راحت و اطمینان خاطر کامل به وکیل اشرفی اصفهانی (نرگس رستمی) بسپارید.

3.دسترسی آسان و راه های ارتباطی مختلف و متعدد

برای راحتی خیال شما مراجعین عزیز که در محدوده اشرفی اصفهانی هستید، راه های مختلف و متعددی برای دسترسی به این دفتر وکالت در اشرفی اصفهانی به سرپرستی وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی وجود دارد که بتوانید به راحتی به بهترین وکیل اشرفی اصفهانی، زبده و چیره دست آن دسترسی پیدا کرده و از کمک ها و راهنمایی های ارزشمندشان بهره مند شوید. این راه ها عبارتند از:

آدرس دفتر وکالت:

بزرگراه ستاری ،روبروی کوروش ،پایین تر از پیامبر غرب ،نبش پنجم شرقی، پلاک 80 ،مجتمع گلها، طبقه همکف، واحد سه

دو شماره تماس:

09125008288

021-44956501

آدرس ایمیل:

Nargesrostami55@gmail.com

4.امکان مشاوره و راهنمایی تلفنی با بهترین وکیل اشرفی اصفهانی

یکی دیگر از ویژگی های مهم بهترین وکیل اشرفی اصفهانی شما میتوانید، به راحتی بدون مراجعه به دفتر وکالت ایشان از طریق تلفنی بهترین مشاوره و راهنمایی برای حل پرونده های مختلف خود از سمت ایشان دریافت کنید.

5.اهمیت دادن به منافع موکل ها توسط وکیل خانم در اشرفی اصفهانی

باور وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی(وکیل خانم در اشرفی اصفهانی)، این است که یک وکیل خوب و متعهد باید حقوق موکلش را حقوق خودش محسوب کند و در انجام کار موکل خود سعی و تلاش خود را به صورت کافی و وافی به کار ببند تا حقوق موکل یا موکل هایش را احقاق کند.

مواردی که ذکر شد، فقط اندکی از دلایلی می باشند که باعث می شوند، ما وکیل پایه یک دادگستری را بهترین وکیل در اشرفی اصفهانی محسوب کنیم. به همین دلیل است که اگر در جستجوی یک وکیل اشرفی اصفهانی هستید، ما مراجعه به این وکیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه بفهمیم وکیل مناسبی در اشرفی اصفهانی انتخاب نکرده ایم؟

  1. عدم ارتباط با وکیل

اگر به نظر نمی رسد بتوانید با وکیلتان در اشرفی اصفهانی ارتباط برقرار کنید، به خصوص پس از تماس های تلفنی و پیام های فراوان، این نشانه بدی است. در حالی که وکلا مشغول پرونده های دیگر هستند، همیشه باید مشتریان خود را در اولویت قرار دهند.

برای اینکه در دادگاه برنده شویم باید در انتخاب وکیل در اشرفی اصفهانی دقت کنیم.
بهترین وکیل در اشرفی اصفهانی دارای ویژگی سابقه و دانش در زمینه های مختلف می‌باشد.
  1. عدم اشتیاق وکیل

یکی از بزرگ ترین قسمت های وکالت متقاعد کردن هیئت منصفه به نفع شماست. اگر وكیل شما علاقه زیادی به پرونده شما ندارد یا به نظر مطمئن نیستید که وکیل مناسبی استخدام کرده اید، باید برخی از پرچم های قرمز اخراج او را بلند كنید.

اما علامت بد دیگری که باید مراقب آن باشید این است که بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشند. اگرچه خوب است که در مورد نتیجه مورد نظر مشتاق باشید، اما کار آنها واقع بین بودن و آماده کردن شما برای هر سناریویی است که ممکن است رخ دهد.

  1. صورتحساب نامشخص

وکلا هرگز بیش از حد ارزان نیستند. این همیشه تقصیر آنها نیست، بلکه فقط قیمت خدمات است. اما اگر یک وکیل استخدام کنید و صورتحساب بیش از حد بالا یا بیش از حد پایین را مشاهده کنید، مشکلی پیش آمده است.

هرگز نباید قبضی با اطلاعات مبهم دریافت کنید. هر لایحه باید به وضوح توضیح دهد که اتهام برای چه کسانی بوده است، چه کسی آنها را انجام داده است و…

در صورتی که هزینه های صورتحساب را غیر قابل توضیح و نامشخص می بینید، نترسید از وکیل خود بپرسید که آنها چه هستند.

  1. رفتار غیراخلاقی / غیرقانونی

اگرچه برخی از وکلا ممکن است عادت های بدی مانند عدم برقراری ارتباط داشته باشند، اما یکی از بزرگترین نشانه های وکیل این است که آنها رفتار غیراخلاقی یا حتی غیرقانونی انجام دهند.

به همان اندازه که پیروزی در پرونده شما مهم است، وکیل شما هرگز نباید این کار را با قانون شکنی یا دروغ گفتن انجام دهد و در صورت انجام او وکیل بدی است. گرفتار شدن نه تنها برای پرونده شما بد به نظر می رسد، بلکه هم شما و هم وكیل می توانید به اتهام دروغ گفتن با دفاع، كه به دروغ گفتن نیز معروف است، متهم شوید.

تفاوت وکلای خوب و وکلای بد چیست؟

یک وکیل خوب معمولاً خود را در جامعه تثبیت کرده است و افرادی که در دادگاه ها کار می کنند و رهبران جامعه به خوبی مورد توجه او هستند. یک وکیل خوب معمولاً درگیر پروژه های جامعه است و سعی می کند هر زمان و هر کسی که باشد به او کمک کند.

تفاوت وکلای خوب و وکلای بد هم مانند خیلی از تخصص های دیگه قابل شهود است.
یک وکیل خوب باید به درستی به همه پرونده های موکل های خود آگاه باشد، باید تماس های تلفنی و یا پیام های شما را با صبوری پاسخ دهد.

یک وکیل خوب پاسخگوی تماس های تلفنی، متنی یا ایمیل است و می تواند شما را در مورد پرونده شما به روز کند. چنین وکیلی از مشاوره ابتدایی تا حل و فصل پرونده شما، با هزینه های پرونده، نتایج احتمالی، پشتیبان شما خواهد بود و بهترین و بدترین سناریوها را به شما ارائه می دهد. این وکیل ارزانترین و به احتمال زیاد گرانترین هم نخواهد بود. او جایی در وسط خواهد بود. مهم ترین معیار تعیین وکیل خوب این است: آیا می توانید به او اعتماد کنید؟ آیا می توانید در مورد جزییات زندگی خود به او اعتماد کنید؟ در این صورت، چنین وکیلی از مراجعه مکرر و موفقیت های پی در پی در زندگی کاری خود لذت خواهد برد.

تفاوت وکلای خوب، وکلای عالی چیست؟

وكلای خوب تماس های تلفنی را در اسرع وقت پاسخ می دهند .وکلای عالی همیشه در دسترس مراجعان هستند و در صورت لزوم خود با موکل تماس می گیرند.

تفاوت وکلای خوب و وکلای عالی این است که وکلای عالی موقعیت و جایگاه موکل خود را می‌شناسند و آنها را درک میکند.
وکیل خوب با تمام قوانین در دادگاه ها آشنا است.
  1. وکلای خوب قانون را کاملا می شناسند.اما وکلای عالی نه تنها قانون را می شناسند، بلکه موقعیت مشتری را نیز می دانند و درک می کنند و می دانند چه چیزی مشتری را موفق می کند و آنها فرم ارتباط ارجح مشتری را درک می کنند.
  2. وکیل خوب کارهای حقوقی را به طور موثر و کارآمد انجام می دهند. اما وكلاي عالی به دنبال راه هاي ارزشمندتر كردن خدمات حقوقي براي مشتريان هستند و بیشتر از مبلغی که به مشتری پرداخت می کنند به مشتری خدمات می دهند.
  3. وکیل اشرفی اصفهانی، با مشتری به طور حرفه ای رفتار می کنند. اما وکلای عالی با شناخت سبک ها، علایق و نیازهای منحصر به فرد افرادی که با آنها کار می کنند، به طور کلی روابط را شخصی سازی می کنند.
  4. وکیل اشرفی اصفهانی، تمام تلاش خود را می کنند تا به وعده های مربوط به زمان پایان کار وفا کنند. اما وکلای عالی  همان کاری را انجام می دهند که می گویند انجام می دهند و وقتی گفتند کاری را انجام می دهند، دقیقا به قول خود وفا می کنند.
  5. وکلای خوب در شرایط سخت آرام هستند. اما وکلای عالی با اعتماد به نفس تمام شرایط را مدیریت می کنند و به نفع موکل تغییر می دهند.
  6. وکیل خوب در جلسات خود شرکت می کنند. اما وکلای عالی با آمادگی کامل زود می رسند. وکلای خوب در جلسات حضور دارند. ولی وکلای عالی حضور واقعی در جلسه دارند.
  7. وکلای خوب به مشتریان اهمیت می دهند. اما وکلای عالی به آن مشتریان وفادار هستند.
  8. وکیل خوب هنگام بازخورد مشتريان، آنها را پذيرفته و قبول مي كنند. اما وکلای عالی از مشتریان درخواست بازخورد معنی دار می کنند و بر اساس آن عمل می کنند.

سخن آخر:

وکیل پایه یک دادگستری خانم نرگس رستمی؛ با دسترسی آسان و خدمات حقوقی متخصصانه، به عنوان یک حقوقدان مجرب، پرونده‌های کیفری و حقوقی مختلف را با استفاده از تخصص و تجربه خود قبول می‌نماید. وکیل در اشرفی اصفهانی، با ارائه مشاوره حقوقی و پیگیری دقیق پرونده‌ها، ایشان نه تنها اطمینان حاصل می‌کنند که موکلان به بهترین شکل ممکن دفاع می‌شوند، بلکه نیز بهترین وکیل در اشرفی اصفهانی، با توجه به دسترسی آسان، تسهیل در ارتباط با مشتریان خود را تضمین می‌کنند. وکیل نرگس رستمی با توجه به پرونده‌های کیفری و حقوقی متنوعی که در اختیار دارد، به افراد در جامعه کمک می‌کند تا در مسائل حقوقی خود به بهترین نتیجه دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری