تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

نرگس رستمی؛ بهترین وکیل تهران

وکیل خوب در تهران

برای شروع مبحث شناخت بهترین وکیل تهران سرکار خانم نرگس رستمی، ابتدا بد نیست به سراغ تاریخچه ای از شغل دشوار و حساس و سرنوشت ساز وکالت برویم و در مورد گذشته این شغل مهم بیشتر و دقیق تر بدانیم . بهترین وکیل تهران سرکار خانم نرگس رستمی شما را دعوت می کند به مطالعه دقیق این مطلب حقوقی. پس با هم درباره وکیل خوب در تهران می خوانیم.

نگاهی گذرا به تاریخ وکالت در جهان قدیم با تالیف تیم حقوقی وکیل تهران خانم نرگس رستمی:

به روایتی تاریخی شروع غیر رسمی شغل وکالت در تاریخ هر چند نه با تعاریف بسیا ر پیچیده فعلی اما با تطابق کلی شغل بر می گردد به پیدایش نخستین جوامع بشری، زیرا با تقویت شهرنشینی و پیدایش جامعه های بزرگتر روابط انسانی از روابط ساده خانوادگی به روابط اقتصادی و کاری و … ترفیع پیدا کرد و نهایتا بزرگتر شدن و پیچیده تر شدن روابط منجر به افزایش تعارض ها و اختلافات شد و گاه حل و رفع و رجوع این تعارضات تنها از دست خود طرف دعوا بر نمی آمد و نیاز به دخالت فردی آگاه تر و عالم تر و سخنور تر همیشه احساس می شد و نهایتا افرادی مامور به دفاع از حقوق دیگران شدند .

تاریخ وکالت در جهان قدیم به زمان‌های باستانی بازمی‌گردد، زیرا در سازمان‌ها و جوامع باستانی وکلا و مشاوران حقوقی برای حل اختلافات و موارد حقوقی اساسی بسیار اهمیت داشتند.
در دوران قدیم، وکلای حقوقی در جوامع تاریخی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کردند و در حفظ نظم و تطابق با قوانین مختلف و انتصاب امور حقوقی به عنوان مشاوران ارشد تأثیرگذار بودند.

این افراد بدون اینکه بدانند در واقع نخستین وکلای تاریخ بودند . بعدها شغل آنها از حساس ترین مشاغل دنیای مدرن شد .

این اتفاق شاید نخست در ایران خودمان و خاورمیانه و بین النهرین و مصر اتفاق افتاد، اما کم کم به جهان مترقی آن سو تر یعنی اروپا و ابتدا روم شرقی و روم و ظاهرا قبل یا هم زمان با آن به یونان وارد شد .

در یونان باستان و شهر آتن نظم و نسق خاصی پیدا کرد و  وکالت بعنوان یک شغل رسمی پذیرفته و معرفی گردید. حال بهتر است همراه با تیم حقوقی وکیل خانم برجسته تهران سرکار خانم نرگس رستمی کمی دور تر برویم و به تاریخ چه وکالت در اروپای فعلی نگاهی بیاندازیم.

نگاهی به تاریخچه وکالت در اروپا و آسیای صغیر از دید تیم حقوقی بهترین وکیل تهران، خانم نرگس رستمی

در روم باستان اما کشیشان که دریافتند ممکن است، شانیت اجتماعی آنان به خاطر جایگاه رفیع وکلا در خطر بیافتد، دست به اقداماتی بر علیه وکلا زدند و سعی کردند خود جای گاه آنان را تسخیر نمایند .

اتفاقات فوق هر چند ضرباتی بر پیکر این شغل تازه به رسمیت شناخته شده زد، اما نهایتا هیچ گاه نتوانست مانع حرکت مدافعان عدالت در بستر جامعه شوند . کم کم غرب اروپا رشته و شغل مهم وکالت را دریافتند و در فرانسه اتفاقات خوبی برای به رسمیت شناخته شدن و سندیکایی شدن این شغل حادث شد و نهایتا در سال 1344 میلادی در پارلمان فرانسه قانونی مصوب گردید و این شغل نهادینه و دارای مقررات متقن هم در حمایت هم در تعریف و هم در تنبیه شد.

از ان پس هر اتفاقی افتاد در راستای قانونمند تر کردن و رسمیت بیشتر این شغل در جامعه و در نهادهای قضایی بود.

نگاهی گذرا به تاریخ شغل وکالت در ایران با معرفی وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی:

باز هم قبل از ورود به مبحث شناخت بیشتر وکیل پایه یک دادگستری تهران سرکار خانم نرگس رستمی بد نیست به تاریخ چه وکالت و وکالت مدرن در ایران نیز نگاهی بیاندازیم و بیشتر بدانیم.

وکلای ایرانی در طول تاریخ به عنوان دفاع‌کنندگان حقوقی مردم و در موارد حقوقی مهمی مانند تفسیر قوانین و نظام حقوقی ملی نقش بسیار مؤثری ایفا کرده‌اند.
تاریخ وکالت در ایران به دوران باستان بازمی‌گردد، زیرا در دولت‌ها و امپراتوری‌های قدیمی مانند ایران باستان و ساسانیان، وکلا به عنوان مشاوران حقوقی و نهاد حل اختلاف مهمی شناخته می‌شدند.

ایران عزیز ما کشوری تاریخی و متمدن است که منشا بسیاری از اتفاقات بزرگ تاریخ بوده است .

نخستین روستاها و سپس شهرهای دنیا در ایران بنیان نهاده شدند و سنگ بنای تمدن به روایات و دلایل متعدد تاریخی در فلات ایران نهاده شده است . اما در باب تخصصی ای که گروه حقوقی سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری در تهران به آن ورود نموده اند، یعنی تاریخچه وکالت خصوصا در ایران زمین باید بدانیم که در ایران دیرین افرادی معروف به سخنگویان قاضی در دستگاه قضاوت شهرها وجود داشت که مردم را مورد مشاوره در پرونده های خود قرار می دادند. در حدود پنج هزاره پیش تر از ما در تمدن سومری ها در دستگاه دادگاههای آنان  شغلی شبیه وکالت وجود داشت و این ها همه بر می گردند به ایران باستان.

تاریخچه وکالت در ایران جدید از زبان تیم حقوقی وکیل خوب در تهران، خانم نرگس رستمی.

 و اما در ایران جدید در دوره قاجاریه داستان وکالت شکلی خاص داشت . در این دوره مردانی که سخنور و ادیب بودند و اطلاعات فقهی و معلومات عمومی مناسب داشتند، ترجیحا شاعر هم بودند و بعضا صدای خوبی هم داشتند ! نه با تسلط بر علم حقوق بلکه با خوش سخن بودن در محاکم با شعر و حدیث و متل و مثل و روایت و شیرین زبانی به دفاع از موکلین می پرداختند و طبیعتا در بسیاری از موارد موفق به مجاب کردن قاضی هم می شدند.

اما در زمان صدارت مرحوم فروغی به این اوضاع سر و سامان داده شد و قرار بر این شد که از متقاضیان وکالت قبل از تقبل این شغل آزمونی حقوقی گرفته شود که پیش نیاز ورود به وکالت باشد، در سال 1300  یعنی یک صد سال پیش اما نخستین مجمع وکلای دادگستری شکل گرفت و اساس نامه جامعی مدون شد، مشتمل بر 24 ماده و بند تا شغل وکالت وارد فاز تازه ای از رسمیت گردد.

پانزده سال بعد انقلابی در این شغل ایجاد شد و کانون وکلای دادگستری تشکیل گردیده و از ان پس برای همیشه به رسمیت شناخته شد.پس از انقلاب اما سال ها گزینش و جذب وکیل به حالت معلق در آمد، تا سال 1372 هیچ گونه آزمونی در این زمینه برپا نشد و با برگزاری آزمون وکالت در این سال رسما فاز فعال شغل وکالت در برهه تاریخی پس از انقلاب کلید خورد.

ساختار قضایی در ایران با معرفی وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی.

اما از دیگر اطلاعاتی که مجموعه حقوقی بهترین وکیل تهران و وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی لازم می داند، در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

در سال 1402، تغییراتی در ساختار قضایی ایران ایجاد شدند که به منظور بهبود عملکرد دستگاه قضائی و ارتقاء کیفیت اجرای دادرسی هدفمند و دقیق متعهد شدند.
ساختار قضایی در ایران در سال 1402 با اصلاحات و تغییراتی در نظام قضائی به منظور بهبود فرآیند دادرسی و تقویت انسجام سیستم حقوقی کشور تحت‌تأثیر قرار گرفت.

آشنایی با ساختار کلی تشکیلات قضایی در ایران است، تا بدانیم زمانی که از قوه قضاییه نام می بریم. همه چیز در یک شعبه دادگاه خلاصه نمی شود . لازم است در این ساختار پیچیده وکیل خبره ای را به عنوان فردی آگاه و با تجربه در کنار خود داشته باشیم و از تجربیات و علم و توان دفاع ایشان بهره ببریم. بی شک معرفی مادر این زمینه وکیل خبره و پایه یک دادگستری در شهر تهران یعنی سرکار خانم نرگس رستمی می باشد.

سلسله مراتب قوه قضاییه با قلم تیم حقوقی بهترین وکیل زن تهران؛ وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی :

  • ریاست قوه قضاییه:

با انتصاب رییس قوه قضاییه در منصب ریاست توسط مقام معظم رهبری، فرد نخست تشکیلات قضایی ایران معرفی می شود. پس از ایشان در تشکیلات قوه قضاییه نهادها و افراد زیر قرار دارند. هر چند در واقع مقام نخست مقام معظم رهبری می باشند اما در این موارد وظایف به ریاست محترم قوه قضاییه با حکمی تفویض می شود. حکمی که تنها به دستور مقام معظم رهبری قابل تمدید یا لغو ابلاغ می باشد .

  • دیوان عالی کشور:

رییس دیوان عالی کشور بر طبق قانون باید فردی مجتهد و عادل و اگاه به علم حقوق باشد.و به مدت پنج سال قابل تمدید به این پست منصوب می گردد.وظایف اصلی دیوان عالی کشور شامل: ایجاد وحدت رویه قضایی و حل اختلافات بین دادگاه ها در مورد صلاحیت آنها برای رسیدگی به پرونده های محوله و احاله دعاوی می باشد . از دیگر وظایف رسیدگی به پرونده ها از بابت استیناف می باشد.

 

انواع دادگاه ها با بازمعرفی آن ها توسط تیم زبده حقوقی وکیل پایه یک دادگستری در تهران سرکار خانم نرگس رستمی:

  • دادگاه های عمومی:

قبل از تصویب قانون جدید دادگاه های عمومی و انقلاب در سال 1373 پروسه رسیدگی به دعاوی از دادسرا آغاز می شد، اما در این سال دادسرا ها حذف و دادگاه های عمومی بجای آن پیش بینی شد. در آغاز دادگاه های عمومی پرونده های حقوقی و نیز کیفری را همزمان رسیدگی می کرد، اما بعدها دادگاه ها به دادگاه های حقوقی و کیفری تفکیک شدند.

  • دادسراهای عمومی:

در قانون و در کنار دادگاههای عمومی، نهادی به نام دادسرای عمومی پیش بینی شده است. دادسراها موظف به کشف جرم و تعقیب متهم و انجام تحقیقات و تهیه مستندات و مدارک جرم و در پایان تصمیم بر صدودر کیفر خواست یا اعلام منع تعقیب متهم می باشد. در دادسرا دادستان در راس امور است و پس از وی معاونین دادستان و دادیارها و بازپرس ها و دادیار های اظهار نظر و در نهایت قاضی های شعبه های اجرای احکام می باشند. تیم مطالعات حقوقی وکیل زن خبره دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی باید در ادامه به اطلاع برساند که بازپرس مقامی بالاتر از دادیار دارد و حق اختلاف نظر با دادستان در پرونده های محوله را نیز داراست . در صورت اختلاف بین بازپرس و دادستان صدور رای نهایی و حل اختلاف با دادگاه است .

  • شوراهای حل اختلاف:

بدلیل افزایش تعداد شکایات تعدد کاری در دادگاه ها و طولانی تر شدن زمان رسیدگی به دعاوی، نیاز به تشکیل دادگاه های ساده تری با عنوان شورا های حل اختلاف احساس گردید. البته باید فراموش نکرد که پیش از این نیز اتاق های انصاف وظایف مشابه شورا های حل اختلاف را بر عهده داشتند .

  • دادگاههای کیفری استان :

اگر جرم اثبات شده به گونه ای باشد که احکام صادره در آن شامل احکامی شود، همانند: قصاص نفس و یا نیز قصاص عضو و همچنین رجم و نیز صلب یا حبس ابد باشد و نیز پرونده های خاص همانند: پرونده های مرتبط با مطبوعات و نیز جرایم سیاسی و همچنین رسیدگی به پرونده مسئولانی همانند: تمامی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و یا اعضای حقوق دان شورای نگهبان و نیز وکلای مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات وزرا و معاونین وزرا و مشاوران روسای قوات سه گانه و افرادی از این دست در صلاحیت دادگاه های کیفری استان می باشد.

  • داگاه صغار و مجانین:

که شامل صغار و دیوانگان و محجورین می باشند . البته باید از طرف تیم علمی، حقوقی وکیل زن تهران سرکار خانم نرگس رستمی اضافه می نماییم که علاوه بر موارد فوق در مورد سرنوشت آن اموالی که صاحب ندارند یا وارث ندارند، نیز در این دادگاه ها رسیدگی و رای صادر می شوند.

  • داگاه و دادسرای ویژه روحانیت:

این دادگاه ها طبق پیش بینی قانون تنها دادگاه ها و دادسرا هایی هستند که صلاحیت رسیدگی به اتهامات افراد ملبس به لباس روحانیت را دارا می باشند .

  • دادگاه و دادسرای انتظامی قضات:

که وظیفه اش بر طبق اختیارات و صلاحیت های قانونی تنها رسیدگی به تخلفات عمدی و سهوی قضات می باشد .

  • دادسرای ویژه کارمندان دولت:

بر طبق تحقیقات توسط تیم حقوقی سرکار خانم نرگس رستمی وکیل زن پایه یک دادگستری تهران؛ وظیفه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت مرتبط با شغل شان از جمله رشوه و اختلاس و سو استفاده از اموال دولتی و… بر عهده دادسرای ویژه کارمندان دولت می باشد

  • سازمان قضایی نیرو های مسلح:

این دادگاه تنها صلاحیت رسیدگی به اتهامات نیروهای نظامی و انتظامی و کادر وظیفه و کارمندان لباس شخصی و غیر نظامی تشکیلات نظامی را داراست.

  • دادگاه رسیدگی به جرایم اطفال:

که بر طبق قانون وظیفه ویژه رسیدگی به جرایم اطفال جهت جلوگیری از نزدیکی کودکان با مجرمان حرفه ای و آشنایی آنان با جرایم و بزه های بزرگ را دارا می باشد .

  • دادگاه خانواده:

که وظیفه اش رسیدگی به دعاوی خانوادگی و رفع اختلافات خانوادگی می باشد . امرات مربوط به طلاق و مهریه و حضانت و نفقه و نشوز و سلب حضانت و … از جمله اختیارات و صلاحیت های این دادگاه می باشد .

پیشنهاد ویژه تیم حقوقی وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی ؛

با توجه به آنچه در بالا آمد باید بگوییم که تشکیلات قضایی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که در نگاه اول دیده می شود . باید بگوییم داشتن یک وکیل پایه یک خبره همانند: سرکار خانم نرگس رستمی در دعاوی دادگاههای مختلف قطعا واجب و اجتناب ناپذیر می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی با سابقه درخشان و تجربه و تخصص عالی، یکی از ارائه‌دهندگان برجسته خدمات حقوقی در ساختار قضایی ایران در سال 1402 به شمار می‌آید.
در سال 1402، وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی با تجربه و تخصص بی‌نظیر، نقش مهمی در ایجاد تغییرات مثبت و بهبود در ساختار قضایی ایران ایفا کرد.

بدون داشن وکیل توانمند در پرونده های پیچیده و در مقابل رقبای قوی امیدی به حصول نتیجه مناسب در دعوای حقوقی داشت؟! عنوان زیبنده وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران بی شک می تواند، شایسته وکیلی توانمند و سخنور و کار آزموده همانند: سرکار خانم نرگس رستمی باشد. سابقه درخشان و قابل افتخار ایشان در دفاع از موکلین خود سند معتبری بر این ادعا است که شما بهترین انتخاب را در زمینه بهترین وکیل تهران پس از سپردن پرونده خود به سرکار خانم نرگس رستمی وکیل پایه یک دادگستری داشته اید. در کلان شهر تهران داشتن بهترین وکیل زن تهران نعمت بزرگی می باشد و پیروزی در جریان دعاوی دشوار و پیچیده از عهده هر کس بر نخواهد آمد و سال ها توان و تجربه و تخصص سرکار خانم نرگس رستمی بهترین ابزار شما در اطمینان به کسب بهترین نتیجه در پرونده های شما عزیزان همشهری تهرانی می باشد.

کمی هم از سختی های حضور در دادگاه ها بنا بر تجربه همکاران تیم حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم نرگس رستمی:

آیا شما حاضرید تربیت فرزندان خود را به هر فردی که ادعای تدریس دارد بسپارید؟ آیا از هر غذاخوری و رستورانی غذا تهیه می کنید و در اختیار عزیزان خود قرار می دهید؟ آیا با خیال راحت زیر سقف خانه ای خواهید رفت که به معمار و شرکت سازنده آن اعتماد ندارید؟ آیا در مسافرت با خیال راحت در کنار راننده ای خواهید نشست که در رانندگی تبحر لازم را ندارد ؟… این سوالات ساده تیم حقوقی وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی را پاسخ دهید، تا پرسش اصلی را از شما بپرسیم ،…..

حال آیا حاضرید مهم ترین و سرنوشت ساز ترین پرونده های خود را یا بدون تخصص کافی خودتان دنبال آن خواهید رفت، یا به هر فرد کم تجربه مدعی آگاهی از حقوق و امر خطیر وکالت خواهید سپرد؟! قطعا در صورت اندکی تامل پاسخ شما خیر خواهد بود . ممنون که به سوال تیم حقوقی وکیل خبره دادگستری در تهران سرکار خانم نرگس رستمی صادقانه پاسخ دادید! شما در زمانه پر پیچ و خم فعلی و در راه روهای ناشناخته دادگاه و در زمانی که وقت طلا است و در هنگام قرار گرفتن در پروسه زمان بر رسیدگی به پرونده های دادگاهی خود گاه هم زمان را از دست می دهید و هم هزینه اضافه می کنید و هم به نتیجه مطلوب خود نخواهید رسید، زیرا به علم پیچیده حقوق و مناسبات و لوازم آن تسلط و احاطه کافی و جامع ندارید و قطعا با این وجود سرنوشت پرونده های سرنوشت ساز خود را به امان خدا رها نخوهید نمود .

 ازسویی شغل شما احیانا در مکان دیگری است و زمان زیادی را نیز از این بابت از دست خواهید داد و احتمالا در کار خود نیز بدلیل اختلالات ناشی از حضور فراوان در محاکم قضایی ضربه خواهید دید. پس تجربیات و پیشنهادات تیم حقوقی وکیل زن دادگستری در تهران سرکار خانم نرگس رستمی را بیش از پیش جدی بگیرید و کار را حتما به کاردان و پرونده هایتان را به حقوقدان بسپارید.

آشنایی مختصر با رزومه وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی:

سرکار خانم نرگس رستمی؛ از وکلای پایه یک و موفق و توانمند استان تهران می باشند که به عنوان وکیل خبره و پایه یک دادگستری بعنوان یک وکیل زن سرشناس در تهران شناخته می شوند.

این وکیل توانمند دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم می باشد و دارای تجربیات گرانقدر در زمینه به نتیجه رساندن پرونده های پیچیده قضایی با کسب بیشترین رضایت در میان وکلای خود می باشند. ایشان جهت برقراری ارتباط بهتر با مردم شماره تماسی را در سایت و در اختیار عموم مردم قرار داده است، تا مردم ابتدا فرصت برقراری ارتباط از طریق تلفن و گرفتن مشاوره رایگان از وکیل را داشته باشند. از نظر دور نداشته باشید در بسیاری از مواقع حتی مشاوره تلفنی نیز مستلزم پرداخت هزینه می باشد. در مرحله بعدی پروسه وکالت توسط خانم نرگس رستمی مقرر گردیده است که در صورت برقراری تفاهمات اولیه تلفنی امکان دیدار در دفتر و بستن عقد وکالت مقدور باشد. این شماره های تماس دفتر و همراه وکیل زن دادگستری تهران سرکار خانم نرگس رستمی عبارتند از :

تلفن دفتر: 02144956501

تلفن همراه : 09125008288

در فاز بعدی تقبل وکالت و در صورت توافقات اولیه تلفنی جهت واگذاری وکالت یا نیاز به جلسه حضوری آدرس دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی جهت مراجعه عمومی عبارت است از :

آدرس دفتر : تهران، بزرگراه شهید ستاری، روبروی فروشگاه افق کوروش، پایین تر از پیامبر غربی، نبش کوچه پنجم شرقی، پلاک 80، مجتمع گل ها، طبقه همکف، دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری خانم نرگس رستمی .

همچنین با توجه به نیاز مبرم به برقراری راه های ارتباط های جدید و استفاده از ابزار روز جهت استحکام ارتباط با مردم توسط تیم حقوقی سرکار خانم نرگس رستمی سایت حقوقی ایشان راه اندازی و به روز رسانی شده است و در صورت نیاز و علاقه می توان از طریق درگاه های مجازی با دفتر ایشان و خدمات وکیل دادگستری نرگس رستمی در تهران استفاده نمود . راه ها و آدرس های مجازی دفتر ایشان هم عبارتند از:

لینک سایت حقوقی وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم : https//rostami-lawyr.com

و نیز آدرس زیر جهت کسب اطلاعات در زمینه سرکار خانم نرگس رستمی : https//rostami-lawyer.com/contact

 

شمه ای کوتاه از عناوین و تحصیلات و تجربیات وکیل پایه یک دادگستری سرکار خانم نرگس رستمی:

 

  • کسب مدرک کارشناسی فقه و اصول؛
  • کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی؛
  • پشتوانه داشتن پانزده سال سابقه وکالت و مشاوره در پرونده های متعدد؛
  • وکیل پایه یک دادگستری؛
  • وکالت و نیز مشاوره حقوقی موسسه بزرگ مدرسان شریف؛
  • وکالت و مشاوره حقوقی شرکت معتبر آوا ژنگ؛
  • وکالت و مشاوره حقوقی دفتر شرکت بین المللی هایک ویژن در ایران؛
  • وکالت و مشاوره حقوقی شرکت بین المللی گیگا بایت در ایران؛
  • وکالت و مشاوره حقوقی شرکت بزرگ و بین المللی مینو.

با استفاده از تخصص و مهارت وکیل تهران دیگر جای نگرانی در مورد مسائل حقوقی و کیفری وجود نخواهد داشت. بهترین وکیل تهران با استفاده از تجربه و تخصص خود از بهترین راهکارها برای حل و فصل مشکلات مراجعین خود استفاده می‌کند. وکیل خوب در تهران در زمینه ارائه مشاوره حقوقی نیز فعالیت داشته و می‌توان به صورت حضوری یا تلفنی از راهنمایی‌های ایشان بهره مند شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری