تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

آشنایی با بهترین وکیل خانم یا زن در تهران

وکیل خانم، با ذوق و تخصص خود، نمادی است از قدرت و مهارت در دنیای حقوق

در مقاله پیش رو در نظر داریم تا شما را با یک وکیل خانم که می توان او را عنوان بهترین وکیل خانم دانست، آشنا کنیم: وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی بهترین وکیل زن در تهران

در میان خیل عظیم وکلا در تهران که هر روز هم بر تعداد آن ها افزوده می شود؛ انتخاب یک وکیل خوب در تهران روز به روز دشوارتر و گیج کننده تر می شود. دو نکته ی پایه ای و کلیدی که همه ی ما برای انتخاب وکیل به آن ها تکیه می کنیم عبارتند از: دانش و تجربه

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می باشد که این در واقع تضمینی بر دانش این وکیل خانم در تهران است. به علاوه، خانم در کارنامه ی درخشان 16 سابقه ی کاری خود وکیل و مشاور حقوقی شرکت های صاحب نام و خوش آوازه ای از جمله شرکت مینو، مدرسان شریف، آواژنگ و… را دارد که هر کدام گوشه ای از تجربیات گوهرباری می باشند که باعث می شوند بتوانیم لقب  بهترین وکیل خانم در تهران را برازنده ی وی بدانیم.

پس از بررسی رزومه و سوابق و فعالیت های وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی ، بهتر است در مورد این که اشتباهات در انتخاب وکیل چه هستند، چگونه یک وکیل انتخاب کنیم، برتری های مراجعه به یک وکیل خانم چه مواردی است و این که اصلا به چه وکیلی یک وکیل خوب می گویند، صحبت کنیم.

اشتباهات شایع در هنگام انتخاب وکیل خانم

با وجود اینکه تقریبا تمام افراد و در هنگام انجام اغلب کارهای خود نیازمند مشورت با یک وکیل با تجربه هستند تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود، اما اغلب این عقیده را دارند که تنها افرادی باید به وکلا مراجعه کنند که مشکلات قضایی یا حقوقی داشته باشند.

قبل از حضور در دادگاه برای حل پرونده خود حتما به وکیل خنام در تهران مراجعه کنید ولی باید در ابتدا بعضی از نکات را بدانیداشتباهات شایع در هنگام انتخاب وکیل برخورد نکنبد.
اشتباهات شایع در هنگام انتخاب وکیل می‌تواند در دادگاه بر علیه خود شما باشد.

 

 

همین تصورات اشتباه موجب شده است تا افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه می شوند نیز در انتخاب وکیل دقت نکرده و موارد زیادی مشاهده شده است که با انتخاب اشتباه یک وکیل، نه تنها مشکل افراد حل نشده است بلکه علیرغم پرداخت هزینهای گزاف و پس از گذشت مدت زمان طولانی، مشکلات پرونده‌شان بیشتر شده است.

بنابراین قبل از بررسی مشخصات یک وکیل خوب، بهتر است به بررسی ویژگی‌هایی بپردازیم که در زمان مراجعه به دفتر وکالت غرب تهران و انتخاب وکیل باید به آن‌ها دقت کرده و وکلای فاقد این خصوصایت را انتخاب نکرد.

  • مهارت های ارتباطی و کلامی:

مهمترین ویژگی یک وکیل خوب داشتن مهارت‌های گفتاری و کلامی کافی و توانایی برقراری ارتباط با افراد است. وکلایی که مهارت‌های ارتباطی کافی ندارند مسلما در جلسات دفاعیه نیز نمی‌توانند به خوبی از موکل خود دفاع کنند.

  • قدرت تحلیل گری و استدلال:

تحلیل یک پرونده و استدلال‌پردازی در مورد آن، یکی از نکات و مسائل مهم در پیشبرد مثبت روند هر پرونده است. در نتیجه یکی از اصلی ترین و مهمترین مهارت‌های یک وکیل خوب، توانایی تحلیل‌گری وی در پرونده است و وکلای فاقد این مهارت توانایی موفقیت در کار دفاع از موکل خود را نخواهند داشت. در این مهارت، فرد پس از تحلیل پرونده و بررسی کامل آن، به صحبت با موکل پرداخته و نتایج احتمالی و حتی مشکلات احتمالی موجود در روند پرونده را به طور کامل برای وی توضیح می‌دهد.

  • تخصص وکیل:

هر یک از وکلای مشغول به فعالیت در این شغل، در حوزه‌های مشخصی فعالیت بیشتری داشته و در نتیجه در این موضوعات تخصص بیشتری دارند. بهتر است برای دست یابی به نتیجه بهتر، تخصص وکیل خانم در تهران مورد نظر خود را به دقت مورد بررسی قرار داده و مناسب ترین فرد را انتخاب کنید.

  • صبوری:

وکیل خوب، وکیلی است که با صبر و حوصله پرونده را مطالعه نموده و به طور کامل و در جلسات متعدد، بسته به نوع پرونده و میزان نیاز به صحبت با موکل، به صحبت‌های موکل خود گوش فرا دهد. عجله در مطالعه پرونده و یا هر یک از مراحل کاری آن و عدم توجه کافی به صحبت‌های موکل می‌تواند تاثیر منفی بر روند کاری وی داشته باشد. معمولا وکلای دارای مراجع و موکل بیشتر، زمان کافی برای بررسی و مطالعه پرونده و یا هم صحبتی با موکل خود را ندارند.

  • پشتکار:

چنانچه وکیل زن در تهران در ابتدای پرونده با انرژی بالا کار را شروع کند اما پس از مدتی پشتکار لازم را برای ادامه کار نداشته باشد، آن پرونده با شکست مواجه خواهد شد.

خانم ها در جایگاه وکیل

براساس گزارش ارائه شده از سوی انجمن وکلای دادگستری آمریکا، وکلای خانم تقریباً 40٪ از کل وکلا در سال 2022 در  ایالات متحده مشغول به کار هستند، تشکیل می دهند، این تعداد در دهه گذشته همچنان افزایش یافته است. علاوه بر این، از گزارش اخیر در مورد مشاوره عمومی شرکت های Fortune 500، خانم ها شاغل در سمت وکیل تقریباً 25٪ از تیم های حقوقی شرکت ها را تشکیل می دهند. اعداد و ارقام از این دست نشان می دهد که خانمان در اتاق های دادرسی و دادگستری‌های فعال در سراسر کشور نفوذ فزاینده ای دارند. خانم ها در طول سال ها در بسیاری از مشاغل مورد بررسی قرار گرفته اند. از کارگران خط مونتاژ گرفته تا قضات دادگاه عالی، فضانوردان و پزشکان، سقف شیشه ای همیشه در آنجا بوده است.

برای اینکه متوجه بشیم که بهترین وکیل خانم در تهران را انتخاب کردیم به نکات زیر توجه کنید.
وکیل خوب در تهران باید منطق گرا باشد، موضوعات مختلف را تحلیل و بررسی کند

 

 

در حرفه وکالت تفاوتی میان دانش و کارآمدی وکلای خانم و آقا وجود ندارد. خانم ها سمت های قانونی نیز به طور مداوم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در قانون به طور مداوم برای دستیابی به موفقیت های بیشتر از سایر همتایان مرد خود مورد چالش قرار می گیرند، و این بدان معنی است که پشتکار و جدیت و همچنین علاقه بیشتری به شغل و رشته خود را دارند، پس از عبور و کسب موفقیت در آزمون وکالت، می توانند به موفقیت‌های شغلی بعدی نیز دست پیدا کنند. اگر یک وکیل خانم در تهران دارید، می توانید با اطمینان خاطر به ایشان اعتماد کنید و مطمئن باشید که یک وکیل حرفه‌ای سرسخت دارید که می داند دقیقا چه اقدامی برای انجام کار لازم است.

یکی دیگر از نقاط قوت داشتن بهترین وکیل زن که مسئولیت مسئولیت کارهای حقوقی را برای شما به عهده دارد، توانایی درک صحیح و برقراری ارتباط با خانم دیگر است. خیلی اوقات، بیشتر اوقات، عدم درک مناسب شرایط از سوی طرف مقابل و درک وضعیتی که تجربه می‌کنید، موجب خواهد شد تا روند کاری پرونده بهتر پیش رفته و نتیجه بهتری داشته باشد یک وکیل مرد نمی تواند با مشکلات شما همدردی کند. داشتن یک خانم دیگر برای گفتگو و اعتماد به حساب برای درک کامل معنی مادر یا همسر بودن می تواند روند ارتباطات را که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود، اما بهترین وکیل خانم، به طور کامل می‌تواند به طور کامل صحبت‌های شما را بشنود و شما را درک کند.

چرا یک وکیل خانم انتخاب کنیم؟

افراد به دلایل مختلف تمایل دارند که برای انجام کارهای خود، وکیل خانم انتخاب کنند. یکی از مهمترین دلایل اینکار به ویژه از سوی خانم‌ها، می‌تواند تمایل آنها به صحبت با یک همجنس باشد زیرا در این صورت احساس آرامش و درک متقابل بیشتری خواهند داشت.

وکیل خانم متعهد تر می باشد و صادقانه کار می‌کند
از اینکه کلا در زندگی خانم ها شنونده خوبی هستند هیچ شکی نیست پس برای انتخاب یک وکیل خانم هم گزینه خوبی است.

 

 

از سوی دیگر، طبق علم روانشناسی، خانم‌ها در مقابل مسئولیتی که به آنها سپرده می‌شود، تعهد بیشتری داشته و بیشتر احساس مسئولیت می‌کنند؛ وکلای خانم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و صداقت رفتاری و گفتاری در آنها به ویژه در مواجه با موکلین خانم، بسیار بیشتر و بهتر است.زمانی که یک وکیل خانم خوب از تمامی مواد قانونی اطلاع کامل داشته باشد، برای موکلین خانم خود، تمام تلاش خود را می‌کند و با شجاعت بیشتری در جلسات دادگاه شرکت کرده و به دفاع از موکل خود می پردازد.در چنین شرایطی احتمال پیروزی و موفقیت پرونده نیز بیشتر خواهد بود.

  • وکلای خانم در مقابل وکلای مرد

افرادی که وکیل دادگستری خانواده‌ی خانم استخدام کرده اند دریافته اند که جنسیت وکیل آنها اغلب به دلایل زیادی در دادگاه یک مورد برتر است.

  • خانم ها قانون را بهتر می دانند

اگرچه خانم ها بیش از 100 سال در سراسر دنیا در سمت وكالت مشغول به كار بوده اند، اما با این وجود و پس از گذشت سالیان متمادی، هنوز هم با یك حرفه مردسالار با تبعیض‌های شدید روبرو هستند. اشتغال در سمت‌های حقوقی برای خانم ها سخت است، زیرا فشارهای اجتماعی و شغلی زیادی متوجه آنهاست. این قشر از وکلا، بطور مداوم از نظر دانش، توانایی، نوع پوشش و رفتار به چالش کشیده می شوند، چیزی که هیچ وکیل مردی آن را  تحمل نمی کند. در نتیجه، تنها بهترین وکیل خانم با بیشترین تعهد به قانون در این حرفه باقی مانند و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا می کنند می مانند. در دادگاه، وكلای خانم قانون غالباً در مقایسه با وکلای آقا اطلاع بیشتری نسبت به مواد و تبصره‌های قانونی دارند زیرا تمام تلاش آنها این است که از همکاران مرد خود موفق‌تر باشند.

  • خانم ها شنونده های عالی هستند

بسیاری از مراجعانی که به خدمات وکالت خانواده مراجعه کرده اند، با یک وکیل درگیر شده اند که فقط مراحل ثبت مدارک استاندارد را طی می کند و برای شناختن موکلان و و شنیدن صحبت‌ها و درک مسائل آنها  وقت نمی گذارد. درمقابل، خانم ها شنونده های عالی هستند و وقت خود را برای شنیدن سخنان مشتریان خود اختصاص می دهند. وکیلی که به صحبت های مشتریان خود گوش فرا می دهد، به احتمال زیاد اطلاعات مهمی را به دست می‌آورد که می تواند به پرونده آن مشتری کمک کند (در نتیجه در مقایسه با یک وکیل که فقط با خونسردی با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند و صبر و حوصله کافی برای گوش دادن به حرف‌های آنها ندارد، می تواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند).گوش دادن به سخنان موکل علاوه بر اینکه کمک بالقوه به پرونده می کند، باعث می شود که مشتریان، چه مرد باشند چه زن، حالشان بهتر شود . در هنگام مواجهه با یک مشکل قانونی، شرایط استرس زا و فشارهای عصبی موجود، می تواند برای فرد سخت و آزار دهنده باشد و در چنین شرایطی صحبت کردن با یک فرد آگاه و شنیده شدن، تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه وی خواهد داشت.

هر چند انتخاب وکیلی متبحر با تجربه کاری بالا بسیار مهم است اما این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که وکیل شما باید رفتاری دوستانه و صادقانه با شما داشته باشد تا بتوانید در تمام ام.ر از وی کمک گرفته و به او اعتماد کنید. از سوی دیگر وکیل شما باید این توانایی را داشته باشد که با وکلای دیگر و به خصوص وکیل طرف مقابل شما، در عین حالی که تمام تلاش خود را برای دفاع از شما به کار می برد، رابطه خوبی نیز برقرار نماید تا در مواقع لزوم از این ارتباط استفاده نماید.

  • خانم ها اجتماعی هستند 

آیا می دانید فقط حدود 5 درصد از طلاق ها به محاکمه می روند؟ اکثریت قریب به اتفاق پرونده های طلاق از طریق مذاکره وکلای همسران حل و فصل می شود. گرچه مهم است که یک وکیل استخدام کنید که به شدت از شما دفاع کند، شما همچنین باید فردی را انتخاب کنید که رفتارش دوستانه باشد و بتواند با وکلای دیگر کنار بیاید. خانم ها بسیار اجتماعی هستند و وکلای خانم اغلب دوستان خوبی با همکاران خود هستند و می توانند با آنها به توافق خوبی برسند.

  • خانم ها، خانم های دیگر را درک می کنند 

این امر به ویژه برای مشتری های مرد مهم است. به ویژه اگر یک طرف پرونده یک خانم و طرف دیگر آقا باشد، یک وکیل خانم، چنانچه وکالت آقا را به عهده داشته باشد، با شناخت خوبی که از هم جنسان خود دارد می تواندا کمک بسیار زیادی در روند مثبت پرونده داشته باشد. وکلای خانم می توانند با توضیح دادن به آنها در مورد اینکه همسرهای آینده آنها چه فکری می کنند و چه کاری می توانند انجام دهند تا احتمال دستیابی به توافقی که هر دو طرف توافق می کنند را افزایش دهند، می توانند به مشتریان مرد خود کمک کنند. وکلای خانم همچنین می توانند به مشتری های مرد خود اطلاع دهند که همسرانشان چه موقع  قصد فریبکاری دارند و چه موقع زمان ایستادن در برابر آنها است.

چگونه یک وکیل مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب وکیل فقط یافتن نام یک وکیل خانم از لیست وکلای معروف و شناخته شده نیست. شما باید وکیل خانمی را پیدا كنید كه با در  نظر گرفتن موضوعیت پرونده تان، صلاحیت و تجربه کافی را داشته باشد و برای پرونده شما مناسب ترین فرد باشد. مشتریان هنگام استخدام وكلائی كه می توانند با آنها رابطه خوبی برقرار كنند، بهترین نتیجه را می گیرند، زیرا این امر ایجاد ارتباط و در نتیجه همكاری بهتر را تسهیل می كند. اما برای انتخاب یک وکیل خوب و کار بلد باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • از دوستان خود راهنمایی بخواهید:

پاسخ دادن به این سوال که کدام وکیل، وکیل خوبی است، کمی دشوار است زیرا ارزیابی هر فرد و هر موکل از کار و نحوه وکالت امری بسیار شخصی خواهد بود. بررسی آنلاین و مطالعه مطالب موجود در سایت‌های مربوط به وکلا نیز اغلب مبهم بوده و مفید نیست زیرا مطالب تئوری ارائه شده در سایت تفاوت بسیار زیادی با عملکرد و نحوه فعالیت اشخاص در دنیای واقعی خواهد داشت. پرس و جو از افرادی که پرونده های مشابه پرونده شما داشته و مهمتر از همه وکالت آنها را وکیل مد نظر شما به عهده داشته است می تواند به شما کمک کند وکیل مناسب خود را پیدا کنید.

  • مدارک خود را همواره به همراه داشته باشید:

هنگام مراجعه به وکیل زن برای مشاوره، مدارک مربوطه مانند اظهارنامه مالیاتی، شناسنامه، کارت ملی و تمامی مدارک موجود مربوط به پرونده خود را در دست داشته باشید. این کار ارزیابی وکالت را برای وکیل آسان می کند و همچنین می توانید نحوه برخورد وی با اسناد و مدارک و میزان قدرت تحلیل گری وی را نیز بفهمید.

  • بدانید چه می خواهید:

آیا فکر می‌کنید این پرونده در دادگاه به درگیری منجر شود؛ یا فکر می کنید احتمال اینکه شما و طرف مقابلتان به توافقی دوستانه برسید وجود دارد؟ بر همین اساس تصمیم بگیرید که وکیل مدافع شما باید قدرت دفاع بالا و توانایی روبرو شدن با چالش های جدی را داشته باشد و یا اینکه باید شخصیتی آرام و بدون جنجال داشته باشد.

  • در مورد تجربه او سوال کنید:

از وکیل احتمالی خود در مورد تجارب رسیدگی به پرونده هایی مشابه پرونده خود سوال کنید. چنانچه وکیل خانم انتخاب می کنید و برایتان مهم است که میزان تعهد او به هم‌جنسانش را بدانید، سوال کنید که صرفا وکالت خانم‌ها را به عهده می‌گیرد و یا اینکه جنسیت برای او مهم نیست و پرونده‌های مختلفی را قبول می‌کند. همچنین در مورد صورتحساب، قراردادهای مالی و هزینه های وکالت و نحوه ترجیح او برای برقراری ارتباط با مشتری اطلاعات کسب کنید.

  • از وكیل خود بپرسید كه چرا این حوزه خاص را انتخاب كرده است، انگیزه او در انتخاب حوزه وکالتی اش، می تواند چیزهای زیادی در مورد توانایی های شخصی وی به شما بگوید. از وكیل احتمالی خود بپرسید كه در مورد مواد قانونی این حوزه، چه چیزی برای وی جذاب بوده است. اگر آنچه را می شنوید برایتان متقاعد کننده باشد، به احتمال زیاد وکیل مناسب پیدا کرده اید.
یک وکیل خوب باید برای موکل خود دلسوز و منصف باشد.
خیلی باید در انتخاب یک وکیل با تجربه و حرفه ای دقت کنیم.

برخی دیگر از مهارت‌هایی که برای تعیین و تشخیص بهترین وکیل خانم باید به آنها توجه نمود عبارتند از:

  • مهارت سخنوری
  • مهارت های نوشتاری
  • تفکرات منطقی
  • قاطعیت
  • قدرت شنیداری بالا
  • ارائه راهکارهای کم هزینه و سریع النتیجه
  • سابقه کاری درخشان
  • امین و امانتدار موکل
  • اعتبار و جایگاه اجتماعی

ویژگی های یک وکیل خوب

در بخش های قبل مختصرا در مورد ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز یک وکیل خوب صحبت کردیم و در ادامه مطلب قصد داریم این موضوع را به صورت گسترده تر مورد توجه قرار دهیم.

  • مهارت های ارتباطی خوب

وکلا باید بیان شفافی داشته باشند، مهارت‌های ارتباطی کتبی و شفاهی خوبی داشته و همچنین شنونده های خوبی باشند. مهارت خوب سخنراني در جمع به منظور بحث كردن قانع كننده در دادگاه قبل از هيئت منصفه و قضات، امری ضروري است. وکلایی که به حرفه و رشته خود علاقه دارند، مهارت های ارتباطی و گفتاری را می توانند در طول تحصیل خود با شرکت در فعالیت هایی مانند بحث یا سخنرانی‌های عمومی پیدا کنند. وکلا همچنین باید بتوانند واضح، متقاعد کننده و مختصر بنویسند، زیرا آنها باید اسناد حقوقی مختلفی را برای ارائه در جلسات مختلف تهیه کنند. اما این نکته مهم است که در نوشته های خود فرافکنی و صحبت‌های حاشیه ای و چالشی نداشته باشند. برای اینکه یک وکیل بتواند آنچه موکل به او می گوید را تحلیل کند یا اظهاراتی پیچیده را به طور کامل مورد بررسی و تحلیل قرار دهد، باید مهارت شنیداری خوبی داشته باشد.

  • قضاوت و نتیجه گیری

یک وکیل خوب باید توانایی نتیجه گیری منطقی یا ارائه فرضیات و احتمالات مربوط به روند کاری پرونده در طول دادرسی، با استفاده از اطلاعات محدودی که موکل به عنوان اسناد و مدارک به وی ارائه می کند را داشته باشد.

  •  مهارتهای تحلیلی

هم مطالعه و هم تمرین قانون شامل کسب مقادیر زیادی اطلاعات در مورد پرونده و مسئله مورد بحث و سپس تبدیل کردن آنها به موضوعاتی قابل مدیریت و منطقی است. در بعضی مواقع، بیش از یک نتیجه گیری منطقی در مورد یک مسئله وجود دارد، یا اینکه از چندین نمونه مشابه می توان برای حل یک پرونده قضایی و حقوقی استفاده نمود. بنابراین یک وکیل باید مهارت ارزیابی تمامی این موارد را داشته باشد تا بتواند مناسب ترین گزینه را انتخاب کند.

  • مهارت تحقیق

به همین ترتیب، توانایی درک سریع و مثر برای درک موکلین، نیازهای آنها و تهیه استراتژی های قانونی امری ضروری است. در همین راستا آماده سازی استراتژی های حقوقی، مستلزم دریافت و درک مقدار زیادی از اطلاعات و سپس تقسیم آنها به بخش‌های قابل کنترل و مفید است.

  • مهارت ارتباطی با افراد

قانون یک عمل انتزاعی نیست. بدون توجه به اینکه یک وکیل در دوران تحصیلی خود چقدر خوب عمل کرده است، نتیجه کار وی در نهایت زمانی مشخص می‌شود که پس از بررسی‌های متعدد، تصمیماتی از سوی وکیل گرفته می شود که زندگی افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وکلای خوب باید دارای شخصیت، اقناع و توانایی خواندن ذهن دیگران باشند. این توانایی‌ها به آنها امکان می دهد تا واکنش های اعضای هیئت منصفه و میزان صداقت شاهدان را بسنجند. همچنین توانایی‌های مذکور به آنها اجازه می دهد تا برای دستیابی به نتیجه مطلوب در مورد بهترین روش عملکردی، تصمیم بگیرند.

  • استقامت

استقامت برای یک وکیل بسیار مهم است زیرا وکالت یک مسابقه طولانی نیست. در بسیاری از موارد روند کاری پرونده ها بسیار کوتاه بوده و در یک یا نهایتا دو جلسه دادرسی رای نهایی صادر می شود. حتی دوران تحصیل برای وکالت نیز پشتکار و تعهد زیادی را می طلبد و این تازه شروع کار است! به طور معمول، یک وکیل قبل از احراز صلاحیت، باید برای گرفتن مدرک کارشناسی حقوق، LPC ، شرکت در آزمون وکالت و قبولی در آن و سپس شرکت در دوره کارآموزی و در نهایت قبولی در آزمون نهایی پروانه وکالت را پشت سر بگذارد. اکثر وکلای علاقه مند به حرفه و رشته خود، یک طرح کارآموزی یا نوع دیگری از تجربه کاری و دوره های آموزشی حین کارآموزی را نیز پشت سر می گذارند. هنگام کار بر روی یک پرونده نیز باید پشتکار داشته باشند تا قادر باشند کارهای لازم را برای به پایان رساندن موفقیت آمیز آن انجام دهند.

بهترین وکیل خانم در تهران

چنانچه به دنبال یافتن یک وکیل زن در تهران هستید که دفتر وکالت در غرب تهران داشته باشد، پیشنهاد می کنیم سری به دفتر وکالت نرگس رستمی بزنید. زیرا با مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی و سابقه پرونده های موفق زیاد خود، یکی از بهترین وکیل خانم در تهران بوده و به ویژه برای خانم‌هایی که نیاز به دریافت مشاوره حقوقی از یک وکیل خانم داشته باشند، می تواند گزینه بسیار مفید و مناسبی باشد.

تماس فوری