تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

بهترین وکیل پایه یک غرب تهران

وکیل غرب تهران با تخصص در امور حقوقی و قضایی، به مشتریان خود خدماتی حرفه‌ای و دقیق ارائه می‌دهد.

وکیل پایه یک دادگستری با تخصص و تجربه خود، به عنوان بهترین وکیل غرب تهران شناخته می‌شود. او به عنوان وکیل پایه یک غرب تهران دارای مجوز رسمی از سازمان دادگستری است و در امور حقوقی و دادگستری مشتریان خود را با دقت و اصول اخلاق حرفه‌ای نمایندگی می‌کند. با توجه به تخصص وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی، مشتریان می‌توانند به او اعتماد کنند و بهترین خدمات حقوقی از او دریافت کنند. او به عنوان وکیل غرب تهران، با تمام دانش و تجربه‌اش، در رفع اشکالات حقوقی و پیگیری پرونده‌ها به مشتریان خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

یک وکیل غرب تهران چند ویژگی مهم دارد که در بخش بعد در مورد آن به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های وکیل غرب تهران

انتخاب وکیل غرب تهران؛ برای پیش بردن پرونده و رسیدن به حق و حقوق از دست رفته بسیار موثر است. برای انتخاب وکیل عجله نکنید و با دقت و پرس و جو از سایر وکلا و دوستان بهترین وکیل غرب تهران را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب وکیل بایستی درباره ویژگی‌های وکیل مورد نظر تحقیق و بررسی انجام دهید تا بتوانید یک وکیل ماهر و کاربلد پیدا کنید.

وکیل غرب تهران با تخصص عمیق در حوزه‌های حقوقی، اخلاق حرفه‌ای بالا و تجربه گسترده، به مشتریان خود خدماتی بی‌نظیر ارائه می‌دهند.
ویژگی‌های وکیل در غرب تهران، شامل تخصص فنی، اخلاق حرفه‌ای و تجربه یک دهه‌هاست که مشتریان را به یک تجربه حقوقی بی‌نظیر هدایت می‌کند.

ویژگی‌هایی که بایستی در هنگام انتخاب وکیل پایه یک غرب تهران مورد توجه قرار گیرد عبارت است:

اخلاق حرفه‌ای را رعایت نماید

مهمترین ویژگی وکیل غرب تهران رعایت اخلاق حرفه‌ای در برخورد با موکل می‌باشد. وکیل بایستی در جلسات ملاقات با موکل به دقت به صحبتهای او گوش کند و تمامی اسناد و مدارک موجود را مطالعه نماید و راه حل‌های مناسبی را برای پیش بردن پرونده پیش روی موکل بگذارد. در بیشتر موارد در خصوص پرونده‌های حقوقی و کیفری وکیل از سوی موکل خود وکالت دارد تا در جلسات دادگاه شرکت کند و مراحل قانونی را به جای موکل طی کند. اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند که وکیل از این اختیار سوء استفاده نکند و قدمی بر خلاف منفعت موکل خود برندارد. وکیل در قبال موکل خود مسئول است.

تخصص و دانش کافی داشته باشد

وکیل خانم غرب تهران بایستی با تمامی مقررات و قوانین حقوقی و کیفری که به تازگی وضع شده است، آگاهی داشته باشد و همواره در حال مطالعه و کسب مهارت و تخصص بیشتر باشد و بروز باشد. وکیل باید برای حل مسائل حقوقی تجربه بالایی داشته باشد و از تجارب، دانش و مهارت خود برای پیش بردن پرونده به نفع موکل خود استفاده نماید.

وکیل کیفری غرب تهران؛ بایستی مانند یک روانشناس باشد و از اصول اولیه روان شناسی و شناخت شخصیت افراد اطلاع داشته باشد. وکیل می‌تواند با روانکاوی موکل و طرف مقابل دعوا و آگاهی از شخصیت طرفین دعوا رفتار بهتری از خود نشان دهد، که بتواند بر نظر آنها تاثیر بگذارد. وکیل می‌تواند از این طریق ریشه اصلی مشکل  را پیدا کند و تسلط بیشتری بر پرونده داشته باشد و برای حل پرونده از بهترین روشهای ممکن استفاده نماید. وکیل حرفه­ای و کار بلد با شناخت درگیری میان طرفین و دانستن خواسته هر یک از آنها می­تواند از استراتژی لازم برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده نماید و پرونده را در جهت موفقیت و پیروزی موکل خود پیش ببرد.   

برای انتخاب بهترین وکیل غرب تهران در خصوص مهارت و تجربه کاری وی تحقیق نمائید. مدارک تحصیلی وی و تعداد پرونده­های پیروز او را پیدا کنید. می‌توانید با مراجعه به دفتر وکالت وکیل مورد نظر درباره عملکرد وی از مراجعین و موکلان سوال کنید و از میزان رضایت آنها مطلع شوید.  

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی؛ برای احقاق حقوق موکل خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نماید و در تمامی مراحل پرونده با وی همراه است و از او حمایت می‌نماید. ایشان با استفاده از تجارب و تخصص خود به صورت رایگان و غیر حضوری مشاوره حقوقی می‌دهند و موکل را از مسائل حقوقی مطلع می‌نمایند.

محرم اسرار موکل باشد

از مهم ترین ویژگی­ های وکیل پایه یک غرب تهران راز دار بودن و حفظ اسرار موکل می‌باشد. وکیل بایستی متعهد باشد و اسرار و مدارک موکل خود را برای کسی افشا نکند و از گفتن موضوعات موجود در پرونده با شخص دیگری که ربطی به پرونده ندارد و همکاران پرهیز نماید. وکیل خوب غرب تهران بایستی مورد اعتماد باشد تا موکل بتواند مشکلات و دغدغه‌های خود را با او در میان بگذارد و از او کمک بخواهد. وکیل نبایست از اعتمادی که موکل به او دارد سو استفاده نماید و با طرف مقابل پرونده و یا وکیل او تبانی نماید.

صداقت و راست گویی

بهترین وکیل غرب تهران متعهد، وکیلی است که مراحل و روال قانونی پیشروی پرونده را  برا موکل خود به صورت کامل و با صداقت توضیح بدهد و او را از تمامی مراحل حقوقی و قانونی مطلع نماید. بایستی از بزرگنمایی پرهیز نماید و هر آنچه که هست و اتفاق افتاده یا ممکن است اتفاق بیفتد را به موکل خود بگوید. از گفتن وعده­های امیدوار کننده که قابل انجام نیست یا از احتمال پیروزی کمی برخوردار است، پرهیز نماید.وکیل با اخلاق موکل خود را بیهوده امیدوار نمی‌کند.

وکیل بایستی تمام جزئیات پرونده را برای موکل خود توضیح دهد و اگر به جای موکل در دادگاه حاضر شد، تمام حرف‌ها و نظرات موکل را در دادگاه مطرح نماید و به نوعی زبان موکل خود باشد. وکیل خوب و حرفه‌ای از فن بیان بالایی برخوردار است و می‌داند چگونه و در چه زمان لایحه لازم را تنظیم نماید و از چه جملاتی استفاده کند تا بتواند بر نظر قاضی تاثیر بگذارد و پرونده را پیروز کند.

وکیل باید خوش قول باشد

وکیل غرب تهران؛ باید همیشه در زمان مشخص شده از سوی دادگاه در محکمه حضور یابد و در انجام مراحل مختلف پرونده کوتاهی نکند و انجام مسائل مهمی که در نتیجه پرونده موثر هستند، را به بعد موکول نماید. پیروزی موکل بایستی جزو اولویت زندگی یک وکیل خوب و متعهد باشد. وکیل باید همیشه زودتر از ساعت مقرر در جلسه دادگاه حاضر شود و موکل خود را تنها نگذارد، همچنین پیش از شروع جلسه پیشنهادات خود را با موکل در میان بگذارد و او را از مراحل پیش رو مطلع کند.

در پرونده‌های حقوقی و کیفری معمولا طرفین دعوا تمایلی به روبرو شدن با یکدیگر ندارند و به همین دلیل به وکیل خود وکالت می‌دهند تا به جای آنها در جلسه دادگاه حضور یابند. موکل به وکیل خود اعتماد می‌کند که وکیل به موقع در دادگاه حاضر می‌شود، وکیل نیز بایستی متعهد باشد و در زمان مورد نظر در جلسه حاضر شود.

خیلی جاها از زبون خیلی از افراد شنیده ایم که جلو ضرر را از هر جا بگیریم منفعت است، پس بهتر است برای رفع مشکلات حقوقی و کیفری خود یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب کنید.
اگر محل زندگی شما در محدوده غرب تهران است در گوگل عبارت(وکیل غرب تهران)را سرچ کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و ما در اینجا بهترین وکیل غرب تهران نرگس رستمی را پیشنهاد می دهیم.

نقش وکیل پایه یک غرب تهران در دادگاه حقوقی

پرونده‌های حقوقی به آن دسته از پرونده‌های موجود در دادگاه اطلاق می‌شود، که یک طرف پرونده خواهان حق و حقوق از دست رفته خود است. در بیشتر پرونده‌های حقوقی یک طرف خواهان حق و حقوق خود است که در قانون خواهان نامیده می‌شود و طرف دیگر باید این خسارت را جبران کند، که از سوی قانون خوانده نامیده می‌شود. پرونده‌های حقوقی بایستی توسط وکیل حقوقی مورد بررسی قرار گیرند. وکیل حقوقی با تمامی مسائل مربوط به دعاوی حقوقی و انواع آنها آشنایی دارد و راهکارهای عملی و موثر را در جهت احقاق حقوق موکل خود به کار می‌گیرد.

نقش حیاتی وکیل پایه یک در غرب تهران در دادگاه حقوقی، بر پایه تخصص و حرفه‌ای بودن، به حل اختلافات و حفظ حقوق مشتریان در مسائل حقوقی کمک می‌کند.
وکیل پایه یک در غرب تهران با داشتن نقش کلیدی در دادگاه حقوقی، به دقت در تحلیل و پیگیری پرونده‌ها، اطمینان از اجرای عادلانه قوانین و حفظ حقوق موکلان خود می‌پردازند.

پرونده‌های حقوقی معمولا با حقوق معنوی و مادی افراد در ارتباط هستند و به همین دلیل باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند تا حق هیچ فردی ضایع نشود. وکیل غرب تهران، با تبحر و تجربه بالای خود با استفاده از مدارک و شواهد موجود در جلسات دادگاه حضور یافته و از حقوق موکل خود دفاع می‌کند و تا آن جا که بتواند سعی می‌کند خسارت وارده را جبران کند. پرونده‌های حقوقی شامل انواع پرونده‌های ملکی، جعل اسناد و از این قبیل پرونده‌ها است که به موجب آن حق یک یا چندین فرد ضایع شده باشد و آنها بخواهند از طریق قانون خسارت وارده را جبران کنند.

وکیل حقوقی غرب تهران می‌تواند با داشتن وکالت نامه به جای موکل خود در جلسات دادگاه شرکت کند و مدارک مورد نیاز را به قاضی ارائه دهد. وکیل می‌تواند دادخواست تنظیم کند و ابلاغیه‌های دادگاه را به اطلاع موکل برساند.

دعاوی حقوقی چیست؟

به  صورت کلی دعاوی که در مراجع قضایی مطرح می‌شوند به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  1. دعاوی حقوقی
  2. دعاوی کیفری

تقسیم گشته‌اند.

دعاوی کیفری

به جرائمی مربوط می‌شود که به موجب آن فرد یا افرادی دچار زیان مالی یا جانی شده باشند و فردی که مرتکب جرم شده است باید طبق قانون مجازات اسلامی مجازات شود. اما دعاوی حقوقی به روابط میان افراد و حقوق مادی و معنوی آنها مربوط می‌شود. گاهی ممکن است دعاوی حقوقی به موجب بروز یک اختلاف مطرح شود که این اختلافات جنبه حقوقی دارند و اتفاقی رخ داده است که موجب شده تا حق یکی از طرفین ضایع شود.  

دعاوی حقوقی

با کمک و مشورت بهترین وکیل غرب تهران به منظور جبران کردن حقوق از دست رفته فرد زیان دیده و شاکی مطرح می‌شوند و قاضی با بررسی مدارک موجود در پرونده مقدار خسارت را مشخص نموده و خوانده موظف است طبق حکم صادر شده خسارت وارده را جبران کند.

بر اساس قانون مدنی حقوق خصوصی هر فرد به دو دسته تقسیم شده است:

  • حقوق مربوط به دارایی و اموال شخص که شامل مواردی از قبیل خرید و فروش اموال و رهن و اجاره آن می‌شود
  • حقوق فردی و شخصی که شامل مسائلی است که به آبرو و حق و حقوق معنوی وی مربوط می‌شود. مانند حق مالکیت، وراثت و …  

هر گاه شخصی در یکی از موارد ذکر شده از شخص دیگری زیان دیده و حقی از او ساقط شده باشد، می‌تواند برای دفاع از حق مسلم و قانونی خود و جبران ضرر و زیان وارده از شخص مورد نظر شکایت نموده و با مطرح کردن دعوای حقوقی تشکیل پرونده دهد تا بتواند از طریق قانون به حق خود دست پیدا کند. دعاوی حقوقی انواع گوناگونی دارد، به همین دلیل مشورت و راهنمایی گرفتن از وکیل در زمان طرح دادخواست الزامی است.

هیچ فردی به طور کامل با قوانین و مسائل حقوقی آشنایی ندارد، به همین دلیل حضور وکیل در جلسات دادگاه در موفقیت پرونده نقش بسیار مهمی دارد. در صورتی که دادخواست متناسب با موضوع پیش آمده مطرح نشود، از سوی قاضی رد خواهد شد و در نتیجه فرد شاکی نمی‌تواند به خواسته خود برسد و زیان وارده جبران نخواهد شد.

دادخواست حقوقی چیست؟

تنظیم و ارائه دادخواست حقوقی اولین اقدامی است که در مورد دعاوی حقوقی بایستی انجام شود. وکیل به افرادی که با مشکل حقوقی مواجه شده‌اند کمک می‌کند تا دادخواستی را مرتبط با موضوع پیش آمده تنظیم کنند و آن را به دادگاه ارسال نمایند. دادخواست را در دفاتر خدمات قضایی تنظیم می‌کنند و همراه با مدارک و اسناد موجود به دادگاه ارسال می‌کنند. موضوع دادخواست و مدارکی که پیوست می‌شوند باید با مشکل حقوقی پیش آمده مرتبط باشند در غیر این صورت دادخواست از سوی قاضی رد خواهد شد.

دادخواست حقوقی، نوعی اظهارنامه رسمی است که به وسیله یک وکیل حقوقی غرب تهران، برای آغاز یک رسمیت در دادگاه، جهت حل اختلافات حقوقی یا دفاع از حقوق موکل ارائه می‌شود.
وکیل حقوقی در غرب تهران، مسئولیت پیشبرد دادخواست‌های حقوقی را بر عهده دارند و با تجربه حرفه‌ای خود، در جهت حفظ حقوق موکلان و رسیدگی به دعاوی حقوقی اقدام می‌نمایند.

دادخواست نوعی فرم آماده است که خواهان یا همان شاکی پرونده آن را تکمیل نموده و هر آنچه که از قاضی درخواست دارد را در آن ذکر می‌کند. در صورتی که نیاز به اثبات ادعا و شکایت باشد بایستی مدارک لازم به دادخواست پیوست شده و سپس به دادگاه فرستاده شود. وکیل پایه یک غرب تهران به موکل خود کمک می‌کند و او را راهنمایی می‌کند تا مدارک مرتبط با پرونده را جمع آوری نموده و با دادخواست خود به دادگاه بفرستد. دریافت مشاوره حقوقی پیش از طرح دادخواست الزامی است.

در پرونده‌های حقوقی، به فردی که شاکی است و دادخواست را تنظیم می‌کند، خواهان و فردی که شکایت بر علیه او مطرح شده است و باید خسارت را به خواهان بپردازد، خوانده گفته می‌شود. وکیل حقوقی ممکن است وکالت خواهان و یا خوانده را بر عهده بگیرد، اما در هر صورت وی موظف است از حقوق موکل خود دفاع کرده و در جلسات دادگاه شرکت نماید. خواهان می‌خواهد به حقوق دست پیدا کند و خوانده می‌خواهد در جریمه خود تخفیف گرفته و خسارت کمتری را به خواهان بپردازد. در هر صورت وکیل نقش بسیار مهمی در رسیدگی به پرونده داشته و حضور او در نتیجه نهایی پرونده تاثیر گذار خواهد بود.

مراحل رسیدگی به دعاوی حقوقی

مراحل رسیدگی به دادخواست حقوقی به شرح زیر می‌باشد:

  • دادخواست با کمک وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی و توسط خواهان تنظیم شده و به دادگاه ارسال می‌شود؛
  • هزینه تمبر و دادرسی توسط خواهان پرداخت می‌شود؛
  • پرونده در سامانه مراجع قضایی و از طریق دفاتر خدمات قضایی ثبت شده و به دادگاه مربوطه ارجاع می‌شود؛
  • پرونده در دادگاه ثبت شده و زمان رسیدگی به دادخواست خواهان از سوی مراجع قضایی تعیین می‌شود؛
  • خواهان و خوانده برای حضور در جلسات دادرسی و حل و فصل نمودن اختلافات به دادگاه فراخوانده می‌شوند؛
  • قاضی تمامی مدارک و مستندات موجود را بررسی نموده و رای نهایی را صادر می‌کند؛
  • در صورت عدم رضایت هر یک از طرفین، درخواست واخواهی تنظیم شده و پرونده مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرد؛
  • خوانده می‌تواند برای اجرای حکم درخواست فرجام خواهی را به دادگاه ارائه دهد؛
  • حکم اجرائیه توسط قاضی صادر شده و حکم صادر شده در زمان تعیین شده از سوی قاضی اجرا می‌شود.

مهمترین دعاوی حقوقی عبارتند از:

  1. الزام به تنظیم سند رسمی ملک یا زمین
  2. ابطال سند مالکیت
  3. الزام به تنظیم سند اتومبیل
  4. الزام به اخذ پایان کار
  5. الزام به ایفا تعهد
  6. الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی و معاملاتی
  7. ابطال عملیات اجرائی
  8. مطالبات، مطالبه ثمن
  9. الزام به فک رهن
  10. استرداد اموال
  11. اختلاف ناشی از پیمان‌ها
  12. اعتراض ثالث
  13. اثبات اقاله
  14. قسیم ترکه
  15. فع مزاحمت
  16. رفع ممانعت از حق
  17. ابطال معامله و قراردادهای پیمانکاری
  18. فسخ انواع قراردادها، کارگر و کارفرما

تفاوت دعاوی حقوقی با دعاوی کیفری

دلیل طرح دعاوی حقوقی با مسائلی که به دعاوی کیفری مربوط می‌شوند، تفاوت دارند.

تفاوت بین دعاوی حقوقی و کیفری اساساً در ماهیت اهداف آن‌ها است؛ در حالی که دعاوی حقوقی به حل اختلافات مربوط به حقوق و تعهدات مالی می‌پردازد، دعاوی کیفری به تعقیب و مجازات اعمال جنایی می‌پردازد.
وکیل در غرب تهران، با درک دقیق از تفاوت‌های حقوقی و کیفری، مشتریان خود را در دعاوی حقوقی یا کیفری با تخصص و مهارت به اهداف مطلوب خود هدایت می‌کنند.

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی به بخشی از این تفاوت‌ها اشاره می‌نماید:

  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و کیفری:

در مورد دعاوی حقوقی، دادخواست مطرح شده از سوی خواهان مستقیما به دادگاه فرستاده می‌شود و قاضی پرونده را مورد بررسی قرار داده و رای نهایی را صادر می‌کند. اما در دعاوی کیفری پس از این که دادخواست تنظیم شد و به مراجع قضایی ارسال شد، ابتدا در دادسرا توسط دادستان و در صورت نیاز توسط بازپرس مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از این که نظر بازپرس و دادستان درباره وقوع جرم موافق بود، پرونده به دادگاه ارسال می‌شود و توسط قاضی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. وکیل کیفری غرب تهران در زمان تنظیم دادخواست، تمامی مدارک و شواهد موجود که جرم را ثابت می‌کند را ضمیمه دادخواست می‌نماید تا مراحل رسیدگی به پرونده با سرعت بیشتری پیش رود.

  • هزینه دادرسی که در دعاوی حقوقی از خواهان دریافت می‌شود به ارزش مال و نوع دادخواست وی بستگی دارد. اما در مورد دعاوی کیفری هزینه دادرسی مبلغ مشخصی است که از سوی دادگستری تعیین شده است. به عنوان مثال در مورد پرونده‌های مالی، هزینه دادرسی بر اساس ارزش مال مورد نظر محاسبه می‌شود.
  • در دعاوی حقوقی طرفین پرونده خواهان و خوانده نامیده می‌شوند. فردی که دعوا را مطرح می‌کند، خواهان نام دارد و فردی که دادخواست بر علیه او تنظیم می‌شود و باید خسارت وارده را جبران کند، خوانده نامیده می‌شود. اما در دعاوی کیفری به طرفین پرونده شاکی و مشتکی عنه نام دارند. شاکی فردی است که زیان مالی یا جانی به وی وارد شده است و مشتکی عنه فردی است که مرتکب جرم شده و عملی خلاف قانون انجام داده است.
  • در مورد دعاوی حقوقی تنها فردی که از نظر مالی یا معنوی متضرر شده است می‌تواند طرح دعوا کند، هیچ فرد دیگری نمی‌تواند به نیابت از وی یا برای دفاع از او این دادخواست را تنظیم کند مگر وکیل او. اما در مورد دعاوی کیفری این قضیه متفاوت است. در دعاوی کیفری هر فرد می‌تواند در مورد جرمی که اتفاق افتاده است از فرد مجرم شکایت کند و با ارائه مدارک و شواهد، جرم وی را ثابت نماید تا مجرم از طریق قانون مجازات شود. پرونده‌های کیفری حتی زمانی که شاکی از شکایت خود صرف نظر کند بسته نخواهد شد و قاضی رای نهایی را بر اساس قانون مجازات اسلامی صادر خواهد کرد و مجرم باید مجازات شود.
  • در دعاوی کیفری کاری خلاف قانون انجام شده است و به موجب آن به جان یا مال فردی زیان رسیده است که غیر قابل جبران می‌باشد مانند:
  1. قتل
  2. سرقت
  3. کلاهبرداری
  4. زنا و …

از جمله جرائم کیفری هستند که در قانون مجازات اسلامی برای آنها مجازات مشخصی در نظر گرفته شده است. اما در مورد دعاوی حقوقی مساله متفاوت است. در این نوع دعاوی جرمی رخ نداده است اما به موجب یک عمل حقی از یک یا چند شخص ضایع شده است و خواهان قصد دارد با طرح دعوا خسارت وارده را جبران کند.

دعاوی کیفری و حقوقی بسیار پیچیده هستند و انواع مختلفی دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود در زمان وقوع هر گونه مشکل حقوقی یا کیفری حتما با وکیل مشورت نمائید. در صورتی که دادخواست به اشتباه و در زمان نامناسب مطرح شود، ممکن است تاثیری نداشته باشد و فرد زیان دیده به خواسته خود نرسد. با دریافت مشاوره حقوقی علاوه بر این که با مسائل حقوقی آشنا می‌شوید، می‌توانید در این زمینه آگاهانه و موفق عمل کنید و از حقوق خود دفاع نمائید.

بهترین کار مراجعه به دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی و مشورت کردن با ایشان است. خانم نرگس رستمی در زمینه مسائل حقوقی و جرم شناسی و جزا دارای تحصیلات عالیه می‌باشند و پرونده‌های موفق بسیاری در سابقه کاری ایشان به چشم می‌خورد. برای دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری با ایشان در ارتباط باشید.

هم پرونده‌های کیفری و هم پرونده‌های حقوقی برای فرد زیان دیده از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها راه رسیدن به حقوق از دست رفته مشورت با وکیل خبره و با‌تجربه است.

وکیل غرب تهران؛ یکی از بهترین وکلا در این منطقه است و به عنوان وکیل پایه یک غرب تهران دارای مجوز رسمی از سازمان دادگستری می‌باشد. با تجربه و تخصص خود، او در امور حقوقی و دادگستری مشتریان را با اخلاص و دقت نمایندگی می‌کند. اعتماد مشتریان به وکیل غرب تهران ناشی از حسن انجام امور حقوقی و کیفیت خدمات حرفه‌ای اوست. همچنین، به عنوان بهترین وکیل غرب تهران، او به بهترین شکل ممکن در رفع اشکالات و مسائل حقوقی مشتریان دلسوزانه ورود می‌کند و پرونده‌هایش را به کامل‌ترین حالت پیگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری