تلفن دفتر

021-4495650

تماس مستقیم

09125008288

ایمیل

Nargesrostami6060@gmail.com

دفتر وکالت و موسسه حقوقی در پونک

موسسه حقوقی پونک

به دنبال بهترین وکیل در پونک می‌گردید؟ آیا تا به حال به دفتر وکالت پونک مراجعه کرده‌اید؟ آیا از خدمات موسسه حقوقی پونک اطلاع دارید؟ در این مقاله در صدد آن هستیم تا شما را با دفتر وکالت نرگس رستمی بهترین دفتر وکالت و موسسه حقوقی در پونک آشنا کنیم.

چارچوب فعالیت وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی در دفتر وکالت پونک

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و مدت پانزده سال سابقه کار در این زمینه، را بهترین وکیل در پونک می دانند.

وکیل پایه یک دادگستری نرگس رستمی دارای تخصص است، که شامل فعالیت گسترده‌ای از جمله: دعاوی کیفری تا دعاوی مربوط به دادگاه انقلاب.
نرگس رستمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، در دعاوی حقوقی، خانوادگی و تجاری نیز با تمام تجربه و مهارت به مشتریان خود خدمت می‌دهد.

سوابق کاری خانم رستمی عبارتند از :

  • وکیل و مشاور حقوقی مدرسان شریف؛
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت آواژنگ؛
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران؛
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت گیگابایت در ایران؛
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت مینو.

 چارچوب فعالیت موسسه حقوقی در پونک به مدیریت این وکیل زبردست که به  بهترین دفتر وکالت در پونک  معروف است، بسیار گسترده است.

این موسسه حقوقی در پونک در زمینه های زیر فعالیت دارد:

  1. دعاوی کیفری
  2. دعاوی حقوقی
  3. دعاوی حقوقی
  4. دعاوی خانوادگی
  5. دعاوی تجاری
  6. دعاوی مربوط به دادگاه انقلاب

گستردگی دامنه ی فعالیت این دفتر وکالت در پونک آن را از دیگر موسسات حقوقی متمایز می کند. به علاوه، این موسسه حقوقی در پونک مشاوره تلفنی نیز ارائه می دهد.

شماره تلفن های این دفتر وکالت برای مشاوره  عبارتند از : 02144956501 و 09125008288

آدرس این دفتر وکالت برای مراجعات حضوری : بزرگراه ستاری، رو به روی کوروش، پایین تر از پیامبر غرب، نبش پنجم شرقی، پلاک 80، مجتمع گل ها، طبقه همکف

در ادامه بهتر است، بیشتر در رابطه با چارچوب فعالیت های یک وکیل، ضرورت داشتنِ یک وکیل و موارد این چنینی صحبت کنیم.

در حقیقت یک وكیل، به موكل های خود مشاوره داده و از آنها و حقوق قانونی آنها در پرونده های جنایی و مدنی دفاع می كند. این می تواند با دادن مشاوره آغاز شود، سپس با تهیه اسناد و ادعاها ادامه یابد و گاهی اوقات، در نهایت، به حضور در دادگاه برای دفاع از طرف موکل ختم شود.

وظایف و مسئولیت های یک وکیل در موسسه حقوقی پونک

مسئولیت یک وکیل پایه یک دادگستری؛ طیف وسیعی از وظایف را پوشش می‌دهد و بسته به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، ممکن است تا حدودی با یکدیگر متفاوت باشد.

وظایف و مسئولیت‌های یک وکیل در دادگاه‌ها به نقش کلیدی ایفا می‌کنند؛ از نمایندگی مشتریان گرفته تا تدوین و تقدیم ادله حقوقی.
موسسه حقوقی پونک با تعهد به ارائه خدمات حقوقی برجسته به مشتریان، به عنوان یک مرجع معتبر در حوزه حقوق مشهور است.

برخی از وظایف مشترک وکلا عبارتند از:

ارائه مشاوره حقوقی

یکی از مهمترین وظایف وکیل در پونک؛ ارائه مشاوره حقوقی به مراجعه کنندگانی است که با مشکل حقوقی مواجه شده‌اند و برای رسیدن به حقوق خود و طرح دادخواست به راهنمایی بک فرد آگاه و کاردان نیاز دارند. در این خصوص تنها فردی که می‌تواند مسائل حقوقی را به بهترین شکل برای افراد توضیح دهد و آنها را با مسائل حقوقی آشنا کند، وکیل است. وکیل با ارائه پیشنها‌دهای مختلف سعی دارد تا راهی برای حل مشکل فرد مراجعه کننده بیابد. در برخی از موارد نیازی نیست تا وکیل وکالت فرد را بر عهده گیرد و مراحل قانونی پرونده را انجام دهد، تنها یک مشاوره و راهنمایی می‌تواند کارگشا و مفید باشد.

علاوه بر این در برخی از موارد افراد برای پیشگیری از وقوع مشکلات حقوقی ابتدا با یک وکیل مشورت می‌کنند، تا با مسائل حقوقی آشنا شوند. به عنوان مثال فردی که قصد دارد یک شرکت راه اندازی کند، باید با مسائل حقوقی مربوط به آن آشنا باشد. در صورتی که فرد با آگاهی کامل شرکت خود را تاسیس کند و برای استخدام کارمندان و امور شرکت تمامی مسائل حقوقی را در نظر داشته باشد، احتمال مقوع مشکلات حقوقی بسیار پائین خواهد بود. بدین ترتیب مشاوره حقوقی می‌تواند راهی برای موفقیت بیشتر در کسب و کار و سرمایه گذاری و به طور کلی جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی باشد.

تحقیق درباره جزئیات پرونده

وکیل خوب در پونک موظف است؛ برای حل پرونده درباره جزئیات و شواهد مربوط به پرونده، مانند گزارش پلیس، گزارش تصادفات، یا ادعاهایی که قبلاً در یک پرونده تشکیل شده و همچنین قانون قابل اجرا تحقیق کند. وی این اختیار را دارد تا خارج از جلسات دادگاه درباره مسائل مربوط به پرونده تحقیقات لازم را انجام دهد و مدارک و شواهد مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده و دفاع از موکل خود را به دادگاه ارائه دهد.

در برخی از موارد با ارائه یک مدرک یا حضور یک شاهد در دادگاه می‌توان جریان پرونده را تغییر داد. بدین ترتیب وکیل وظیفه دارد از راه‌های مختلف برای رسیدن به نتیجه مطلوب و احقاق حقوق موکل خود استفاده کند. در برخی از موارد مشاهده شده است که وکیل توانسته است با ارائه به موقع مدارک به قاضی، جریان پرونده را به نفع موکل خود تغییر داده و تصمیم نهایی قاضی را عوض کند. به همین دلیل در دفتر وکالت پونک، وکیل تمام جزئیات پرونده را مطالعه نموده و در صورت نیاز تحقیقات بیشتری در مورد آن‌ها انجام می‌دهد تا بتواند دلایل محکمه پسندی را به نفع موکل خود به دست آورد.

تفسیر هر گونه مساله حقوقی و دستور قانونی

از دیگر وظایف وکیل در پونک تجزیه و تحلیل مسائل مطرح شده در دادگاه برای موکل است. بسیاری از افراد با مسائل حقوقی آشنایی ندارند و ممکن است به همین دلیل دچار استرس و نگرانی شوند. بنابراین وکیل موظف است برای ایجاد آرامش و آگاهی در موکل خود مسائل حقوقی و هر گونه ابلاغیه، لایحه و … را برای موکل خود شرح دهد.

علاوه بر این وکیل وظیفه دارد در زمان طرح دادخواست یا لایحه به موکل خود کمک کند و او را برای جمع آوری مدارک و ادله محکمه پسند راهنمایی نماید. نوشتن دادخواست و لایحه صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر مطالبی که در دادخواست مطرح می‌شوند و مدارکی که ضمیمه می‌گردند کامل نباشند، توسط قاضی رد خواهد شد و نتیجه مطلوب حاصل نخواهد گشت. بدین ترتیب وکیل وظیفه دارد در تمامی مراحل موکل خود را راهنمایی کند و او را با قوانین و نحوه نگارش و هر آنچه که به پرونده مربوط می‌شود آشنا کند و مسائل را برای او به طور کامل توضیح دهد.

استفاده از راه حل موثر برای حل پرونده

بهترین وکیل در پونک موظف است، بهترین و سریع‌ترین راه حل را برای حل پرونده به کار گیرد. هر قدر مدت زمان رسیدگی به پرونده کوتاه‌تر باشد ضرر و زیان وارده ناشی از مشکل پیش آمده کمتر و هزینه دادرسی و رسیدگی به پرونده نیز برای موکل کمتر خواهد بود. وکیل خوب و متخصص از استراتژی منحصر به فرد خود برای حل پرونده و پیش بردن آن در جهت رسیدن به حقوق و منافع موکل خود بهره می‌گیرد. بنابراین داشتن یک استراتژی قوی و ارائه راهکار مناسب در رسیدن به تیجه مطلوب نقش بسیار موثری دارد.

حضور به موقع در جلسات دادگاه

وکیل موظف است؛ برای دفاع شفاهی از حقوق و منافع موکل در دادگاه و در برابر قاضی یا هیئت منصفه حاضر شود. حضور به موقع وکیل در جلسات دادگاه و ارائه مدارک و دفاع از موکل در نتیجه نهایی پرونده نقش بسیار مهمی خواهد داشت. در وکالت نامه‌ای که در دفتر وکالت پونک، میان وکیل و موکل منعقد می‌شود، وکیل خود را مسئول پرونده موکل دانسته و متعهد می‌شود تا در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده حضور داشته و از حقوق موکل دفاع کند.

مهارت ها و ویژگی‌های یک وکیل خوب

علاوه بر شرایط آموزشی و صدور مجوز، یک وکیل برای برتری در این زمینه به مهارت های نرم خاصی نیز نیاز دارد:

مهارت های ارتباطی وکیل در اشرفی اصفهانی:

یک وکیل باید بتواند ارتباط کتبی و شفاهی را به خوبی برقرار کند. آنها همچنین باید شنونده های عالی باشد.. در جلسات مشاوره با موکل بایستی با دقت به صحبت‌های وی گوش کرده و تمام نکات مرتبط با پرونده را یادداشت کند. مهارت خوب گوش کردن و برقراری ارتباط موثر با موکل می‌تواند در پیش بردن پرونده و رسیدن به نتیجه مطلوب موثر باشد. به همین دلیل یکی از مهمترین مهارت‌های بهترین وکیل در پونک، مهارت برقراری ارتباط با موکل و قاضی است. 

صبر و حوصله بالا

گاهی ممکن است فضای دادگاه متشنج شود و یا طرف مقابل برای تحریک افراد حاضر در دادگاه و قاضی رفتارهای خاصی داشته باشد. در شرایط وکیل باید با حفظ آرامش و خونسردی با افراد برخورد کند و موکل خود را آرام نگه دارد تا حرفی نزدند که به ضرر وی تمام شود. علاوه بر این وکیل در پونک بایستی صبور بوده و تمام جزئیات پرونده را به دقت بررسی کرده و هر آنچه که مورد نیاز است را برای جلسات دادگاه آماده کند.

مهارت های تفکر انتقادی:

یک وکیل باید مهارت های حل مسئله و تفکر انتقادی قوی داشته باشد، تا بتواند مشکلات را شناسایی کند و به راه حل هایی برسد، سپس بهترین را انتخاب و اجرا کند.وکیل ماهر و متخصص با استفاده از راهکارهای خلاقانه و موثر می‌تواند پرونده را به بهترین شکل ممکن حل کند. در برخی از موارد وکیل برای حل مشکل به سراغ راه‌های جدیدی به جز روال معمول رسیدگی به پرونده می‌رود و سعی می‌کند با سریع‌ترین راه حل پرونده را به نتیجه برساند.

مهارت های تحقیق:

در بسیاری از موارد وکیل به این حرفه نیاز دارد، تا توانایی جداسازی و شناسایی اطلاعات مربوطه را داشته باشد. وکیل در پونک در صورت نیاز باید بتواند با روش‌های مختلف درباره موضوع پرونده تحقیق کند و اطلاعات مورد نیاز و موثر در مورد پرونده موکل خود را بدست آورد.

مهارت های بین فردی:

این مهارت ها می توانند در زمینه های خاص تخصصی مانند: قانون خانواده از اهمیت بیشتری برخوردار باشند تا در مواقعی که ممکن است در بهترین حالت نباشند، با آنها ارتباط حمایتی برقرار کنید.

چرا باید به دفتر وکالت نرگس رستمی مراجعه کنیم؟

دعاوی حقوقی به آن دسته از دعاوی گفته می‌شود که به حقوق معنوی و مادی یک فرد مرتبط باشد و به موجب یک اتفاق یا عمل، حقی از فرد صلب شده باشد. این نوع دعاوی انواع مختلفی دارد. رایج‌ترین دعاوی حقوقی عبارت است از دعاوی ملکی، دعاوی مربوط به اسناد و مدارک و … در این نوع دعاوی مجرم وجود ندارد و برای فردی که کار غیر قانونی انجام داده است مجازاتی در نر گرفته نمی‌شود. قاضی در مورد این نوع دعاوی جریمه یا رد مال را مشخص می‌کند.

برای پیش بردن مسائل حقوقی خود به بهترین شکل، به دفتر وکالت نرگس رستمی مراجعه کنید؛ زیرا تجربه و تخصص او در این زمینه بی‌نظیر است.
دفتر وکالت پونک به عنوان یک منبع قابل اعتماد در امور حقوقی شناخته می‌شود و مشتریان از خدمات حرفه‌ای و کارآمد این موسسه بهره‌مند می‌شوند.

در دعاوی حقوقی فردی که زیان دیده است شاکی یا خواهان نامیده می‌شود و فردی که کار خلاف قانون انجام داده است خوانده نام دارد. دادخواستی که در مورد دعاوی حقوقی مطرح می‌شود مستقیما به دست قاضی می‌رسد و توسط ایشان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. در مورد طرح دعاوی حقوقی باید بسیار دقت داشت و عنوان را به درستی مطرح کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای تنظیم دادخواست یا شکایت نامه حتما با وکیل مشورت کنید.

اگر فرد به وکیل خود وکالت داده باشد، وکیل می‌تواند از جانب وی در جلسات دادگاه حاضر شود و مراحل قانونی پرونده را دنبال کند. در صورتی که موکل نسبت به رای نهایی اعتراضی داشته باشد، وکیل می‌تواند به نیابت از وی دادخواست تجدید نظر را به دادگاه ارائه نموده و نتیجه نهایی را به اطلاع موکل برساند. در دعاوی حقوقی معمولا نیازی به حضور شاکی نیست. در صورتی که حضور وی الزامی باشد قاضی این موضوع را به اطلاع وی خواهد رساند.

اهمیت حضور وکیل در دادگاه کیفری

دعاوی کیفری به نوعی از دعوا گفته می‌شود که در مورد عملی مجرمانه مطرح شده باشد. به هر عملی که به جان و یا مال شخص یا اشخاصی آسیب رسانده باشد جرم گفته می‌شود و فردی که این عمل را مرتکب شده باشد، مجرم نام دارد. در دعاوی کیفری فرد مجرم طبق قانون مجازات خواهد شد. در این نوع دعاوی فردی که زیان دیده است شاکی و فردی که زیان رسانده است متهم نامیده می‌شود.

در مورد دعاوی کیفری حضور وکیل در جلسات دادگاه الزامی است و هم شاکی و هم متهم باید برای خود وکیل انتخاب کنند در غیر اینصورت دادگاه در زمان رسیدگی به پرونده برای فردی که وکیل ندارد وکیل تسخیری معرفی می‌کند. پرونده‌های کیفری از حساسیت بالایی برخوردار هستند و تا به نتیجه نرسند هرگز بسته نخواهند شد.

فرد مجرم باید مجازات شود و حتی اگر شاکی رضایت دهد، قاضی حکم مجازات متهم را صادر کرده و حکم باید اجرا شود. وکیل می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف و ارائه مدارک گوناگون در مجازات وی تخفیف بگیرد. از جمله جرائم کیفری می‌توان به قتل، سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت و … اشاره کرد.

دعاوی کیفری ابتدا توسط دادستان در دادسرا مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که مدارک و شواهد کافی باشد پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود. در دادگاه ممکن است قاضی برای این که از صحت ماجرا اطمینان حاصل کند دستور انجام تحقیقات بیشتری را صادر کند. در نهایت متهم به دادگاه فراخوانده می‌شود و در حضور شاکی حکم نهایی و مجازات متهم را مشخص می‌کند.

شکایت حقوقی با شکایت کیفری چه فرقی دارد؟

به  طور کلی شکایت به دو شکل مطرح می‌گردد، شکایت حقوقی و شکایت کیفری. شکایت حقوقی توسط فردی که از نظر مادی یا معنوی زیان دیده است مطرح می‌گردد و فردی که حقوق فرد یا افراد دیگر را ضایع کرده است باید این ضرر و زیان را جبران کند. شکایت حقوقی باید حتما به صورت کتبی و با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز ارائه گردد و مراحل آن نیز تماما در دادگاه انجام می‌شود.

شکایت حقوقی و شکایت کیفری دو مفهوم مختلف در حوزه حقوقی هستند؛ شکایت حقوقی معمولاً به نقض حقوق مالکیت و تعهدات مدنی مرتبط است در حالی که شکایت کیفری به تخلفات جنایی و پیگرد جنایی اشخاص متهم اشاره دارد.
در شکایت حقوقی، اغلب مسائل مالی و تعقیبی مورد بررسی قرار می‌گیرند، در حالی که شکایت کیفری به تخلفات جنایی و مسائل کیفری مرتبط است که توسط ارگان‌های اجرایی نظارت و پیگرد می‌شوند.

در دعاوی حقوقی به فردی که شکایت نامه را تنظیم می‌نماید خواهان گفته می‌شود و فردی که شکایت بر علیه او مطرح شده است، خوانده نام دارد. دعاوی حقوقی مانند دعاوی کیفری به دادسرا ارسال نمی‌شوند اما در مورد شکایت کیفری مراحل کمی متفاوت است. شکایت کیفری ابتدا به دادسرا ارجاع داده می‌شود و پس از آنکه توسط دادستان تائید شد، به دادگاه فرستاده می‌شود. اما دادخواست حقوقی همان ابتدا مستقیما به دست قاضی می‌رسد و در صورتی که تمامی مدارک و نحوه طرح شکایت نامه درست و مورد تائید وی قرار گرفته باشد، پرونده به جریان افتاده و به صورت رسمی در دادگاه حقوقی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

هزینه دادرسی در مورد شکایت حقوقی بر اساس مساله پیش آمده و یا ارزش مالی که در شکایت نامه مطرح شده است محاسبه می‌شود. به عنوان مثال در مورد دعاوی ملکی هزینه دادرسی بر اساس ارزش و قیمت ملک تعیین خواهد شد. اما در مورد دعاوی کیفری این طور نیست و هزینه دادرسی بر اساس مبلغی که از روی دادگستری مشخص شده است از شاکی دریافت می‌شود. در دفتر وکالت پونک وکیل درباره این مسائل با موکل خود صحبت خواهد کرد.

اما شکایت کیفری توسط فردی مطرح می‌شود که جرمی در حق وی رخ داده باشد و با طرح شکایت نامه بخواهد از حق خود دفاع کند. این شکایت را باید در قالب یک شکایت نامه یا دادخواست مطرح نماید. شکایت کیفری در دادگاه کیفری مورد بررسی خواهد گرفت. اما ابتدا توسط بازپرس و سپس در دادسرا به آن رسیدگی می‌شود و پس از آن که وقوع جرم و صحت ماجرا توسط دادستان به اثبات رسید، پرونده برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری فرستاده می‌شود تا توسط قاضی مورد رسیدگی قرار گیرد.

لازمه طرح شکایت نامه کیفری وقوع جرم و عملی خلاف قانون است و تنها شاکی می‌تواند شکایت نامه را تنظیم کند و باید ثابت کند که جرمی اتفاق افتاده است. هزینه دادرسی در مورد پرونده‌های کیفری بر خلاف پرونده‌های حقوقی مشخص است و شکایت نامه در قالب یک فرم آماده مطرح می‌شود. علاوه بر آن شکایت کیفری ممکن است به صورت شفاهی مطرح شده باشد، اما برای تنظیم دادخواست کیفری باید حتما آن را به صورت کتبی مطرح کرد.

مطالعه بیشتر

چرا باید از وکیل کمک بگیریم؟

وکلا در زمینه‌های مختلف به ما کمک حقوقی می‌کنند: املاک و مستغلات، مالیات، زندگی عملی، زندگی حرفه ای و غیره … وکیل باید از طیف گسترده‌ای از دانش حقوقی برخوردار باشد. او باید در بسیاری از حوزه‌ها تخصص کافی داشته باشداز جمله حقوق، اقتصاد و رفتار انسانی. علاوه بر این او باید تجربه زیادی در زمینه رسیدگی به پرونده‌های مختلف داشته باشد. وکلا باید دائماً آموزش ببینند و هر روز اطلاعات جدیدی دریافت کنند که ممکن است برای مراجعه کننده مفید باشد.

اگر با شرایط خاصی پیش آمد و با مسائل حقوقی مواجه شدید که نیاز است شناخت عمیقی از قانون داشته باشید، بهتر است به یک وکیل مراجعه کنید. بنابراین، در زمان انتخاب وکیل و مشاوره حقوقی باید بسیار دقت داشته باشید و سوابق کاری و عملکرد وکیل را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

بسیاری از وکلا تنها با ارائه مشاوره حقوقی بسیاری از مشکلات مراجعه کنندگان خود را حل و فصل می‌کنند. گاهی تنها با یک جلسه صحبت کردن با طرفین دعوا می‌توان مشکل موجود را حل کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود پیش از آن که بخواهید طرح دعوا کنید و مشکل را در دادگاه مطرح کنید، ابتدا با یک وکیل کاربلد و متخصص مشورت کنید و از قوانین مربوطه مطلع شوید. شاید بتوان مشکل را با یک توافق ساده حل کرد.

وظیفه وکیل استفاده از تخصص و دانش خود در زمینه قانون و ارائه کمک حقوقی به مراجعه کنندگان است.

موکلانی که وکیل ندارند ،باید خود به تنهایی سعی کنند تا از قوانین و اصطلاحات حقوقی آگاهی یابند تا بتوانند قوانین و مسائلی که در دادگاه مطرح می‌شوند را متوجه شوند. آنها باید در جلسات دادگاه شرایط را توضیح دهند، واقعیت ماجرا را شرح دهند و هر مدرک و شاهدی که بتواند کمک کننده باشد را در دادگاه ارائه دهند. اما به دلیل این که هیچ فرد عادی با قوانین آشنایی ندارد به همین دلیل ممکن است نتواند به خوبی از حقوق خود دفاع کند و مدارک قوی و مجکمه پسند ارائه دهد. در نتیجه شکست خواهد خورد و به نتیجه خوبی دست پیدا نخواهد کرد.

یک وکیل خوب پونک چه ویژگی هایی دارد؟

یک وکیل خوب اول از همه باید در دفتر وکالت پونک با موکل خود صادق بوده و راستگو، قابل اعتماد، مردم دار، یک شنونده ی خوب باشد. در درجه ی دوم در موسسه حقوقی پونک یک وکیل باید یک شنونده ی عالی باشد و دقت کافی و وافی به جزییات داشته باشد. یک وکیل خوب باید خلاقیت، توان مذاکره و اعتماد به نفس بالا و امکان تجزیه و تحلیل و حل مسائل را داشته باشد. در دفتر وکالت نرگس رستمی شما می‌توانید راهنمایی‌های لازم در مورد تمامی مسائل حقوقی و کیفری را از ایشان دریافت نمائید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری